اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

برگزاری کنکور نباید سلامت داوطلبان را به مخاطره بیندازد

برگزاری کنکور نباید سلامت داوطلبان را به مخاطره بیندازد
مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برگزاری کنکور سراسری برای سلامت داوطلبان مشکل ساز می‌شود، ضروری است زمان برگزاری آن به تعویق بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کنکور سراسری باید بر اساس ضوابط اعلامی توسط ستاد کرونا و در شرایط مطلوبی برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه اگر برگزاری کنکور سراسری برای سلامت داوطلبان مشکل ساز می‌شود، ضروری است زمان برگزاری آن به تعویق بیفتد، افزود: تعداد بسیاری از داوطلبان در انتظار برگزاری این کنکور هستند اما باید شرایط لازم فراهم شود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کارشناس امر در این زمینه نیستم و باید شرایط کشور و دستورالعمل‌های ستاد مرکزی کرونا در این زمینه مورد توجه باشد.
,
 
,
طاهری با اشاره به ارسال پیام‌ها و مستندانی توسط مردم در زمینه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور دکتری و ارشد، افزود: مرجعی در کشور به ویژه ستاد کرونا  اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرده است.
,
 
,
وی با اشاره به صحبت‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در زمینه برگزاری کنکور ارشد و دکتری، بیان داشت: ایشان هم برضرورت پیگیری ستاد کرونا و مجلس برای برگزاری مطلوب کنکور و رفع مشکلات آن و سپس تصمیم‌گیری مناسب تاکید کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه