اخبار داغ

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

دستگیری مردم مومن و انقلابی از نیازمندان در رزمایش کمک مومنانه قابل تقدیر است

دستگیری مردم مومن و انقلابی از نیازمندان در رزمایش کمک مومنانه قابل تقدیر است
محمد اسماعیلی، عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مومن، انقلابی و ولایی این بار در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به دستگیری از نیازمندان می‌‌پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و حاکم شدن شرایط اقتصادی ویژه در جامعه و ایران اسلامی، متاسفانه برخی کسب و کارها از رونق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه به دلیل وضعیت امروز جامعه بخشی قابل توجهی از مردم دچار مشکل شده و در تامین نیازمندی‌‌های خود در مضیقه هستند، افزود: مردم نوع دوست و فرهنگی ایران در چنین شرایطی پای کار آمده و با کمک و همیاری به رزمایش کمک مواسات، همدلی و کمک مومنانه گام‌‌های مطلوبی را برای رفع مشکلات جامعه برداشته اند.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مردم مومن، انقلابی و ولایی نیز که  در هر مقطعی در صحنه حضور دارند این بار در قالب رزمایش کمک مومنانه به دستگیری از نیازمندان می‌‌پردازند.
,
 
,
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات بزرگی در چند ماه اخیر برای رفع نیازمندی‌ها نیازمندان جامعه انجام شده است، افزود: توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان بخشی از مشکلات این قشر را حل کرده است.
,
 
,
اسماعیلی گفت: ضروری است افرادی که تمکن مالی داشته و خیرین به برگزاری مطلوب به این رزمایش کمک کرده و پای کار باشند تا از این مشکل عبور کنیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: برای عبور از شرایط اقتصادی امروز نیازمند در صحنه بودن همگان هستیم و باید کمک کار نظام اسلامی در چنین شرایطی بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه