اخبار داغ

مدیرکل تعاون و کار کرمانشاه خبر داد:

تشکیل بیش از 11 هزار پرونده ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه

تشکیل بیش از 11 هزار پرونده ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه
حسن عزیزی , مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۱ هزار و چهارصد و ده فقره پرونده ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد , درباره آمار عملکرد آخرین وضعیت تسهیلات ویژه کسب و کارهای ناشی از شیوع کرونا اظهار داشت: در این راستا ۱۱ هزار و چهارصد و ده فقره پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: ۵۷۱۱ پرونده مربوط به کارگاه های رسمی، ۴۳۸۰ پرونده مربوط به کارگاه های غیر رسمی و ۱۳۱۰ پرونده مربوط به کارگاههای خویش فرمایی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کارگاه ها مجموعا ۱۳۳ میلیارد و چهل و پنج میلیون تومان تسهیلات در حمایت از ۱۵ هزار و ۷۵۴ فرصت شغلی درخواست کرده اند.

عزیزی گفت: میزان تسهیلات درخواستی کارگاه های رسمی ۹۰ میلیارد و ششصد و سی و سه میلیون تومان، کارگاه های غیررسمی 26میلیارد و پانصد و چهارده میلیون تومان و کارگاه های خویش فرمایی ۱۵ میلیارد و هشتصد و هفتاد و دو میلیون تومان بوده است.

وی عنوان کرد: مجموع اشتغال این کارگاهها ۱۵ هزار و هفتصد و پنجاه و چهار  نفر گزارش شده است که اشتغال کارگاه‌های رسمی ۱۰ هزار و ۵۶ نفر، غیر رسمی ۴ هزار و سیصد و هشتاد و هشت نفر و خویش فرمایی ۱ هزار و سیصد و ده نفر بوده است.

این مسئول گفت: تاکنون ۲۷ میلیارد و چهارصد و شصت و پنج میلیون تومان تسهیلات در حمایت از ۳۴۴۵ فرصت شغلی پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: سهم کارگاه‌های رسمی ۱۸ میلیارد و چهارصد و نه میلیون تومان، غیررسمی ۵ میلیارد و  چهارصد و شصت و هشت میلیون تومان و خویش فرمایی ۳ میلیارد و پانصد و هشتاد و هشت  میلیون تومان بوده است.

عزیزی سهمیه استان کرمانشاه را ۶۸۰ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: استقبال صاحبان مشاغل به دلیل سود ۱۲ درصدی این تسهیلات خوب نیست هرچند منابع به اندازه کافی موجود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه