اخبار داغ

آیت الله مدرسی خبر داد

برنامه ریزی ویژه در استان یزد برای حمایت از فرزندآوری

برنامه ریزی ویژه در استان یزد برای حمایت  از فرزندآوری
عضو شورای فرهنگ عمومی استان یزد از برنامه ریزی ویژه این شورا با همراهی استاندار یزد برای تدوین مشوق های افزایش جمعیت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید محمد کاظم مدرسی عضو شورای فرهنگ عمومی استان  یزد  در  مصاحبه با یزد رسا  گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نیاز جامعه به نسل جوان و اهمیت فرزندآوری می بایست هم در این  زمینه  اطلاع رسانی و  روشنگری به عمل آید و هم تمهیدات ویژه ای برای حمایت از خانواده ها اندیشیده  شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آیت الله سید محمد کاظم مدرسی عضو شورای فرهنگ عمومی استان  یزد  در  مصاحبه با , یزد رسا,   گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نیاز جامعه به نسل جوان و اهمیت فرزندآوری می بایست هم در این  زمینه  اطلاع رسانی و  روشنگری به عمل آید و هم تمهیدات ویژه ای برای حمایت از خانواده ها اندیشیده  شود.,  ,

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب در مورد اهمیت فرزندآوری بیان داشت: متاسفانه سرعت کاهش جمعیت در کشور ما قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست به طوری که نرخ زاد و ولد از حدود ۴ در طول سی سال به کمتر  از یک رسیده که  این موضوع تبعات اقتصادی و  اجتماعی فراوانی برای جامعه در پی خواهد داشت.

,

مدرسی گفت: این مساله مهم برای دشمنان ما موجب مسرت و برای جامعه اسلامی و انقلاب ما موجب نگرانی شده است.

,

امام  جمعه بخش مرکزی یزد ابراز داشت: دولت باید در این زمینه برنامه ویژه ای داشته باشد و طرح‌های کلان دولتی در این زمینه تدوین شود اما در هر استان نیز بر اساس امکانات و ظرفیت ها امکان برنامه ریزی وجود دارد. یکی از برنامه هایی که به  همین  منظور در استان  یزد با هماهنگی استاندار محترم انجام خواهد شد حمایت از شاغلین ادارات و سازمان های دولتی و نیمه دولتی است که فرزند سوم  آن ها از عید غدیر سال گذشته تا عید غدیر امسال به دنیا آمده اند.

,

عضو شورای فرهنگ عمومی استان  یزد تاکید کرد: بر این اساس توسط ادارات مربوطه و با حمایت استاندار محترم و همچنین با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی  از این عزیزان تقدیر به عمل آمده و مشکلات  آنان بررسی و مرتفع شود. 

,

گفتنی است افراد واجد  شرایط  تا ۲۵ ذی الحجه (روز خانواده) فرصت دارند تا از طریق مراجعه به کارگزینی های اداره مربوطه و یا ارسال مشخصات به سامانه پیامکی 100000300400 است در  این طرح ثبت  نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه