اخبار داغ

آمار جدید از تعداد کشته‌های انفجار بیروت

آمار جدید از تعداد کشته‌های انفجار بیروت
وزیر بهداشت لبنان از افزایش تعداد کشته‌های انفجار بیروت به 137 تن خبر داد و افزود، تعداد مجروحان نیز حدود 5000 نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، تعداد قربانیان انفجار بندر بیروت تا این لحظه به ۱۳۷ نفر و تعداد مجروحان به حدود ۵۰۰۰ نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، وی افزود، تماس‌ها با کشورهای عربی و اروپایی برای تأمین کمک‌های پزشکی به لبنان ادامه دارد.
,
 
,
حمد حسن ادامه داد، آنچه اکنون نیاز است ایجاد بیمارستان‌های میدانی در بیروت است و فرماندهی ارتش مکان ایجاد بیمارستان‌های نظامی را مشخص می‌کند و مشخص کردن مکان بیمارستان‌های غیرنظامی بر عهده وزارت بهداشت است.
,
 
,
وی تأکید کرد، بخشی از بیمارستان‌های میدانی به مجروحان انفجار بیروت اختصاص داده خواهد شد و بیمارستان‌های ویژه‌ای نیز به بیماران چهار بیمارستانی که بر اثر انفجار خسارت دیده‌اند، اختصاص داده خواهد شد علاوه اینکه بیمارستانی میدانی نیز ویژه بیماران مبتلا به کرونا خواهد بود.
,
 
,
حمد حسن افزود، بیم آن می‌رود که امدادرسانی به مجروحان و نبود تجهیزات پیشگیری بر تعداد مبتلایان به کرونا تأثیر داشته باشند و هفته‌های آینده شاهد افزایش آنها باشد.
,
 
,
در همین ارتباط،  «مروان عبود» استاندار بیروت، شامگاه چهارشنبه، در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی گفت که خسارت ناشی از انفجار بیروت بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود.
,
 
,
استاندار بیروت در این خصوص گفت: «خسارت بسیار سنگین است. در برآوردهای ما خسارت‌های مستقیم و غیرمستقیم بیش از ده یا حتی پانزده میلیارد دلار است».
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه