اخبار داغ

حاشیه های یک تودیع و معارفه؛

وقتی شورای اجرایی هلال احمر شهرستان بهار نادیده گرفته می شود/ انتقاد بی پرده از انتصابات «مدیران غیربومی»

وقتی شورای اجرایی هلال احمر شهرستان بهار نادیده گرفته می شود/ انتقاد بی پرده از انتصابات «مدیران غیربومی»
مراسم تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر شهرستان بهار که دارای حواشی ای بود امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر شهرستان بهار صبح امروز برگزار و شاهرخ فخیمی که پیش از این در استان زنجان مشغول به خدمت بود به عنوان سرپرست جدید هلال احمر شهرستان بهار معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

یکی از اعضای شورای اجرایی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: مدت ها بود که بحث جابجایی رئیس هلال احمر شهرستان مطرح بود و ما در پی این بودیم که یک مدیر بومی ریاست هلال احمر شهرستان بهار را برعهده بگیرد.

,

سید جمال موسوی با گلایه از روند انتصاب مدیر جدید هلال احمر شهرستان اظهار داشت: بدون هیچ گونه هماهنگی و اطلاعی رئیس هلال احمر شهرستان بهار از استان زنجان معرفی شد و هیچ گونه نظری از شورای اجرایی پرسیده نشده است.

,

وی که از بی اطلاعی شورای اجرایی هلال احمر گلایه‌مند بود و اظهار داشت: انتخاب رئیس هلال احمر با تایید شورای اجرایی صورت می گیرد اما نه تنها به ما در این مورد اطلاعی داده نشده است که صبح امروز مقرر شده تودیع و معارفه صورت گیرد.

,

رئیس شورای شهر بهار: انتصاب مدیران شهرستان بهار رابطه ای شده است

, رئیس شورای شهر بهار: انتصاب مدیران شهرستان بهار رابطه ای شده است, رئیس شورای شهر بهار: انتصاب مدیران شهرستان بهار رابطه ای شده است,

رئیس شورای شهر بهار با انتقاد از نحوه انتصاب مدیران شهرستان در همه ادارات بهار به خبرنگار عصر همدان گفت: با وجود اینکه ما افراد توانمند بومی در شهرستان کم نداریم شاهد این هستیم که برخی افراد غیر بومی با سابقه نه چندان تعریفی از دیگر استان ها برای مدیریت به این شهرستان معرفی می شوند.

,

حسین فیض الهی رابطه را بیشتر از ضابطه بر این انتصابات موثر دانست و گفت: برای ما محرز است که اغلب این انتصابات رابطه ای است و نیروهای برمی شهرستانی به هیچ عنوان در این انتصابات دیده نمی شوند.

,

وی داشت: انتصاب فردی بومی بر ریاست یک اداره شهرستان که اشراف کامل به منطقه و بوم مردم داشته و شایستگی و تخصص لازم را دارا باشد، برای ما بسیار حائز اهمیت است، اما در انتصابات جدید هیچ یک از این ملاک ها دیده نمی شود و مسئولین استانی راسا و بدون درنظرگرفتن این ملاک ها انتصابات را انجام می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه