اخبار داغ

در نشست خبری عنوان شد:

توضیحات فرمانده مرزبانی استان ایلام در خصوص مراسم اربعین امسال

توضیحات فرمانده مرزبانی استان ایلام در خصوص مراسم اربعین امسال
فرمانده مرزبانی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مرزبانان با جان و دل از مرزها حراست می کنند و امنیت امروز مرزهای استان ایلام مثال زدنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،"کیاست سپهری"، فرمانده مرزبانی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مرزبانان با جان و دل از مرزها حراست می کنند و امنیت امروز مرزهای استان ایلام مثال زدنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

با قاطعیت اعلام می کنیم ایلام جزو معدود استانی است که امنیت پایداری در طول نوار مرزی آن برقرار است. به تمامی نقاط مرز اشراف کامل اطلاعاتی داریم. این امنیت فرصتی برای دور زدن تحریم ها و تجار است تا از این ظرفیت استفاده کنند.

,

دو محموله با ارزش در محدوده پایانه مرزی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال شامل اقلام بهداشتی و پزشکی، قطعات خودرویی کشف شد که تحویل مراجع قانونی شد. همچنین ۱۷۰۰ راس قاچاق احشام از مرزهای ایلام کشف شده است. در این راستا اجازه ورود و خروج کالای غیرمجاز را نخواهیم داد.

,

وی همچنین در خصوص برگزاری مراسم اربعین امسال نیز به خبرنگار ایلام بیدار گفت: ما در این باره تابع سیاست های نظام هستیم و با توجه به اینکه وضعیت کرونا خیلی قابل پیش بینی نیست لذا باید صبوری کرد و منتظر تصمیم مسئولان عالی رتبه ایران و عراق هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه