اخبار داغ

رئیس شبکه برق کهگیلویه خبر داد

آغاز ساخت ایستگاه برق شهرستان لنده و بخش سوق

آغاز ساخت ایستگاه برق شهرستان لنده و بخش سوق
رئیس شبکه برق کهگیلویه گفت: بناهای این ایستگاه طبق وعده و قرارداد پیمانکارکه تا پایان دی ماه خواهد بود ساخته خواهد شد و پس از آتابش نژاد گن سایر فعالیتها برای راه اندازی این ایستگاه صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس این روزها بالا رفتن دمای هوا موجب استفاده بیشتر مردم از وسایل سرمایشی شده که بسیاری از آن ها موجب افزایش مصرف برق و در نتیجه افزایش فشار بر ایستگا های برق شهرستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح زاگرس,

 

,

در شهر دهدشت، سوق، لنده و روستاهای تابعه این روزها قطعی مکرر برق موجب کلافگی همه مردم و بعضا سوختن وسایل برقی و متضرر شدن آن ها شده است.

,

 

,

مهرداد تابش نژاد رئیس شرکت  برق کهگیلویه در این زمینه در گفت و گو با صبح زاگرس گفت : با توجه به افزایش دمای هوا طبیعتا استفاده مرم از وسایل سرمایشی بیشتر و در نتیجه فشار بر ایستگاه برق موجب قطعی های کوتاه مدت خواهد شد.

,

 

,

تابش نژاد با اشاره به ایستگاه جدید در حال احداث دژکوه در بخش سوق گفت: این ایستگاه برق لنده، سوق و بخش مرکزی در مرحله خاکبرداری و ابنیه به سر می برد و دکل آن در حال انجام است. پیمانکار ساخت دکل و ابنیه مشخص و درحال فعالیت هستند.

,

 

,

وی اضافه کرد: زمانی که بناها و ساختمان های این ایستگاه به پایان برسد تجهیزات و تاسیسات پست راه اندازی خواهد شد که آن مرحله نیز پیمانکار خاص خود را دارد.

,

 

,

رئیس شرکت برق دهدشت با اشاره به زمان پایان ساخت ایستگاه برق دژگوه سوق گفت: بناهای این ایستگاه طبق وعده و قرارداد پیمانکارکه تا پایان دی ماه خواهد بود ساخته خواهد شد و پس از آن سایر فعالیتها برای راه اندازی این ایستگاه صورت می گیرد.

,

 

,

وی افزود: این ایستگاه، برق بخش سوق، شهرستان لنده و قسمت هایی از بخش مرکزی کهگیلویه را پوشش خواهد داد و موجب می شود علاوه بر تقویت برق حوزه های گفته شده فشار وارده بر ایستگاه سرپری کمتر و در ادامه پایداری برق بیشتر و قطع شدن آن نیز کمتر خواهد شد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه