اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی؛

مردم در رزمایش کمک مؤمنانه به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند/اتحاد و مشارکت دلیل قدرتمندی ملت ایران است

مردم در رزمایش کمک مؤمنانه به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند/اتحاد و مشارکت دلیل قدرتمندی ملت ایران است
مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: یکی از دلایل قدرتمندی ملت ایران اتحاد و مشارکت در همه زمینه‌ها و در مواقع و زمان‌های مختلف است که همه ی مردم یک‌صدا و پشت سر رهبری درصحنه قرار می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی عصر امروز در آیین آغاز مرحله ی اول از سری دوم رزمایش کمک های مومنانه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: بعد از فرمایش امام خامنه‌ای در نیمه شعبان مبنی شکل‌گیری رزمایش مواسات و همدلی همه خیرین و عزیزان در سراسر ایران اسلامی به‌ویژه استان مرکزی دست‌به‌دست هم دادند و به‌فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند و همه به تأسی از ائمه اطهار و به‌ویژه مولا علی (ع) که اب الایتام بودند در این رزمایش شرکت کردند به‌گونه‌ای که باورمان نمی‌شد که مردم چنین حضوری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

200 هزار بسته معیشتی در مرحله ی اول رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شد

, 200 هزار بسته معیشتی در مرحله ی اول رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شد, 200 هزار بسته معیشتی در مرحله ی اول رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شد,

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در ادامه با اشاره به مرحله‌ی نخست رزمایش کمک مؤمنانه در سطح استان افزود: بالغ‌بر 200 هزار وعده غذایی گرم درب منازل توزیع شد و حدود 200 هزار بسته معیشتی توسط بسیج، سپاه، آستان قدس رضوی، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و همه عزیزان درب منازل ولی‌نعمتان تقدیم شد.

,

مؤمنی اظهار داشت: مرحله‌ی دوم رزمایش در دهه‌ی امامت و ولایت هم‌زمان با عید قربان آغاز شد و امروز هم به برکت این ایام بناست که تعدادی از بسته‌های ارزاق درب منزل خانواده‌های نیازمند و ولی‌نعمتان توسط پایگاه‌های بسیج توزیع شود.

,

وی بابیان اینکه این رزمایش در سه مرحله انجام خواهد شد گفت: مرحله‌ی اول در دهه‌ی امامت و ولایت از عید قربان تا غدیر، مرحله‌ی دوم در دهه‌ی اول محرم خواهد بود و عزیزانی که قصد دارند نذری بدهند با توجه به شرایط بیماری کرونا خواهش داریم که این نذر را به‌صورت نقدی یا بسته‌های ارزاق به پایگاه‌های بسیج و کمیته‌ی امداد تحویل و یا به شماره‌حساب‌های مربوطه واریز کنند، مرحله‌ی سوم دهه‌ی سوم ماه صفر است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: در خصوص اهدای جهیزیه نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است و خانواده‌هایی به میمنت این ایام به خانه‌ی بخت خواهند رفت.

,

وی اظهار داشت: مرجع توزیع ما طبق مصوبه‌ی قرارگاه مواسات و همدلی فقط سازمان بسیج و پایگاه‌های بسیج است و کلیه‌ی کمک‌های خیرین و مردم نوع‌دوست را به این سازمان تحویل خواهیم داد.

,

یکی از دلایل قدرتمندی ملت ایران اتحاد و مشارکت در همه زمینه‌هاست/ انقلاب اسلامی همچون رود جریان دارد

, یکی از دلایل قدرتمندی ملت ایران اتحاد و مشارکت در همه زمینه‌هاست/ انقلاب اسلامی همچون رود جریان دارد, یکی از دلایل قدرتمندی ملت ایران اتحاد و مشارکت در همه زمینه‌هاست/ انقلاب اسلامی همچون رود جریان دارد,

مؤمنی در ادامه اذعان داشت: یکی از دلایل قدرتمندی ملت ایران اتحاد و مشارکت در همه زمینه‌ها و در مواقع و زمان‌های مختلف است که همه ی مردم یک‌صدا و پشت سر رهبری درصحنه قرار می گیرند.

,

وی بابیان اینکه بزرگ‌ترین دارایی کشور سرمایه اجتماعی است و این سرمایه اجتماعی سه مؤلفه دارد افزود: اولین مؤلفه اعتماد است و همان‌طور که می‌بینیم مردم به نهاد ها و ارگان مربوطه اعتماد دارند و با کمک‌های خود نشان دادند علیرغم اینکه دشمنان سم‌پاشی کرده‌اند باوجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی اعتقاد راسخ دارند و پشت سر ولایت هستند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: این اعتماد مشارکت اجتماعی را به همراه دارد همان‌طور که بسیاری از بسته‌های کمک مؤمنانه توسط مردم اهداشده است و بخش دیگر توسط نهاد ها تهیه‌شده است، لذا مشارکت اجتماعی مردم منجر به انسجام اجتماعی خواهد شد و نقشه‌های دشمن را تماماً نقش بر آب خواهد کرد، انقلاب اسلامی جریان دارد و مانند یک رود جاری نخاله‌ها و تفاله‌هایی که در مسیر هستند خودبه‌خود خارج خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه