اخبار داغ

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قم:

کرونا و عدم هماهنگی ارگان ها عامل عدم پیشرفت پروژه های عمرانی در قم/ بهره‌برداری طرح ورودی قم از جعفریه تا سه ماه آینده

کرونا و عدم هماهنگی ارگان ها عامل عدم پیشرفت پروژه های عمرانی در قم/ بهره‌برداری طرح ورودی قم از جعفریه تا سه ماه آینده
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه کرونا و عدم هماهنگی ارگان‌های قم عامل عدم پیشرفت پروژه‌های عمرانی در قم است گفت: البته پیش‌بینی ما این است پروژه‌های عمرانی قم سرعت بهتری را بگیرد همچنین طرح ورودی قم از سمت شهر جعفریه طی سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله امراللهی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برخی ها که در پروژه های عمرانی مشغول به کار بودند به صورت موقت حاضر به ادامه همکاری نشده بودند و عملاً پروژه های عمرانی را با وقفه روبرو کرده بودند به خصوص در ماه‌های اسفند و فروردین پروژه ها متوقف شده بود در روزهای اخیر بازدیدی از برخی از پروژه های عمرانی شهر قم داشتیم تا از نزدیک روند کار پروژه ها را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: علاوه بر مسئله کرونا افزایش قیمت در مصالح ساختمانی به خصوص در بحث فولاد و میلگرد که رخداد تأثیر خودش را در پروژه‌های عمرانی گذاشته بود، در بازدیدی که از پروژه های عمرانی شهر قم به عمل آمد پیشرفتی را که انتظار داشتیم مشاهده نکردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, :, .,
,
, .,

پروژه‌های عمرانی قم هر چه زودتر به اتمام برسد

امراللهی تصریح کرد: میانگین عملکرد پروژه های عمرانی رضایت بخش نبود و انتظار می رود سرعت عمل کار پروژه ها بیشتر شود زیرا همواره تغییرات قیمت ها وجود داشته و نمی توان به این دلیل پروژه ها را متوقف کرد بهتر است پروژه‌های عمرانی هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی افزود: اخیراً از ورودی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح بلوار حضرت معصومه(س) با کمربندی امام علی علیه‌السلام  بازدید داشتیم در این پروژه عدم همکاری دستگاه‌های دخیل در مدیریت شهری رخ داده بود از جمله اداره کل راهداری و راهور استان که از وضعیت ایمنی این پروژه رضایت نداشتند این مسئله پروژه را به مدت دو ماه متوقف کرده بود همه این اتفاقات دست به دست هم داده بود تا پیشرفتی را که برای این پروژه مدنظر داشتیم رخ ندهد و حتی  نارضایتی کمیسیون عمران شورای شهر قم را به اطلاع پیمانکار پروژه رساندیم.

, پروژه‌های عمرانی قم هر چه زودتر به اتمام برسد,
,
, .,
,
, .,

طرح ورودی قم از جعفریه سه ماه آینده به بهره‌برداری می رسد

وی ادامه داد: البته پیش‌بینی ما این است که با توجه به اینکه روند یک روند مثبت بوده پروژه‌های عمرانی قم سرعت بهتری را بگیرد همچنین طرح ورودی قم از سمت شهر جعفریه طی سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: پروژه دیگری که مد نظر است تقاطع بلوار فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص) است با توجه به وقفه هایی که سال گذشته در این پروژه انجام شد شرایط پیشرفت پروژه بهتر از گذشته بود اما انتظار می‌رود سرعت انجام پروژه بیشتر از این‌ها باشد تا طی سه ماه آینده این پروژه در اختیار مردم قرار بگیرد تا بخشی از حجم ترافیک هنرستان کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: پروژه جمهوری اسلامی معارضاتی با شرکت های خدمات رسان داشت به همین منظور با آهنین پنجه مدیرکل سازمان شرکت توزیع برق قم جلسه ای داشتیم ایشان قول مساعدت دادند تا مسائلی که در خصوص پست برقی که در آن منطقه وجود دارد رفع شود.

, طرح ورودی قم از جعفریه سه ماه آینده به بهره‌برداری می رسد,
,
, .,
,
, .,
,
,

پیشرفت 40 درصدی پروژه خیابان دوسطحه جمهوری

, پیشرفت 40 درصدی پروژه خیابان دوسطحه جمهوری,

امراللهی ادامه داد: امید است فاز اول از پروژه خیابان دوسطحه جمهوری تقریباً 450 متر اول آن تا پایان مهرماه به اتمام برسد تا ساکنین خیابان نور شرقی نیروگاه از مشکلاتی که در خیابان برایشان به وجود آمده بود رها شوند زندگی‌شان به حالت طبیعی برگردد این پروژه تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته و تمام تلاش این است که تا پایان دوره این شورا این پروژه به ثمر برسد و تا سال ۱۴۰۰ مردم بتوانند از بلوار جمهوری حدفاصل میدان امام حسین تا بلوار یادگار امام استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: پروژه بعدی که هنوز به اتمام نرسیده پروژه باغ پرندگان است البته بخش عمرانی آن تمام شده است و بخش فضای سبز آن نیز در حال تکمیل است انتظار این بود که تابستان سال ۹۹ باغ پرندگان اتمام برسد، امید این است این پروژه تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

, .,
,
,


وی تصریح کرد: پروژه تقاطع سه سطحه میدان حضرت ولی عصر(عج) نیز هنوز کامل نشده است  که در این پروژه از راهور استان گلایه‌مند بودند که به خوبی با پروژه همکاری نشده بود که ما این گلایه را وارد نمی دانستیم و انتظارمان این است که سازمان توسعه عمران بخش نهایی را به بهره برداری برساند و تا پایان تابستان کارگاه عمرانی از پروژه تقاطع ولیعصر منهای ایستگاه مترو جمع‌آوری شود.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه