اخبار داغ

در آئین اجرای شیفت ایثار گروه صنعتی بارز مطرح شد؛

شیفت ایثار الگوی عملی روحیه جهاد کارگری در جامعه/ بیش از هزار کارگر کرمانی دستمزد یک شیفت خود را به نیازمندان اهدا کردند

شیفت ایثار الگوی عملی روحیه جهاد کارگری در جامعه/ بیش از هزار کارگر کرمانی دستمزد یک شیفت خود را به نیازمندان اهدا کردند
محمد زمانی گفت: در آئین برگزاری شیفت ایثار در کارخانه لاستیک بارز کرمان بیش از هزار نفر از کارگران این واحد تولیدی در اجرای این طرح مشارکت کرده و دستمزد خود را روانه منازل نیازمندان واقعی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، ظهر امروز آیین برگزاری شیفت ایثار با رونمایی از بیرق مطهر بارگاه حضرت علی (ع) در مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این آئین علی اکبر مشرفی مدیرعامل گروه صنعتی بارز در پیامی عنوان کرد: کارگران جزء اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، اما به واسطه روحیه ایثار و کار جهادی همیشه در حمایت از انقلاب پیشگام بوده اند.

,

شیفت ایثار الگوی عملی روحیه جهاد کارگری در جامعه

, شیفت ایثار الگوی عملی روحیه جهاد کارگری در جامعه, شیفت ایثار الگوی عملی روحیه جهاد کارگری در جامعه,

وی افزود: کارگران در شیفت ایثار با کار کردن بدون هیچ چشم داشتی در حقیقت به اقتصاد کشور کمک می کنند، در شرایط کنونی باید روحیه جهاد کارگری را به عنوان یک الگوی والا در جامعه بسط داد.

,

مدیرعامل گروه صنعتی بارز بیان کرد: الگوی عملی روحیه جهادی در واقع همین شیفت ایثار است، بسیج کارگری برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و ارتقا تفکر بسیجی در جامعه کارگری برنامه های مختلفی را اجرا کرده است.

,

مشرفی عنوان کرد: بسیج کارگری از تمام توان خود برای ارتقاء تولید و بهره وری استفاده می کند، شیفت ایثار، دست ایثارگری و یاری گر از جمله برنامه های بسیج کارگری هستند.

,

محمد زنده روح کرمانی مدیر کل بهره برداری کارخانه لاستیک بارز کرمان در ادامه این آیین گفت: گروه صنعتی بارز در سال ۷۲ با ظرفیت اسمی ۲۵ هزار تن شروع به فعالیت کرد، امروز این واحد تولیدی در کرمان با ظرفیت ۹۰ هزار تن  و در کارخانه کردستان با ظرفیت ۵۰ هزار تن مشغول فعالیت است.

,

افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت کارخانه لاستیک بارز کرمان همگام با تحقق شعار سال

, افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت کارخانه لاستیک بارز کرمان همگام با تحقق شعار سال, افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت کارخانه لاستیک بارز کرمان همگام با تحقق شعار سال,

وی افزود: در حال حاضر گروه صنعتی لاستیک بارز با ظرفیت ۱۴۰ هزار تن کار می کند، انتظار می رود که در سال جهش تولید بهره وری این واحد صنعتی بیشتر از گذشته شود.

,

مدیر کل بهره برداری کارخانه لاستیک بارز کرمان ابراز کرد: با نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید، کمیته جهش تولید در این واحد صنعتی راه اندازی شد و در نظر داریم تا پایان سال جاری به میزان ۱۰ درصد ظرفیت کارخانه کرمان را افزایش دهیم.

,

زنده روح کرمانی ادامه داد: اکنون کارخانه لاستیک بارز کرمان روزانه ۲۷۵ تن انواع تایر را تولید کرده و تا پایان سال این ظرفیت را به ۳۰۰ تن در روز ارتقا می دهیم.

,

وی عنوان کرد: در کارخانه لاستیک بارز کردستان جهش تولید سبب افزایش تولید از ۱۶ هزار حلقه لاستیک رادیال به ۲۰ هزار حلقه تا پایان سال شده است.

,

مدیر کل بهره برداری کارخانه لاستیک بارز کرمان تاکید کرد: در کارخانه سیرجان نیز در راستای تحقق شعار سال، تولیدات ما به میزان روزانه ۴ تن افزایش یافته است.

,

زنده روح کرمانی یادآور شد: با توجه به طرح های توسعه ای این واحد صنعتی که مورد حمایت مجلس و دولت قرار گرفته، در ۳ سال آینده ۴۴ هزار تن به تولیدات این گروه صنعتی افزوده می شود.

,

۳ هزار و ۷۰۰ کارگر گروه صنعتی بارز بسته معیشتی دریافت کردند

, ۳ هزار و ۷۰۰ کارگر گروه صنعتی بارز بسته معیشتی دریافت کردند, ۳ هزار و ۷۰۰ کارگر گروه صنعتی بارز بسته معیشتی دریافت کردند,

وی بیان کرد: گروه صنعتی بارز ۳ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تهیه کرده و در اختیار کارگران این مجموعه قرار گرفته است.

,

مدیر کل بهره برداری کارخانه لاستیک بارز کرمان افزود: علی رغم اینکه گروه صنعتی بارز در زمینه تولید و ارتقا کیفیت همواره سرآمد بوده، برای مسائل معیشتی پرسنل خود نیز اهمیت ویژه ای قائل است.

,

زنده روح کرمانی خاطرنشان کرد: شیفت ایثار می تواند در افزایش بهره وری و راندمان کارخانه اثر شگرفی داشته باشد، همه تلاش ما افزایش بهره وری است.

,

محمد زمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه امروز در کارخانه لاستیک بارز کرمان شاهد اجرای شیفت ایثار هستیم.

,

بیش از هزار کارگر کرمانی دستمزد یک شیفت خود را به نیازمندان اهدا کردند

, بیش از هزار کارگر کرمانی دستمزد یک شیفت خود را به نیازمندان اهدا کردند, بیش از هزار کارگر کرمانی دستمزد یک شیفت خود را به نیازمندان اهدا کردند,

وی افزود: کارگران این واحد تولیدی امروز با اهدای دستمزد خود در قالب کمک های مومنانه در این امر خداپسندانه سهیم می شوند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در این طرح بیش از هزار نفر از کارگران مشارکت کرده و دستمزد خود را روانه منازل نیازمندان واقعی می کنند.

,

در ادامه رضا اسماعیلی پور مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار کرد: شیفت ایثار و کمک های مومنانه کار بزرگی است، مسئولان و کارگران شرکت بارز به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و به یاری نیازمندان شتافتند.

,

وی افزود: جامعه امروز درگیر مشکلاتی همچون تحریم و شرایط مقابله با کرونا است، در این شرایط که گسست اجتماعی شدت گرفته، اقشار مختلف جامعه با کمک مومنانه به یاری نیازمندان شتافته تا نیازهای اولیه آن ها را تامین کنند.

,

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تاکید کرد: جامعه کارگری استان کرمان بسیار بزرگ است و در سطح ملی و بین المللی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده، از محصولات کشاورزی همچون صیفی جات، خرما و پسته تا محصولات صنعتی همچون، سنگ آهن فولاد و زغالسنگ نقش موثری در چرخه تولید استان دارند.

,

نیروی کار مهمترین عنصر تحقق جهش تولید در اقتصاد کشور

, نیروی کار مهمترین عنصر تحقق جهش تولید در اقتصاد کشور, نیروی کار مهمترین عنصر تحقق جهش تولید در اقتصاد کشور,

اسماعیلی پور عنوان کرد: اگرچه سرمایه گذاری، توسعه ماشین آلات و شرایط فیزیکی نقش مهمی در جهش تولید دارد، اما قسمت مهم جهش تولید مربوط به بهره وری نیروی کار است.

,

وی ادامه داد: اگر نیرو کار ما با وجدان و آگاه باشد می تواند با امکانات اندک نیز سبب افزایش تولید شود و بیش از ۵۰ درصد موفقیت حاصل زحمات کارگران است، با بهره وری در بحث نیروی انسانی و ماشین آلات می توان سبب افزایش جهش تولید شد.

,

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان مطرح کرد: یکی از لازمه های جهش تولید نوآوری است، از این رو انتظار می رود که کارگران خلاق و نوآور باشند، چرا که هنوز هم زمانی که بحث تحریم ها مطرح می شود نیاز به واردات برخی ماشین آلات احساس می شود.

,

درآمد حاصل از شیفت ایثار با نیت سلامتی کارگران روانه منازل نیازمندان می شود

, درآمد حاصل از شیفت ایثار با نیت سلامتی کارگران روانه منازل نیازمندان می شود, درآمد حاصل از شیفت ایثار با نیت سلامتی کارگران روانه منازل نیازمندان می شود,

در پایان یکی از کارگران این واحد تولیدی به خبرنگار ما گفت: ما کارگران کارخانه لاستیک بارز کرمان علاوه بر شیفت کاری خود، شیفت دیگری به نام شیفت ایثار راه اندازی کرده ایم.

,

وی افزود: اضافه کار این شیفت و درآمد حاصل از آن به کمک های مومنانه اختصاص یافته و امیدواریم مرهمی کوچک برای زخم های نیازمندان باشد.

,

کارگر این واحد تولیدی در پایان خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از شیفت ایثار با نیت سلامتی همه کارگران کارخانه لاستیک بارز کرمان در اختیار نیازمندان واقعی قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه