اخبار داغ

تحلیل انفجار بیروت توسط کارشناس آمریکایی

تحلیل انفجار بیروت توسط کارشناس آمریکایی
تونی می: رنگ صورتی یا قرمزی که در این ویدئو دیده شد با نشانه های نیترات آمونیوم تناقض داشت. انفجارهای کوچکتری در مقدمه امواج شوک بزرگ رخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ یک کارشناس مواد منفجره نظرات خود را درباره فیلم انفجار در بیروت به اشتراک می گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

"تونی مِی" محقق سابق اداره الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره آمریکا به CNN گفت که ویدئوی انفجار در بیروت سرنخ های مهمی از آنچه رخ داده را ارائه می دهد.

,

او که اکنون به عنوان مشاور امنیتی و مواد منفجره فعالیت می کند گفت: "من تحقیقاتِ حوادث زیادی را با دولت ملی و بین المللی انجام داده ام و این برای من کاملا مشخص است که مقدار زیادی از مواد منفجره یا مواد پر انرژی در ساختمانی که آتش گرفته انبار شده بود و این آتش سوزی باعث انفجار مواد منفجره شده است."

,

بدون دود زرد رنگ

, بدون دود زرد رنگ,

مِی گفت که وقتی در بغداد بود، علامت انفجار نیترات آمونیوم به شکل ابرِ دودیِ زرد رنگ بود. رنگ صورتی یا قرمزی که در این ویدئو دیده شد با نشانه های نیترات آمونیوم تناقض داشت.

,

با این حال وی افزود که لزوما این بدین معنا نیست که نیترات آمونیومی در کار نبوده است. این فقط می تواند به این معنا باشد که موارد دیگری نیز وجود داشته است.

,

تشعشعات سفید رنگ

, تشعشعات سفید رنگ,

مِی گفت تشعشعات سفید رنگ که در بخش های مختلفی از این فیلم دیده می شود، انفجارهای کوچکتری که در مقدمه امواج شوک بزرگ رخ داد را نشان می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه