اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود

۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود
سردار کشکولی، فرمانده سپاه لرستان گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان لرستان توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خرم‌آباد در سه دهه ولایت، محرم و صفر برگزار خواهد شد که مرحله اول آن در دهه ولایت امروز کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که دوره اول آن با نام دهه ولایت است امروز در خرم آباد با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی آغاز شده که این بسته ها بخشی از آن توسط سپاه و بسیج و بخش دیگر توسط آحاد خیرین و مردم نو‌عدوست استان به صورت نقدی و غیر نقدی تهیه شده است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: همزمان با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان، ۲۱ هزار غذای گرم در روز عید غدیر خم توسط قرارگاه پیشرفت و هیئت رزمندگان استان و همچنین سپاه ناحیه خرم آباد در مناطق مستضعف نشین توزیع خواهد شد.

,

وی بیان کرد: از امروز تا پایان سال هر هفته شب های جمعه هزار غذای گرم را در استان توزیع خواهیم کرد که ۴۰۰ غذای آن در خرم آباد توزیع می‌شود.

,

سردار کشکولی تصریح کرد: دوره دوم مرحله دوم کمک مومنانه در دهه اول محرم و دوره سوم در ماه صفر برگزار خواهد شد، طبق لیست شناسایی شده خانواده‌های متضرر از کرونا در این سه دوره با هم افزایی سازمانهای حمایتی مثل کمیته امداد که در این ایام ۹۵ هزار کارت اعتباری به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به مددجویان تحت پوشش و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام ۴۰ هزار بسته معیشتی مرغ در استان توزیع خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه در دوره اول مرحله دوم کمک مومنانه حدود ۱۵۷ هزار خانوار را پوشش خواهیم داد گفت: از جمع ۵۰۷ هزار خانواده در استان در دوره اول ۱۵۷ هزار خانواده پوشش داده و در دوره دوم و سوم این مرحله نیز جامعه هدف را پوشش خواهیم داد که انشاالله که یک آرامشی در جامعه با برگزاری همین رزمایش‌ها حاکم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه