اخبار داغ

در نشست ستاد استانی کرونا مطرح شد

اتمام حجت استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران و مردم/گلایه فرماندار بویراحمد از حضور مدیران در مراسمات عزا+تصاویر

اتمام حجت استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران و مردم/گلایه فرماندار بویراحمد از حضور مدیران در مراسمات عزا+تصاویر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که کار از ارشاد و توصیه گذشته است گفت: شرایط به گونه ای است که جان مردم در خطر است و بدون تعارف باید برخورد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: کار از مباحث ارشادی و توصیه ای عبور کرده و با ارزیابی عملکرد ها و نقاط قوت و ضعف ها باید وارد شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


کلانتری در ادامه با اشاره به عملکرد دستگاه ها در خصوص مبارزه با کرونا گفت: دستگاه هایی که عملکرد مطلوبی  داشتند معرفی شوند.

وی بیان کرد: صنف های  مانند نمایشگاه های اتومبیل، پاساژها، میوه فروشی به دقت بررسی شود و در شرایطی که پروتکل ها رعایت نشود برخورد کنید.
 

,
,
,
,
,

کلانتری افزود: ۱۸۰ باغ تالار بدون توجه به قانون مجوزی ندارند  باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: برخی باغداران هیچگونه مجوزی ندارند اما مطالبه گر می شوند در این شرایط مسوول مربوطه باید متناسب با قانون عمل کند.

کلانتری گفت: صنوفی که پروتکل ها را رعایت نکردند برخورد شود و مسوولیت این مصوبه را می پذیرم.

استاندار افزود: شرایط به گونه ای است که جان مردم در خطر است و بدون تعارف باید برخورد کرد، اگر پرستاران و کادر درمانی در اثر بی احتیاطی ها و عدم رعایت پروتکل ها دچار مرگ شدند چه کسی پاسخگو خواهد بود، بنابراین لازم است بدون تعارف باید برخورد کرد.


کلانتری گفت: اصنافی که رعایت نمی شود توسط تعزیرات  پلمپ کنید،وضعیت ترمینال ها رضایت بخش نیست باید مدیریت شود و مدیرانی که در ایام کرونا حتی اگر معاونان بنده در مراسم عروسی و تشیع جنازه شرکت کنند تخلف کرده و  تخلفات اداری و مافوق آنها تخلف آنها اعلام می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


وی بیان کرد: اصناف و گروه هایی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند خدمات به آنها داده نشود.

,
,

فرماندار بویراحمد نیز در این نشست گفت: برخی مدیران در مراسمات عزا شرکت می کنند.

,


کناری در ادامه گفت: ۹هزار و ۲۳ نمونه کرونا از افراد در این شهرستان گرفته شده و کل بیماران ۱۳۳۸ نفر  و ۱۲ نفر در ای سی یو هستند.

,
,

فرماندار بویراحمد به شدت از  پیام های دعوت برای مراسمات در فضای مجازی انتقاد کرد.

,


وی افزود: جابه جایی پول بین مسافر و راننده در این دوران کرونایی خطرناک است و باید استفاده از دستگاه کارتخوان مورد نظر قرار گیرد.

,
,

 

,

کناری تاکید کرد: برپایی نمایشگاه ها در استان همیشه با مشکلات زیادی در این شهرستان روبرو بوده است، مشکلات زیادی از جمله ناامنی و ترافیک در روزهای برگزاری نمایشگاه وجود داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه