اخبار داغ

نویسنده کتاب های دوران دفاع مقدس:

روزهای کرونایی همانند دوران دفاع مقدس می توانند خاطره ساز باشند/ ضرورت ثبت رفتار همدلانه مردم

روزهای کرونایی همانند دوران دفاع مقدس می توانند خاطره ساز باشند/ ضرورت ثبت رفتار همدلانه مردم
بهناز ضرابی زاده با بیان اینکه ایثار و گذشت مردم در دوران دفاع مقدس در دنیا مثال زدنی است، گفت: ایام کرونایی می تواند مانند دوران جنگ خاطره ساز شود و خاطرات خوشی را به یادگار بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهناز ضرابی زاده، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و نویسنده برجسته کتاب های دفاع مقدس که رهبر انقلاب بر کتاب های "دختر شینا" و "گلستان یازدهم" این نویسنده تفریظ نوشته اند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره شیوع بیماری کرونا در دنیا و ایران گفت: شعر زیبای بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند مصداق بارز کمک مومنانه در ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهبر انقلاب بر کتاب های "دختر شینا" و "گلستان یازدهم" این نویسنده تفریظ نوشته اند , عصر همدان؛,

وی با بیان اینکه مردم ایران روزهای سختی را در دوران جنگ گذرانده اند، افزود: در زمان جنگ و انقلاب مردم نشان دادند همیشه در کنار هم هستند و در روزهای سخت به داد یکدیگر می رسند.

,

این چهره فرهنگی ادامه داد: مردم ایران با کمک کردن به یکدیگر سعی می کنند خاطرات خوشی را از روزهای سخت دوران دفاع مقدس یادآوری کنند.

,

ضرابی زاده با تاکید بر اینکه طلایی ترین دوران ما در ۸ سال دفاع مقدس بود، افزود: در آن دوران مملکت در سختی و کشور به ثبات لازم نرسیده بود و مشکلات اقتصادی زیادی به پیکره کشور ما وارد و هزینه های زیادی روی دست ما گذاشت.

,

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ادامه داد: اما ایثار و گذشت مردم در زمان جنگ در دنیا مثال زدنی است و در هیچ جای تاریخ چنین فداکاری از مردم ثبت نشده و مردم ایران در طول هشت سال دوران دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند.

,

وی عنوان کرد: امروز کرونا باعث شده روزگار سختی برای اقشار جامعه رقم بخورد و برخی خانواده ها مشاغل خود را از دست داده اند و با این بحران و تحریم ها معیشت مردم به سختی می گذرد.

,

ضرابی زاده بیان کرد: روزهای کرونایی ایامی است که می تواند مانند دوران جنگ خاطره ساز شود و خاطرات خوشی را به یادگار بگذارد.

,

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: امیدوارم با همدلی بتوانیم از این دوران خاطرات زیبایی به جای بگذاریم تا خاطره نویس ها سال های بعد بتوانند از این دوران کتاب و داستان بنویسند و رفتارهای زیبای مردم را ثبت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه