اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

حواله دادن رفع مشکلات کشور به پیروزی دموکرات‌ها در آمریکا فریب افکار عمومی است

حواله دادن رفع مشکلات کشور به پیروزی دموکرات‌ها در آمریکا فریب افکار عمومی است
حمیدرضا ترقی, عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: وعده و حواله دادن رفع مشکلات داخل کشور به پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا فریب افکار عمومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد درباره اظهارنظرهای عده‌ای از داخلی ها برای حل مشکلات داخلی کشور در آستانه انتخابات آمریکا مبنی بر اینکه بعد از توافق همه تحریم‌ها لغو می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه عده ای در کشور ما دچار خیالبافی شده‌اند و تصور می‌کنند اگر عوامل حزب دموکرات در آمریکا روی کار بیاید می‌توانند در حل مشکلات ایران گام بردارند و مشکلات کشور ما را حل کنند.

وی با بیان اینکه این نوع خوشبینی ها ناشی از فقدان بینش سیاسی و بصیرت است، افزود: اگر بخواهیم بدبینانه به این موضوع نگاه کنیم نوعی فریب افکار عمومی هم محسوب می شود.

این کارشناس مسائل بین الملل بیان داشت: این نوع نگاه مربوط به افرادی است که همچنان مرعوب غرب هستند و در اثر خودباختگی و عدم اتکا به توانمندی های داخلی کشور همواره توسعه را منوط به وابستگی به قدرت های سلطه گر جهانی می‌دانند در حالی که هیچ کشوری در اثر ارتباط با آمریکا و تکیه بر آنها نتوانسته به جایی برسد و پیشرفت کند و منافع ملی خود را تضمین کند.

ترقی تصریح کرد: تمام کشورهایی که تحت سلطه آمریکا قرار دارند و با آنها ارتباط دوستی برقرار کرده اند همگی از نظر پیشرفت و توسعه در بدترین شرایط ممکن هستند و استقلال و هویت خود را از دست داده اند و ابزار آمریکا و حافظ منافع آنها شده اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: این نوع طرح مسائل همان تحریفی است که مقام معظم رهبری در سخنرانی روز عید قربان به آن پرداختند مبنی بر اینکه اگر جریان تحریف در داخل کشور شکست بخورد و نتواند افکار عمومی جامعه را فریب دهد و نتواند نقاط مثبت را کمرنگ و نقاط ضعف را پررنگ جلوه دهد و به قدرت‌های سلطه‌گر مشغول نشود خواهیم توانست تحریم را شکست دهیم و مسیر رشد و توسعه کشور با اتکا به توانمندی های داخلی و با حفظ استقلال سریع تر و قوی تر تحقق یابد.

وی افزود: این نوع گرایشات و بینش هایی که در جامعه مطرح می‌شود ناشی از بی بصیرتی و وابستگی جریان های داخلی به غرب و آمریکا است که درصدد منحرف کردن افکار عمومی از مسیر درست پیشرفت و توسعه کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه