اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

وضعیت شهرستان‌های قزوین و البرز قرمز است/ بستری ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های قزوین

وضعیت شهرستان‌های قزوین و البرز قرمز است/ بستری ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های قزوین
پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: همچنان وضعیت شهرستان البرز و قزوین قرمز است و تنها شهرستان زرد در استان، آوج بوده و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت هشدار قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به کاهش روند آمار مبتلایان به کرونا در استان قزوین اظهار کرد: ابتلا به کرونا در استان کاهشی شده است اما با کوچکترین غفلت نتایج دوباره صعودی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی استفاده از ماسک را مهمترین عامل در کاهشی شدن روند ابتلا به کرونا عنوان کرد و افزود: البته کاهش آمار مبتلایان به کرونا نباید ما را فریب ندهد؛ چرا که تا پایان راه کرونا زمان زیادی باقی مانده است.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از تمدید محدودیتهای کرونا در استان خبر داد و گفت: محدودیتهای کرونا از دو هفته قبل برای جلوگیری از روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان اعمال شده است.

,

وی در ادامه تصریح کرد: امروز به ستاد استانی کرونا پیشنهاد شد باتوجه به کاهش روند بستری‌های جدید که ماحصل اعمال دو هفته محدودیت‌ها در استان بوده، کلیه محدودیت‌هایی که در مورد مشاغل و فعالیت‌های گذشته بود برای یک هفته دیگر ادامه پیدا کند.

,

آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در استان کاهش یافت

, آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در استان کاهش یافت,

این مقام مسئول بیان کرد: همچنان وضعیت شهرستان البرز و قزوین قرمز است و تنها شهرستان زرد در استان، آوج بوده و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت هشدار قرار دارند.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: کاهش آمار بستری‌ها در پنج روز گذشته از ۶۴ بیمار به ۳۰ نفر نشانه خوبی است و هم‌اکنون کلیه بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی استان پذیرش بیماران حاد تنفسی را انجام می‌دهند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: هم‌اکنون ۲۹۷ بیمار در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۳ بیمار به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

,

وی بیان کرد: خوشبختانه آمار فوتی‌ها کاهش یافته و به یک نفر در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است؛ هرچند فوت یک بیمار هم برای ما ناراحت کننده است.

,

نامدار عنوان کرد: تقاضای ما از مردم ادامه تلاش برای حفظ محدودیت‌های اعمال شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است؛ زیرا در شرایط کنونی برگزاری کلیه مراسم عروسی و عزا می‌تواند برای استان خطرناک باشد.

,

وی در پایان گفت: دستورالعمل‌های ضوابط برگزاری مراسم عزاداری در ایام ماه محرم و صفر نهایی شده و جلسات تصمیم‌گیری آن در حال نهایی شدن و پیگیری در استان است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه