اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی:

بیش از 43 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

بیش از 43 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد
رفیعی از توزیع 43 هزار و 676 سبد غذایی برای مددجویان تحت حمایت با مشارکت کمیته امداد مرکز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: نهضت تعاون و احسان در راستای گام دوم مواسات و همدلی و کمک مومنانه در طرح ایران همدل در خراسان‌جنوبی در حال برگزار شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: مرحله اول این نهضت در دهه ولایت و امامت شامل توزیع جهیزیه، حامی یابی، نذر و قربانی، سبد غذایی و غذای گرم می‌شود.
,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مرحله تعداد 96 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد به ارزش یک میلیارد و 17 میلیون تومان اهدا می‌شود.
,
 
,
رفیعی با بیان این‌که در حال حاضر تعداد 100 نفر در نوبت دریافت جهیزیه هستند، عنوان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان از ابتدای ماه ذی الحجه آغاز شد و تا پایان دهه ولایت و امامت ادامه دارد.
,
 
,
وی از امر نیکو و پسندیده حامی یابی در مرحله اول گام دوم نهضت کمک مومنانه خبر داد و اظهار کرد: طرح جذب 20 هزار حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در دهه امامت و ولایت ادامه خواهد داشت.
,
 
,
جذب بیش از 13 هزار حامی
, جذب بیش از 13 هزار حامی, جذب بیش از 13 هزار حامی,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در این راستا تاکنون 13 هزار و 134 حامی حمایت از 15 هزار و 290 فرزند ایتام و محسنین را برعهده گرفتند.
,
 
,
رفیعی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 9 هزار و 171 فرزند به حامیان موجود فرزند جدید تخصیص داده شد.
,
 
,
وی به طرح نذر و قربانی در ذیل نهضت کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: جذب کمک نقدی و غیر نقدی در طرح نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان با مشارکت خیرین، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، حامیان اکرام ایتام و محسنین و شوراهای زکات روستایی انجام شد.
,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در این طرح بیش از 1500 راس دام شامل گوسفند، شتر و گاو جمع آوری و بیش از 35 هزار و 328 کیلوگرم گوشت به ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون تومان توزیع شده است.
,
 
,
رفیعی تصریح کرد: بیش از 25 هزار خانوار نیازمند در این راستا از طرح نذر قربانی بهره‌مند شدند.
,
 
,
وی به توزیع سبد غذایی و غذای گرم در طرح ایران همدل اشاره کرد و افزود: توزیع سبد غذایی و اطعام در دهه ولایت در قالب گام دوم رزمایش ایران همدل با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این برنامه برای 46 هزار خانوار نیازمند هدفگذاری شد و به طور میانگین سرانه هر خانوار 300 هزار تومان است.
,
 
,
رفیعی از توزیع 43 هزار و 676 سبد غذایی برای مددجویان تحت حمایت با مشارکت کمیته امداد مرکز خبر داد و گفت: توزیع دو هزار و 938 سبد غذایی به ارزش 783میلیون تومان در دهه ولایت با مشارکت خیرین و نیکوکاران از دیگر برنامه‌های انجام شده در این دهه است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 هزار پرس غذای گرم به ارزش 600 میلیون تومان با مشارکت خیران در استان توزیع شده است.
,
 
,
ادامه دار بودن نهضت کمک‌های مومنانه تا پایان صفر
, ادامه دار بودن نهضت کمک‌های مومنانه تا پایان صفر, ادامه دار بودن نهضت کمک‌های مومنانه تا پایان صفر,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مرحله دوم و سوم نهضت کمک مومنانه ابتدای ماه محرم و پایان صفر خواهد بود.
,
 
,
رفیعی به طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: آغاز این طرح از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر با مشارکت خیران و نیکوکاران مراکز نیکوکاری در قالب سبد غذایی و غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 398 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سطح استان با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری توزیع شد.
,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برای سال جاری برنامه ریزی شده از ظرفیت 72 آشپزخانه برای طرح احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری استفاده شود.
,
 
,
جشن عاطفه‌ها
, جشن عاطفه‌ها, جشن عاطفه‌ها,
 
,
رفیعی به جشن عاطفه‌ها در آستانه سال جدید تحصیلی اشاره کرد و افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید هدفگذاری شده بیش از 10 هزار سبد تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند آماده و توزیع شود.
,
 
,
وی با بیان این‌که در جشن عاطفه‌ها از هم افزایی موسسات خیریه و گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد، عنوان کرد: به طور میانگین سرانه در نظر گرفته شده برای هر دانش آموز 250 هزار تومان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه