اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رزن مطرح کرد؛

رسالت بزرگ اصحاب رسانه در شرایط تحریم و کرونا

رسالت بزرگ اصحاب رسانه در شرایط تحریم و کرونا
سرهنگ داود مهدوی رسالت سنگین خبرنگاران را در شرایط شیوع بیماری کرونا و تحریم کشور دو چندان برشمرد و گفت: عبور سربلند از چنین شرایط جز با ارائه امید و خبرهای واقعی امکان پذیر نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ داود مهدوی، فرمانده سپاه رزن در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه مشکلات و خواسته های مردم باید به مسئولین و حاکمیت منتقل شود، گفت: اگر رسانه ها زبان حال و مشکلات مردم باشند قطعا گام در مسیر درست گذارده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی تاکید کرد: رسانه ها به عنوان مهمترین عناصر مطالبه حقیقت و واقعیت باید در خط مستقیم مطالبه حقوق مردم باشند.

,

مهدوی تلاش در جهت انعکاس خدمات نظام و حاکمیت را نیز دیگر وظیفه مهم و اساسی جامعه رسانه ای برشمرد و گفت: در سالهای گذشته موج گسترده تخریب و تحریف واقعیت‌های کشور در رسانه های مخالف و‌ معاند نظام اهمیت این مسئله و ضرورت کار رسانه ای عالمانه را بیش از گذشته نمایان کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین اخلاص و عمل به هنگام را دو ویژگی اساسی لازم در اصحاب رسانه برشمرد و افزود: شهرستان رزن دارای فعالین رسانه ای و خبرنگارانی صادق است.

,

مهدوی رسالت سنگین خبرنگاران را در شرایط شیوع بیماری کرونا و تحریم کشور دو چندان برشمرد و خاطرنشان کرد: عبور سربلند از چنین شرایط جز با ارائه امید و خبرهای واقعی امکان پذیر نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه