اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

نذورات ایام محرم در قالب بسته ‎‎های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

نذورات ایام محرم در قالب بسته ‎‎های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود
حجت الاسلام غلامی، معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نذورات محرم امسال با توجه به شیوع کرونا در قالب بسته های معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: امسال با شیوع کرونا برنامه ها و عزداری های ایام محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و ارادتمندان ارادت خود را به سیدالشهدا(ع) نشان می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به نذورات ایام محرم افزود: در هیئات، شربت و مواد خوراکی توزیع نمی شود و تنها پذیرایی به صورت بسته های خشک خواهد بود و نذورات هیئت ها در قالب بسته های حمایتی و معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

,

معاون تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: هیئت هایی که هرساله با طبخ شام از عزاداران پذیرایی می کردند امسال این نذر به صورت بسته هایی تهیه و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می شود و تلاش می شود تا محرم امسال علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری، توجه به نیازمندان نیز بیشتر شود.

,

حجت الاسلام غلام گفت: تاکنون هیئت های عزاداری در استان ۱۰۰ راس گوسفند را برای ایام محرم آماده کرده اند تا در همین مناسبت در بین خانواده های مستمند توزیع شود.

,

وی بیان کرد: علاوه بر تهیه و توزیع بسته های معیشتی، آشپزخانه هیئت های عزاداری قرار است بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم را با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع کنند.

,

معاون تبلیغات اسلامی لرستان افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش قرار شده تا مدارسی برای برگزاری مراسم عزاداری مهیا شوند تا از فضای باز آنها برای عزاداری استفاده شود و عزاداری ها به گونه ای است که اجتماع صورت نگیرد و در برگزاری همه مراسم، مسائل بهداشتی مد نظر باشد.

,

معاون تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برنامه های محرمی در فضای مجازی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی برنامه هایی در ایام محرم از طریق فضای مجازی برگزار می شود که در این راستا کلیپ هایی تهیه شده و علاوه بر این مسابقات فرهنگی حادثه کربلا نیز در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه