اخبار داغ

مربی تیم ملی تکواندو بانوان به «رزمایش کمک مومنانه» پیوست؛

محمدنژاد: با همدلی در کمک به یکدیگر کوتاهی نکنیم

محمدنژاد: با همدلی در کمک به یکدیگر کوتاهی نکنیم
محبوبه محمدنژاد ضمن حمایت از رزمایش کمک مومنانه، گفت: شاید این اقدامات نتواند به طور کامل مشکلات را حل کند اما همین که عده‌ای هستند که به شغل و عدم درآمد کافی آنها فکر می‌کنند و درصدد کمک برای کاستن از مشکلات‌شان هستند یقینا کار بسیار ارزشمندی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبوبه محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به شرایط دشوار حاکم شده بر مردم جهان که کشور ایران را نیز شامل می‌شود اجرای رزمایش کمک مومنانه را یک اقدام فرهنگی و اجتماعی بسیار مناسب توصیف و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا اقشار مختلف مردم درگیر مبارزه با آن شدند و بخش زیادی از توان اقتصادی مردم فشار زیادی را متحمل شد.

وی افزود: ازجمله اقشار آسیب‌دیده از شیوع این بیماری ورزشکاران هستند، هم به این دلیل که مربیان بیمه نسیتند و با بسته شدن باشگاه‌ها اکثرا از کار بیکار شده‌اند و هم ورزشکاران که با لغو رویدادها و کاهش اعزام، تمرینات و مسابقات روبرو شده‌اند.

عضو کادر فنی تیم ملی تکواندو نوجوانان بانوان کشور با بیان اینکه اغلب فعالیت‌های ورزشکاران در فصل تابستان اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: امسال به خاطر کرونا به نوعی تابستان از دست رفته که همه این موارد به نوعی در اقشار مختلف وجود دارد و ما ورزشکاران حداقل به خوبی شرایط سخت سایر گروه‌های مردم را درک می‌کنیم.

این ورزشکار اضافه کرد: برهمین اساس اقداماتی از قبیل اجرای پویش‌ها و رزمایش‌های کمک به یکدیگر از سوی هر ارگان و سازمانی که انجام و پیگیری می‌شود امر بسیار زیبا و پسندیده‌ای است که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی گفت: شاید این اقدامات نتواند به طور کامل و همه مشکلات مردم را حل کند اما همین که مردم می‌بینند عده‌ای هستند که به شغل آنها و عدم درآمد کافی آنها فکر می‌کنند و درصدد کمک برای کاستن از مشکلات‌شان هستند یقینا کار بسیار ارزشمندی است.

محمدنژاد ضمن اعلام حمایت و پیوستن به رزمایش کمک مومنانه با تأکید بر نیاز به افزایش اقبال مردمی به چنین برنامه‌هایی، تصریح کرد: من هم اگر بتوانم در این مسیر کاری را انجام دهم و کمکی را برسانم حتما این کار را انجام خواهم داد.

وی در ادامه با سفارش به همه مردم برای رعایت نکات بهداشتی به منظور عدم ابتلا به بیماری سخت کرونا، افزود: شاید بهترین و بیشترین کمکی که می‌توانیم به هم داشته باشیم رعایت موارد بهداشتی، عدم حضور در محافل عمومی است که در صورت رعایت هرکدام به اندازه خود سبب خسارت کمتر به هم می‌شود چراکه رعایت کردن در شرایط فعلی بهترین اقدام برای پایان هرچه سریعتر این بیماری است.

مربی تیم ملی نوجوانان تکواندو بانوان همدلی کردن را یک راهکار مناسب برای کمک به یکدیگر برشمرد و اذعان کرد: با همدلی کردن تا جایی که از دستمان بر می‌آید و به هرشکلی که در توان داریم به بهبود این شرایط کمک کنیم و در این زمینه بهتر است که کوتاهی نکنیم.

این مربی باسابقه ملی اضافه کرد: بازهم تأکید می‌کنم بزرگترین کمکی که درحال حاضر می‌توانیم به هم داشته باشیم در خانه ماندن و نفرستادن فرزندان به خارج از خانه است تا این بیماری بیش از این انتقال پیدا نکند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه