اخبار داغ

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

نذورات مردمی در محرم به سمت کمک مومنانه سوق داده شود

نذورات مردمی در محرم به سمت کمک مومنانه سوق داده شود
غلامحسین حقانی گفت: تجمیع هیئت های مذهبی استان یکی دیگر از اهداف ما است و تاکید داریم که امسال پخت و پزی اتفاق نیفتد و به دنبال این هستیم که نذورات به سمت کمک مومنانه سوق داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، غلامحسین حقانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در دیدار سردا ر حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله گفت: سازمان تبلیغات به دنبال این است تا ابعاد فرهنگی و مذهبی جامعه را در حد توان خود هدایتگری کند همانگونه که سازمان تبلیغات از رویش های انقلاب است سپاه نیز رویش انقلاب است واز این نظر این دو سازمان با هم قرابت و نزدیکی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: این قرابت ها باعث می شود که همدلی برای رسیدن به اهدافمان بیشتر شود، یکی از خاطرات و دلچسب های تبلیغی من زمانی بود که درسپاه مشغول به خدمت بودم و از دلخوشی ها و عزیزترین زمان های زندگی شخصی بنده بوده است و تعلق دلی، قلبی و اعتقادی بنده به مجموعه سپاه انقلاب اسلامی زیاد است.

,

حقانی بیان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا هر هیئت مذهبی که بخواهد تجمع و یا مراسمی برگزار کند باید از سازمان تبلیغات مجوز بگیرد و در کمیته ای  پس از بررسی به آن ها مجوز داده می شود.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی  عنوان کرد: تمام همت خود را می کنیم تا در ایام محرم یک عملیات مشترک طراحی کنیم و این اتفاق در ماه رمضان نیز افتاد چرا که در ماه رمضان به دنبال این بودیم که در میدان مساجد به محوریت امام جماعت انجام شود و سایر مجموعه ها به آن ها کمک کنند.

,

وی توضیح داد: یکسری آفت، خلا ، توقف ها و دست اندازها چه در مجموعه های مذهبی و چه در سایر سازمان ها و ارگان ها وجود دارد که با مطالعه جدی بر روی آن ها می توان نقص موانع کرد تا کارها دقیق تر انجام شود.

,

حقانی عنوان کرد: یکی از ضعف های مساجد که اکثرا پیرمردها بر آن ها حاکم شده اند عدم حضور جمعیت جوان و فعال است متاسفانه همه هیئت های فعال، کانون ها و… از مسجد بیرون آمده اند از این رو جوان ها کمتر در مساجد حضور دارند.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی  تاکید کرد: باید تلاش کرد تا جریان مردمی به مسجد برگردد ، خوشبختانه در این دوران شاهد بودیم که به برکت تولید ماسک جوان ها به مسجد بازگشتند و فعال شدند،

,

وی افزود: در ساماندهی مساجد با نماینده ولی فقیه در کرمان حجت الاسلام علیدادی به تصمیم بسیار خوبی در استان رسیده ایم و به دنبال این هستیم تعدادی از مساجد را سرو سامان دهیم و به عنوان الگو معرفی نماییم و قرار شده است که با توافق امام جمعه ها با مدیریت واحد پیش برویم که در شهر ۱۴ مسجد در این طرح انتخاب شده اند.

,

حقانی بیان کرد: با توجه به این که محرم پیش رو است از این رو دغدغه جدی ما همیاری افراد است یکی از ضعف های ما نظارت بر هیئت ها است و از آنجا ساختار نیروی انسانی ما بسیار قوی نیست تا این نظارت به درستی اتفاق بیفتد از این رو خواستار نظارت از طریق نیروهای بسیجی هستیم.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی  گفت: تجمیع هیئت های مذهبی استان یکی دیگر از اهداف ما است و تاکید داریم که امسال پخت و پزی اتفاق نیفتد و به دنبال این هستیم  که نذورات به سمت کمک مومنانه سوق داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه