اخبار داغ

کابلی: به‌دنبال برگزاری مجدد لیگ والیبال ساحلی هستیم

کابلی: به‌دنبال برگزاری مجدد لیگ والیبال ساحلی هستیم
ایجاد بانک اطلاعاتی، تدوین آئین‌ماه انضباطی، برگزار مجدد لیگ برتر و انتخاب اعضا، از جمله برنامه‌های سرپرست جدید کمیته ساحلی فدراسیون والیبال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، توفیق کابلی ۲۸ تیرماه از سوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست کمیته ساحلی انتخاب شد و هفتم مردادماه نیز حکم وی صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، در تشریح عملکرد و کارهای انجام شده از سوی این کمیته در مدت ۲۰ روز گذشته، افزود: با توجه به محدودیت‌ فعالیت‌های ورزشی به واسطه ویروس کرونا، بازسازی و ترمیم زمین‌های کمپ تیم‌‌های ملی والیبال ساحلی، یکی از برنامه‌های فدراسیون است که پیگیر این موضوع هستیم.

,

وی با بیان این که افزایش تعامل و ارتباط با دیگر کمیته‌های فدراسیون والیبال نیز در دستور کار کمیته ساحلی قرار دارد، گفت: همکاری ویژه‌ای را با دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی شروع کردیم تا با برگزاری دوره‌های مناسب، برای ارتقا و افزایش سطح فنی داوران، مربیان و بازیکنان والیبال ساحلی تلاش کنیم.

,

کابلی به ضرورت داشتن اطلاعات برای اجرایی کردن برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: در نظر داریم که بانک اطلاعاتی کاملی در کمیته ساحلی ایجاد کنیم و به همین منظور، فرم اطلاعات مورد نیاز را تدوین و برای هیات‌های استانی ارسال کردیم تا درباره مربیان، ورزشکاران، داوران و تعداد تیم‌های فعال والیبال ساحلی در کشور، اطلاعات را جمع‌آوری کنیم.

,

وی تنظیم آئین‌نامه کمیته ساحلی را یکی دیگر از برنامه‌های این کمیته دانست و گفت: همچنین انتخاب اعضای کمیته ساحلی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است که بعد از نهایی شدن، حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

سرپرست کمیته والیبال ساحلی، احیای لیگ برتر ساحلی را یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام این کمیته دانست و گفت: پیش از این، دو دوره لیگ برتر ساحلی برگزار شده است و تلاش داریم که این مسابقات را دوباره برگزار کنیم. به همین منظور، مذاکره و مکاتباتی با باشگاه‌های لیگ برتری انجام داده‎‌ایم.

,

وی همچنین از ضرورت ترجمه قوانین و دستورالعمل‌های والیبال ساحلی برای یکسان‌سازی در کشور خبر داد و گفت: مکاتبات لازم با رئیس فدراسیون والیبال انجام شده است و انشاالله پس از ترجمه این مطالب، آن‌ها را در اختیار هیات‌های استانی و دیگر مبادی قرار می‌دهیم تا تمامی مسابقات ساحلی، بر اساس مقررات FIVB برگزار و از هر نوع سوء‌برداشت قوانین جلوگیری شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه