اخبار داغ

دادستان شهرستان تویسرکان خبر داد؛

تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت در تویسرکان

تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت در تویسرکان
با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به ۲۰ پرونده قضایی علیه متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت جامعه تشکیل شده است، گفت: آنانی که این روزها نسبت به سلامت مردم بی توجه هستند، بدانند که دربرخورد با آنان قاطعانه عمل می کنیم و منتظر برخورد قضایی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در هفته های گذشته و حتی این روزها شاهد برگزاری مراسم عروسی و یا ختم در سطح تویسرکان بودیم و هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

تعداد برگزاری این مجالس به ویژه مراسم عروسی به حدی بالا بود که دادستان شهرستان خود به میدان عمل آمد و تأکید کرد «مطابق با قانون متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم، تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی، مورد تعقیب قضایی قرار می گیرند و با تشکیل پرونده با آنان برخورد قاطعی می شود.»

,

و این گونه شد که از برگزاری تعداد قابل توجهی از عروسی ها در سطح شهرستان تویسرکان کاسته شد.هرچند که برخی بی توجه به سلامت خود نه تنها با جان عزیزترین و نزدیک ترین افراد خانواده یشان بازی کردند بلکه زمینه ساز شیوع بیشتر کرونا هم شدند.

, و این گونه شد که از برگزاری تعداد قابل توجهی از عروسی ها در سطح شهرستان تویسرکان کاسته شد.هرچند که برخی بی توجه به سلامت خود نه تنها با جان عزیزترین و نزدیک ترین افراد خانواده یشان بازی کردند بلکه زمینه ساز شیوع بیشتر کرونا هم شدند.,

شنیده شده چندین داماد و عروس و یا تعدادی از مدعوین مجالس عروسی تنها یکی دو روز پس از برگزاری مراسم به کرونا مبتلا شدند و این روزها در بستر بیماری با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم می کنند.برگزاری عروسی به چه قیمت برایشان آب خورد؟! نابودی سلامت خود و نزدیکان خود

, شنیده شده چندین داماد و عروس و یا تعدادی از مدعوین مجالس عروسی تنها یکی دو روز پس از برگزاری مراسم به کرونا مبتلا شدند و این روزها در بستر بیماری با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم می کنند.برگزاری عروسی به چه قیمت برایشان آب خورد؟! نابودی سلامت خود و نزدیکان خود,

و اما با ورود دادستان تویسرکان و پیگیری های او بیش از ۶۰ درصد عروسی ها برگزار نشد و آنانی هم که به قانون دهن کجی و با سلامت افراد بازی کردند، تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

, و اما با ورود دادستان تویسرکان و پیگیری های او بیش از ۶۰ درصد عروسی ها برگزار نشد و آنانی هم که به قانون دهن کجی و با سلامت افراد بازی کردند، تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.,

تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عموم در تویسرکان

, تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عموم در تویسرکان, تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عموم در تویسرکان, تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عموم در تویسرکان,

درباره آخرین اخبار این حوزه، «علی بهادری» دادستان شهرستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان گفت: رعایت کردن فاصله‌گذاری فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی، به میزان قابل قبولی از شیوع کرونا می کاهد، اما برخی حتی با وجود تعطیلی تالارها، مجالس عروسی و یا ختم را در منزل، پارکینگ و یا باغ هایی برگزار کردند و سبب بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا شدند.

,

وی اظهار کرد: با توجه به نظر کارشناسان یکی از علت های اصلی گسترده تر شدن شیوع این بیماری برگزاری مجالس عروسی و ختم بوده است،  بنابراین می طلبید هرچه سریعتر با قانون شکنان حوزه سلامت مردم برخورد شود و این گونه با آنانی که مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی شدند برخورد قاطع انجام شد.

,

دادستان شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به ۲۰ پرونده قضایی علیه متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم تشکیل شده است، افزود: آنانی که این روزها نسبت به سلامت آحاد مردم بی توجه هستند، بدانند که دربرخورد با آنان قاطعانه عمل می کنیم و منتظر برخورد قضایی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه