اخبار داغ

در دهمین جشنواره مالک اشتر استان بوشهر مطرح شد؛

بصیرت و توسل نیاز اصلی جامعه کنونی است

بصیرت و توسل نیاز اصلی جامعه کنونی است
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در سپاه مردان و زنانی هستند که با جرات و شجاعت از مکتب مالک اشتر استفاده می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ دهمین جشنواره مالک اشتر استان بوشهر با حضور فرماندهان، مدیران رده های مختلف سپاه و بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

در سپاه مردان و زنانی هستند که با جرات و شجاعت از مکتب مالک اشتر استفاده می‌برند

, در سپاه مردان و زنانی هستند که با جرات و شجاعت از مکتب مالک اشتر استفاده می‌برند,

سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این جشنواره با گرامی داشت دهه امامت و کرامت و میلاد امام موسی الکاظم(ع)، گفت: دهمین جشنواره مالک اشتر در سال جاری و ارزیابی سال گذشته با شعار شجاعت و توکل، بصیرت و توسل، مردمی و جهادی، قاسم سلیمانی و پایگاه های طرح اسوه برگزار شده است.

,

رزمجو افزود: سپاه نهادی استوار بر ویژگی های عاشورایی است که اصحاب و عناصر تشکیل دهنده آن برای دفاع از امامت و ولایت همچون نگین درخشان در حلقه محبت برای ایثار هستند تا از حریم ولایت دفاع کنند.

,

, ,

عضو شورای تامین استان بوشهر بیان کرد: سپاه و عناصر آن در عضویت و جنسیت مختلف بر سرشت تقوا آفریده شده است. در سپاه مردان و زنانی حضور دارند که با جرات و شجاعت از مکتب مالک اشتر بهره می برند. مالک اشتر در مقابل مومنان خاضع و در برابر کافران محکم ایستاد، امروز نیز فرماندهان و مدیران و کارکنان و بسیجیان از برادر و خواهر در طول پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف همچون مالک اشتر  وارو صحنه ها شدند.

,

وی با اشاره به گام دوم انقلاب، تصریح کرد: باید در گام دوم انقلاب اسلامی آماده تر از گذشته از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حریم امامت و ولایت دفاع کنیم. خداوند شاکر هستیم که امروز در بلاد اسلامی روحیه جهاد احیا و مقاومت مردمی پیدا و از مشعل های قدرت جمهوری اسلامی که نشات گرفته از خون شهدا و از خودگذشتگی امت سلحشور است، استفاده می شود.

,

, ,

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: نواحی، حوزه‌های مقاومت بسیج، کانون ها، پایگاه های خواهر و برادر به عنوان موتور پیش برنده نظام اسلامی باید از ویژگی های مالک اشتر استفاده و در مقابل کفار همراه با اراده مستحکم تر نسبت به گذشته از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.

,

رزمجو با بیان اینکه باید توان انقلاب اسلامی افزایش دهیم، افزود: باید بر توان انقلاب اسلامی بیافزایم و دشمنان را روز به روز مایوس کنیم. وجود مالک اشتر باعث امید در جبهه حق و ناامیدی در جبهه باطل بود. بسیاری از مالک اشترها در انقلاب اسلامی به دفاع از اسلام و انقلاب بپا خواستند.

,

وی اظهار کرد: مالک اشتر دارای ویژگی هایی چون بصیرت فوق العاده، فریب نخوردن در مذاکرات دشمن، باور داشتن ولاایت و امامت، تلاش برای حفظ جایگاه ولایت، شجاعت و توکل، مردمی و جهادی در زمان خود مشهور بوده است. در زمان حال نیز بسیار افرادی که در مکتب امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی ها، حججی‌ها و مهدوی‌ها پشت سر ولایت صف آرایی می کننده پاداشی جزء شهادت ندارند.

,

, ,

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه حرکت های سپاه باید پیرامون موتور انقلاب انجام گیرد، تاکید کرد: دولت‌ها و مجلس‌ها می‌آیند و می روند، اما سپاه برای خدمت به مردم و تبعیین منویات مقام معظم رهبری ایستاده و می‌ایستد.

,

رزمجو با اشاره به طرح اسوه، گفت: تقویت حضور اجتماعی پایگاه های مقاومت، عملیاتی شدن پایگاه‌های مقاومت بسیج، استفاده از افراد خوش نام و اجتماعی به عنوان فرماندهان پایگاه، ارتباط پایگاه های مقاومت با مجموعه های مختلف انقلابی و دولتی، ارتباط علما با پایگاه های مقاومت، کادر سازی فرماندهان بسیج، نقش آفرینی فرماندهان و عناصر پایگاه ها در پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی از مهمترین برنامه های بسیج در سال جاری است.

,

وی گفت: پایگاه مقاومت برای اینکه بتواند در طرح اسوه قرار گیرد باید همه برنامه های بسیج را در مسجد برگزار کنند، صف های نماز جماعت با حضور بسیجیان پر شور و از مدافعان اصلی مساجد باشند.

,

, ,

بصیرت و توسل نیاز اصلی جامعه  کنونی است

, بصیرت و توسل نیاز اصلی جامعه  کنونی است,

حجت الاسلام دشتی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: امروز در جامعه از دو نعمت بزرگ الهی برخودار هستیم. اول وجود مبارک مقام معظم رهبری است که در همه فتنه ها و پیچ و خم های سیاسی و اقتصادی هدایت گر است و دوم وجود مجموعه بسیج و سپاه است، اگر بخواهیم در گروهی خدمت کنیم، هیچ خدمتی بالاتر در بسیج و سپاه نیست.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر افزود: بسیج دارای روحیه پاک و ارزشمند است. امروز مردم بسیج و سپاه را به عنوان انسان های ارزشمندی می شناسند که پای اصول هستند. شهدای بسیار ارزشمندی تقدیم شده است که مانند حاج قاسم سلیمانی الگو هستند.

,

, ,

دشتی اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی ییک مکتب است که دارای عناصر شجاعت، جهادی، بصیرت، توکل، مردمی و بالاتر از آن مالک اشتر است.

,

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه نیاز امروز جامعه بصیرت و توسل است، خاطرنشنان کرد: امروز چیزی که روح را تشکیل می دهد بصیرت و توسل است، این دو عامل در انقلاب اسلامی تجربه شده است و به معنای آن کاملا واقف هستیم.

,

وی بیان کرد: در مسیر لغزش‌هایی وجود دارد که پای برخی خواص می لغزد و نشان می دهد هر انسانی با بصیرت نیست. در جامعه کنونی مشاهده می کنیم بی بصیرتی وجود دارد، اما بصیرت می توان نقش بسیار مهم و اساسی در زندگی داشته باشد.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه