اخبار داغ

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

چابک سازی دولت ضروری است/ دولت دارایی‌های غیرمولد خود را کارآمدسازی کند

چابک سازی دولت ضروری است/ دولت دارایی‌های غیرمولد خود را کارآمدسازی کند
نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به بدنه دولت در شرایط فعلی اشاره کرد و با بیان اینکه متاسفانه بدنه دولت طی سال‌ها به‌جای چابک‌سازی بیشتر فربه شده است، گفت: این فربه سازی به گونه ای بوده است که درآمدهای حاصل از دریافت مالیات پاسخگوی هزینه جاری دولت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در صفحه اینستاگرامی خود به لزوم چابک سازی دولت اشاره کرد و نوشت: هرچند همواره این موضوع شعار بوده اما امیدواریم مجلس انقلابی بتواند با یک اقدام انقلابی، بودجه سال آینده را بدون وابستگی به نفت تصویب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,
وی با بیان اینکه چابک‌سازی دولت کار بسیار سختی است گفت: دولت‎ها همواره به دنبال داشتن قدرت و سیطره بر اموال و دارایی‌ها هستند بنابراین انجام چنین کاری بسیار مشکل است.
,
 
,
نیکزاد به بدنه دولت در شرایط فعلی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه متاسفانه بدنه دولت طی سال‌ها به‌جای چابک‌سازی بیشتر فربه شده است، گفت: این فربه سازی به گونه ای بوده است که درآمدهای حاصل از دریافت مالیات پاسخگوی هزینه جاری حدود ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی دولت نیست و در مقابل این حجم از هزینه‌ها، ما حتی در تامین  بودجه غیرعمرانی هم کم بود داریم.
,
 
,
وی در پایان سخنان خود از کارآمدسازی دارایی‌های غیرمولد دولت به عنوان اقدام درست در این راستا نام برد و گفت: این کار باید هرچه سریع تر انجام شود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه