اخبار داغ

خوانندگان کهگیلویه و بویراحمدی آنتی کرونا هستند+تصاویر

خوانندگان کهگیلویه و بویراحمدی آنتی کرونا هستند+تصاویر
در چند روز گذشته کلیپی از خوانندگان کهگیلویه و بویراحمدی در فضای مجازی منتشر می شود که در آن اثری از رعایت پروتکل های بهداشتی مشاهده نشده و ضمن بی توجهی به رعایت ضروریات زندگی با کرونا دیگران را نیز به برگزاری دورهمی های بدون ضابطه ترغیب می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان و همچنین کشور ایران سبب ایجاد مشکلاتی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، و وارد آوردن ضرر و زیان ها در تبادلات  مالی و ارتباطات بین المللی دولت ها و کشورها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

متخصصان و پزشکان یکی از راهکارهای کنترل این بیماری را رعایت پروتکل های بهداشتی، توجه به فاصله گذاری های اجتماعی، و همچنین عدم حضور در اجتماعات بیان کرده اند.

,

در همین رابطه هرچند پزشکان و کارشناسان، تاکیدات زیادی بر رعایت پروتکل های بهداشتی داشتند اما شاهد دورهمی های خانوادگی، تجمعات عروسی و عزا، سفرهای غیرضرور و همچنین عدم توجه به پروتکل های بهداشتی در نقاط مختلف کشور از جمله در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

,

در چند روز گذشته تعدادی از خوانندگان کهگیلویه و بویراحمدی در یک نشست دورهمی بدون توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین نادیده گرفتن تاکیدات مکرر مسوولان استانی و پزشکان شرکت کردند که اثری از رعایت مقوله های بهداشتی دیده نمی شود این دورهمی ها در حالی برگزار شده است که یکی از عوامل ابتلا به کرونا تجمعات است.

,

برگزاری چنین تجمعاتی می تواند از یک طرف سبب به خطر افتادن سلامت افراد حاضر در آن جلسه شده، و از طرف دیگر به دلیل ناشناخته بودن علائم  این ویروس و اینکه یک فرد می تواند تا 14 روز ناقل بوده اما علائمی نداشته باشد،  سلامت افراد  دیگر را با خطر مواجه می کند.

,

گفتنی است در صورت ایجاد چنین اجتماعاتی بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی آن هم  توسط کسانی که به نوعی هنرمند و الگوی جامعه محسوب می شوند، سبب ترغیب اقشار مختلف جامعه به برگزاری  تجمعات عروسی با جمعیت زیاد می شود، در چنین شرایط نباید امید داشت کرونا ویروس در جامعه کنترل و رفع شود و حتی می توان گفت این بیماری فراگیرتر خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه