اخبار داغ

سرپرست شهرداری تربت حیدریه:

شهروندان مناطق کم برخوردار مشارکت بیشتری با شهرداری دارند

شهروندان مناطق کم برخوردار مشارکت بیشتری با شهرداری دارند
علیان از مشارکت بیشتر شهروندان حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار در امر آسفالت خبر داد و افزود: در حال حاضر آسفالت مناطق حیدرآباد و بولوار امام رضا(ع) را در دست اقدام داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد مهدی علیان، سرپرست شهرداری تربت حیدریه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از خبرنگاران انتظار داریم توجه خود را به سمت مناطق محروم بیشتر جلب کنند و عملکرد ما را در این حوزه به چالش بکشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: البته بخش اعظم خدمات ما در حوزه شهری معطوف به مناطق محروم است و خوشبختانه شهروندان ناین مناطق همکاری و مشارکت بهتری با شهرداری دارند.

,

علیان گفت: این بدان معناست که بواسطه تعامل خوب ساکنان مناطق محروم، دست شهرداری در ارایه خدمات شهری بیش از مناطق برخوردار است.

,

شهردار اکبریان خواهد آمد

, شهردار اکبریان خواهد آمد,

مدتی است از انتخاب سعید اکبریان به عنوان شهردار تربت حیدریه توسط ۵ عضو شورای شهر می‌گذرد اما همچنان مهدی علیان بعنوان سرپرست بر صندلی شهرداری نشسته است و خبری از منتخب شورا نیست و این مسئله شایعاتی را در فضای مجازی اعم از به مشکل خوردن روند استعلامات و امضای حکم اکبریان را بدنبال داشته است.

,

مرتضی شبان مدیر روابط عمومی شهرداری تربت حیدریه در این نشست خبری پیرامون شایعات مطرح شده، اظهار کرد: شهردار اکبریان چند بار به تربت حیدریه سفر کرده و مراسم معارفه غیر رسمی وی هم حتی با مدیران شهری برگزار شده است.

,

وی افزود: تجربه این را نشان داده که در سالهای قبل هم کمتر از دو ماه استعلام های چهارگانه شهردار دریافت نمی شده و حکم اصطلاحا در زمان کوتاه نمی خورد و باید حکم شهردار به امضاء آقای استاندار برسد‌.

,

شبان در خصوص شایعه ابتلا سعید اکبریان به کرونا این توضیح را داد که تا ده روز پیش که کرونا نداشته اند و ابتلای وی را به کووید ۱۹ را تکذیب می کنم و مدتی دیگر شهردار بر صندلی شهرداری خواهد نشست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه