اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

قدرت جمهوری اسلامی در حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور است

قدرت جمهوری اسلامی در حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور است
عرب گفت: باید همه در کنار هم برای ایران همیشه سرافراز تلاش کنیم، چراکه قدرت جمهوری اسلامی در حضور و مشارکت مردم درصحنه‌های مختلف و حساس کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار صبح امروز در حاشیه  مراسم تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار، گفت: خبرنگارانی شغل و حرفه نیست، بلکه عشق است، برد صدای ما از طریق خبرنگاران رسمیت پیدا می‌کند. با قلم خبرنگاران و دوربین خبرنگاران می‌توانیم، مطالبات، خواسته‌ها و اتفاقات خوب رقم خورده در شهرستان را انعکاس دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز نقش رسانه‌ها با توجه به گستردگی در فضای مجازی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، گفت: قطعاً دغدغه خبرنگاران دغدغه اطلاع‌رسانی اخبار و وقایع خبری، در سطح شهرستان، استان و کشور است، بدین منظور ما قدردانی می‌کنیم، از زحمات تمام خبرنگاران که در طول سال انجام می‌گیرد.

عرب همچنین در ادامه با اشاره به اینکه 40 سال منافقین کوردل با هر دسیسه و عنادی در تلاش برای تضعیف نظام و انقلاب هستند، گفت: دشمنان انقلاب با تمام توان در حال انجام برنامه‌ریزی هستند، که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، ما در سال آینده انتخابات 1400 راداریم، باید همه در کنار هم برای ایران همیشه سرافراز تلاش کنیم، چراکه قدرت جمهوری اسلامی حضور و مشارکت مردم درصحنه‌های مختلف و حساس کشور است.


حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار نیز با گرامیداشت روز خبرنگار، و تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: باید خبرنگاران  همواره دید خبری و شمع خبرنگاری داشته و بادید وسیع مسائل پیرامون خود و جامعه را دنبال کنند و در راستای موفقیت‌های منطقه و کشور گام بردارند.

در پایان این مراسم که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی همراه بود، از خبرنگاران شهرستان رشتخوار تجلیل شد.

انتهای پیام/

,
, .,
,
, .,
,
,
, .,
,
, .,
,
, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه