اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر خبر داد؛

پلمپ واحدهای صنفیِِ بی توجه به پروتکل های بهداشتی

پلمپ واحدهای صنفیِِ بی توجه به پروتکل های بهداشتی
مهدی صدرایی نسب با بیان این که ۷ باب مکان کسب به علت عدم رعایت اصول بهداشتی توسط واحد سلامت محیط و کار شهرستان ایرانشهر پلمپ شدند، گفت: استفاده از ماسک ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صدرایی نسب؛ رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کووید_۱۹ تمام مغازه داران ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی در ادامه افزود: ۷ باب مکان کسب به علت عدم رعایت به دستورالعمل های بهداشتی در جهت مبارزه با کرونا، نواقص بهداشتی توسط واحد سلامت محیط و کار شهرستان ایرانشهر پلمپ شدند.

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر ادامه داد: این مکان ها شامل، پلمپ یک باب آرایشگاه زنانه، یک باب اغذیه فروشی، یک باب باب تعمیرگاه و پلمپ یک باب گیم نت، دو باب عرضه محصولات فرهنگی و یک باب آرایشگاه مردانه بودند.

وی اضافه کرد: برخی واحدهای صنفی به دلیل عدم توجه به ساعات کاری که از ساعت ۷صبح تا ۲۰ شب می باشد پلمپ و غیرفعال شدند.
صدرایی نسب تاکید کرد: کماکان مهم ترین توصیه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به شهروندان استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اجرای پروتکل های بهداشتی می باشد‌.

وی در پایان تصریح کرد: بازرسان بهداشت محیط به صورت شبانه روزی از مراکز تهیه و توزیع بازدید و در صورت مشاهده تخلف؛ بدون اغماض با متخلفین به صورت قانونی برخورد می کنند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه