اخبار داغ

اقدام دادستان تویسرکان به دنبال مطالبات باغداران؛

خرید و فروش گردو و بادام با پوست سبز تا قبل از ۲۰ شهریور ممنوع شد

خرید و فروش گردو و بادام با پوست سبز تا قبل از ۲۰ شهریور ممنوع شد
علی بهادری با بیان اینکه به گفته باغداران و کشاورزان در حال حاضر هیچ گونه گردو و بادام به دلیل نارس بودن از سوی آنان خرید و فروش نمی شود، گفت: تا قبل از ۲۰ شهریور هر گونه خرید و فروش این محصولات ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بهادری، دادستان تویسرکان در گفت و گو با خبرگار عصر همدان؛ درخصوص آخرین وضعیت خرید و فروش گردوی نارس از سوی برخی سارقان در شهرستان تویسرکان گفت: به دنبال درخواست کشاورزان و باغداران شهرستان مبنی بر اینکه در حال حاضر محصول گردو و بادام نارس است و در این شرایط خرید و فروش گردو به طور معمول از سوی سارقان و افراد سودجو انجام می شود، تصمیماتی اتخاذ شده تا از سرقت گردو جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی اظهار کرد: بدین ترتیب از آنجا که به گفته کشاورزان و باغداران به دلیل نارس بودن محصولاتشان هیج گونه خرید و فروشی از جانب آنان نیست، به تمامی مسئولان کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی دستور داده شده که تا قبل از ۲۰ شهریور ماه هر گونه خرید و فروش گردو و بادام با پوست سبز ممنوع است.

,

دادستان تویسرکان افزود: در این شرایط با توجه به ممنوعیت اعلام شده با متخلفان یعنی خریداران و فروشندگان مال مسروقه مطابق با قانون برخورد می شود.

,

بهادری همچنین عنوان کرد: در صورتی که این گونه خرید و فروش ها در محل مشخص شود، وفق جرم مشهود با متخلفان برخورد و اقدام می شود به طوری که در راستای جلوگیری از امحاء ادله، پلمپ مکان مذکور در دستور کار قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه