اخبار داغ

هتل ورزش یاسوج 14 ساله شد

پروژه ای که 7 استاندار توان تکمیلش را نداشتند+تصاویر

پروژه ای که 7 استاندار توان تکمیلش را نداشتند+تصاویر
14 سال از کلنگ زنی هتل ورزش یاسوج می گذرد تا با آمدن و رفتن 7 استاندار به عنوان مدیر ارشد اجرایی استان و چندین مدیر کل ورزشی همچنان این پروژه به بهره برداری نرسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس از  آغاز عملیات اجرایی هتل ورزش کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج 14 سال می گذرد تا زور 7 استاندار به تکمیل این پروژه نه چندان بزرگ نرسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ورزشکاران ، ورزش دوستان ، مدیران ورزشی و استانداران زیادی آمدند و رفتند تا هتل ورزش یاسوج برای ورزشکاران این استان به ارزویی دست نیافتنی تبدیل شود.

,

به نظر می رسد در هنگام بهره برداری از این پروژه بتوان از ابنیه آن به عنوان یک موزه ورزشی استفاده کرد تا چرا که هر بنایی یک عمری دارد و این ساختمان افتتاح نشده گرد پیری بر چهره اش نشسته باشد.

,

, ,

کهگیلویه و بویراحمد که به سرزمین چهارفصل در جنوب ایران شهرت دارد و فرصتی ارزشمند با پتانسیل آب و هوایی بالا برای ورزشکاران کشور است تا بتوانند در این استان به تمرین های ورزشی و حتی برگزاری مسابقات بپردازند، اما متاسفانه عدم زیر ساخت های ورزشی مناسب و کافی باعث شده است تا شاهد رکود ورزش و زیر ساخت های ورزشی در این استان باشیم.

,

 

,

اگر چه مسئولان ورزش استان تلاش های خوبی در رفع نواقصات و کمبودهای ورزشی استان انجام می دهند اما متاسفانه عدم چانه زنی های کافی و حمایت های ملی باعث عقب ماندگی توسعه ای زیر ساخت های ورزشی در استان شده است .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه