اخبار داغ

دانا در گزارشی نوشت؛

هزینه مجدد برای یک پروژه شکست خورده/ «اتفاق» رشید پور دوباره به آنتن سه برمی گردد

هزینه مجدد برای یک پروژه شکست خورده/ «اتفاق» رشید پور دوباره به آنتن سه برمی گردد
خبرها حکایت از بازگشت مجدد برنامه «اتفاق» رضا رشدپور به آنتن شبکه سه دارد. برنامه ای که با طراحی دکور سنگین و تبلیغات فراوان، نتوانست موفقیتی برای سازندگان آن در پی داشته باشد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه «اتفاق» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و اجرای رضا رشیدپور از جمله برنامه‌های شاخص شبکه سه سیما بود که در روزهای پایانی سال ۹۸ روی آنتن رفت و با مختصات ویژه‌ای که به خصوص در زمینه طراحی دکوری عظیم با قابلیت حضور نزدیک به هزار مخاطب در استودیو داشت، موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

سازندگان برنامه حساب ویژه ای برای حضور تماشاگران در استودیو باز کرده بودند که با منع حضور آن ها به خاطر کرونا، عملا برنامه با چالش جدی مواجه شد.

,

تلاش رشیدپور برای رسیدن به استاندارد یک برنامه گفتگومحور و کارشناسی در حوزه مسائل روز همچون کرونا در همان ساختار و قالب هم به داد «اتفاق» نرسید. این بار گویی فضای بصری برنامه تناسب لازم با محتوای طراحی‌شده برای آن در غیاب مخاطبان را نداشت و برای همین بار دیگر روند تولید برنامه با توقف مواجه شد.

, .,

در این شرایط اخبار و شایعات فراوانی درباره برنامه جدید رشید پور، هر روز به گوش می رسید. از تولید برنامه در قالب فضای مجازی تا حضور در شبکه ای دیگر و برنامه ای صبحگاهی؛ که این آخری این روزها به صورت جدی تر مطرح شده بود.

,

برخی رسانه‌ها از احتمال بازگشت رضا رشیدپور به شبکه اول برای اجرای برنامه صبح‌ بخیر ایران نوشته‌اند که با توجه به سابقه طولانی او در شبکه یک و نیز همکاری چند ساله‌ی این مجری با برنامه صبح‌بخیر ایران در اوایل دهه هشتاد، همه این گمانه زنی ها را قوت می بخشید.

,

 در واکنش به این شایعات مدیر روابط عمومی برنامه «اتفاق» تأکید کرد: این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ارتباطی و پروتکل‌های بهداشتی از آوردن حدود هزار نفر تماشاچی برای برنامه اصلی خود محروم است اما این روزها در حال تغییراتی در دکور و حال و هوای برنامه هستیم و تا پایان این هفته این تغییرات صورت گرفته و عوامل برنامه آماده ضبط برنامه خواهند شد.

, .,

وی اضافه کرد: تلاش سازندگان برای تغییرات برنامه در راستای حفظ سلامت تماشاچیان و عوامل خواهد بود و پخش مجدد «اتفاق» از شهریورماه آغاز خواهد شد.

, .,

بر اساس این اظهار نظر، بار دیگر برنامه «اتفاق» رشید پور با تغییراتی در دکور و شاید محتوای برنامه به آنتن بازمی گردد و مدیران شبکه سه با توجه به توانایی بالای رشید پور در اجرای برنامه و خاطره خوب برنامه «حالا خورشید» ریسک این «اتفاق» را به جان خریده اند و می خواهند شکست سری اول برنامه در جذب مخاطب را به زودی فراموش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه