اخبار داغ

سرپرست منطقه یک شهرداری یزد:

پارک‌های درون محله‌ای بلوار نواب صفوی یزد ساماندهی می‌شوند

پارک‌های درون محله‌ای بلوار نواب صفوی یزد ساماندهی می‌شوند
دهقان بنادکی سرپرست منطقه یک شهرداری یزد گفت: پارک‌های درون محله‌ای بلوار نواب صفوی یزد تا پایان امسال ساماندهی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، در روزهای گذشته مطلبی از سوی یکی از مخاطبین یزدرسا مبنی بر عدم رسیدگی به پارک‌های درون محله‌ای در منطقه نواب صفوی یزد دریافت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در این مطلب ذکرشده بود که این پارک درون محله‌ای نزدیک به 5 سال است که نیمه‌کاره ساخته‌شده و تاکنون رسیدگی مبنی بر درختکاری و ایجاد فضای سبز، ایجاد فضای امن برای بازی و ورزش ساکنین و کودکان و نوجوانان این محله صورت نگرفته و در برخی از موارد با توجه به نزدیکی به منطقه کشاورزی، شاهد وجود حیواناتی همچون مار نیز بوده‌اند که به‌صورت کامل امنیت را از این منطقه گرفته است.

,

, ,

از دیگر گلایه‌ها این بود که پارک‌هایی باسابقه کمتر در مناطق نزدیک نواب صفوی ساخته و به‌صورت کامل به اتمام رسیده و مردم آن منطقه در حال استفاده از این پارک هستند ولی علت عدم رسیدگی به این پارک مشخص نیست.

,

حمید دهقان بنادکی، سرپرست منطقه یک شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وضعیت پارک درون محله‌ای بلوار نواب صفوی یزد، گفت: این پارک عملیات عمرانی طی سالیان گذشته به پایان رسیده و بحث مبلمان شهری و فضای سبز این منطقه باقی‌مانده که در دستور شهرداری قرار دارد.

, یزدرسا,

, ,

وی با بیان اینکه با آغاز فصل درخت‌کاری و با تأمین آب ان‌شاءالله بحث فضای سبز این منطقه نیز مرتفع خواهد شد اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال تأمین آب برای فضای سبز پارک عفت هستیم که برنامه‌ریزی در جهت رسیدگی هر چه سریع‌تر آن را دنبال می‌کنیم.

,

سرپرست منطقه یک شهرداری یزد عنوان کرد: زیرساخت‌های تکمیل پارک عفت واقع در بلوار نواب صفوی یزد آماده است که امیدواریم تا پایان سال شاهد تکمیل فضای سبز این پارک و ساماندهی آن و بهره‌مندی مردم محترم این منطقه از پارک عفت باشیم.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه