اخبار داغ

سنگربان تیم فوتبال نساجی:

همت عمومی برای کمک‌های مردمی ستودنی است

همت عمومی برای کمک‌های مردمی ستودنی است
محمد امین رضایی گفت:مردمان کشورمان همیشه حضور مردمی خوبی داشته اند و در کارهای خیر پیشقدم هستند، این بار نیز فعالیت های زیادی از گروهای جهادی و انجیوها انجام شده که قابل ستایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدامین رضایی در گفتگو با خبرنگار بلاغ ضمن پیوستن به پویش کمک مومنانه با اشاره به فعالیت های مردمی درزمان ویروس کرونا اظهار کرد: مردم کشور ما با سختی ها کنار می آیند و در شرایط بحران پشت و پناه همدیگر هستند، همانطور که در سوانح و بلایای طبیعی به خوبی و با همدلی عمل کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فرهنگ خوبی در کمک به دیگران داریم، عنوان کرد: بسیاری از خیرین حتی اسمشان هم گمنام است، زحمت زیادی می کشند و به هر دری می زنند تا به افراد محتاج کمکرسانی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

سنگربان املی تیم نساجی از این همه فعالیت های خیرخواهانه ابراز امیدواری کرد و افزود: مردمان کشورمان همیشه حضور مردمی خوبی داشته اند و در کارهای خیر پیشقدم هستند، این بار نیز فعالیت های زیادی از گروهای جهادی و انجیوها انجام شده که قابل ستایش است.

وی ادامه داد: کارهای جهادی زیادی انجام می شود، از ساخت مواد ضدعفونی که بسیاری قدرت خرید آن را ندارند و از ساخت ماسک رایگان که می تواند کمک بزرگی برای افراد نیازمند باشد.

گلر تیم نساجی تصریح کرد: قبل از هر بازی، بازیکنان هر کدام مقداری پول می گذارند و مبلغ جمع شده صرف این کارهای خیریه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حس درونی مان و احساس رضایتی باطنی که خواهیم داشت تا مدتها حالمان را خوب می کند و این شعر سعدی را که می گوید بنی ادم اعضا یکدیگرند که در افرینش ز یک پیکرند را تداعی می کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه