اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب خبر داد؛

توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در خنداب

توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در خنداب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در خنداب ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و مقدمات توزیع فراهم‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ علی‌رضا مهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: بعد از دستور مقام معظم رهبری نسبت به موضوع رزمایش مؤمنانه، در شهرستان خنداب  تعداد ۴۷۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین، بسیجیان، ادارات، بخشداران، دهیاران و.. جمع‌آوری و بین خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

مهدی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به نهضت کمک‌رسانی و مواسات مؤمنانه اشاره کردند وقتی  از واژه نهضت یاد می‌کنند یعنی کمک‌ها مقطعی نیست و باید مداوم و مستمر باشد.

,

وی ادامه داد: در شهرستان خنداب سه مرحله برای نهضت کمک‌رسانی پیش‌بینی‌شده است ، توزیع مرحله اول در دهه امامت و ولایت که به نام امام علی (ع)مزین است آغاز خواهد شد که در این مرحله ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و مقدمات توزیع فراهم‌شده است و  ۱۱ سری جهیزیه به همت بسیج سازندگی به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد و ۳ واحد مسکونی مسکن محرومین نیز افتتاح خواهد شد. 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب بیان کرد: مرحله دوم نهضت کمک‌رسانی در دهه اول ماه محرم که مزین به نام امام حسین (ع) است با کمک مردم ولایتمدار و خیرین انجام خواهد شد درخواست داریم افرادی نذری‌های خود را به خاطر ویروس منحوس کرونا نمی‌توانند برگزار کنند در نهضت همدلانه مشارکت کنند.

,

مهدی افزود: مرحله سوم که دهه آخر ماه صفر و مزین به نام پیامبر مهربانی‌ها و امام حسن (ع) است که با توکل بر خداوند و مشارکت همگانی  کار جهادی مطلوبی در این خصوص در سطح شهرستان خنداب انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه