اخبار داغ

مدیرکل ارشاد استان اصفهان مطرح کرد؛

افتخارات متعدد استان اصفهان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون

افتخارات متعدد استان اصفهان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان افتخارات متعددی از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته است و دارد و افتخار می کنیم که امروز استان اصفهان در حوزه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار توانسته است گام های مؤثری را بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در دیدار مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهدی محسن حججی با تبریک اعیاد قربان، غدیر و میلاد امام کاظم گفت: سالروز شهادت شهید محسن حججی را گرامی می داریم و خدا را شاکر هستیم که امشب مهمان این خانواده سرافزار شهید هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان با تقدیم ۲۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس توانسته است که حماسه مثال ‌زدنی را خلق کند؛ استان اصفهان سه خانواده با شش شهید، سه خانواده با پنج شهید و 59 خانواده با سه شهید و 542 خانواده دو شهید دارد که توانستند در دفاع مقدس حماسه بیافرینند.
,
 
,
شهید شدن 56 پدر شهید اصفهانی پس از شهادت فرزندانشان
, شهید شدن 56 پدر شهید اصفهانی پس از شهادت فرزندانشان, شهید شدن 56 پدر شهید اصفهانی پس از شهادت فرزندانشان,
 
,
وی افزود: 56 پدر شهید در استان اصفهان پس از شهادت فرزندانشان جامه شهادت را بر تن کردند؛ 830 فرزند شهید پس از شهادت پدران خود پا به دنیا گذاشتند و اسامی 18 هزار و 774 شهید استان اصفهان اسامی ائمه اطهار (ع) بود.
,
 
,
حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه از سه هزار و 707 روحانی شهید در کل کشور، استان اصفهان با تقدیم 543 شهید روحانی و طلبه، جایگاه ویژه دارد، تصریح کرد: اصفهان در سنگر تعلیم و تربیت هم با تقدیم پنج هزار و 483 دانش آموزش و 214 معلم شهید برگ دیگری به افتخارات این استان اضافه کرده است.
,
 
,
وی اضافه کرد: روحانیون شهید همچون آیت الله مدرس، دکتر بهشتی، آیت الله اشرفی اصفهانی، نواب صفوی، میثمی و ردانی پور همگی اصفهانی بودند.
,
 
,
25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان
, 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان, 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان,
 
,
وی با اشاره به روز حماسه و ایثار مردم اصفهان گفت: روز 25 آبان 61، 370 شهید در عملیات محرم در میدان امام خمینی (ره) اصفهان به سمت گلستان شهدای این شهر تشییع شدند و حماسه تازه ای را که ایجاد کردند؛ بلافاصله در همان روز و روزای بعد عده زیادی از جوانان اصفهانی به همراه کمک های متعدد مردم به جبهه ها اعزام شدند.
,
 
,
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: دو هزار و 500 شهید از مجموع هفت هزار و 800 شهید لشکر 8 نجف و چهار هزار جانباز و 380 آزاده متعلق به شهرستان نجف آباد است؛ نجف آباد 240 خانوده با دو شهید، 17 خانواده با سه شهید و دو خانوده با چهار شهید را در دامان خود پرورش داده است.
,
 
,
افتخارات متعدد استان اصفهان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون
, افتخارات متعدد استان اصفهان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون, افتخارات متعدد استان اصفهان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون,
 
,
وی با بیان اینکه استان اصفهان افتخارات متعددی از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته است و دارد، تأکید کرد: افتخار می کنیم که امروز استان اصفهان در حوزه ترویج  فرهنگ شهادت و ایثار توانسته است گام های مؤثری را بردارد.
,
 
,
حجت الاسلام معتمدی توضیح اینکه امروز ما از شهدا راه هدایت می جوییم، اظهار کرد: و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند که شهدا شمع محفل بشریت هستند؛ امروز ما مسئولان و مردم باید خط شهدا و راه شهدا را ادامه و ترویج دهیم.
,
 
,
وی در پایان گفت: «سه‌ شنبه‌ های تکریم» طرح خوبی است که سایر وزارتخانه و دستگاه‌ ها باید از آن الگو بگیرند.
,
 
,
کمتر شهیدی را داریم که مانند حججی در پیش چشمه همه عزیز شود
, کمتر شهیدی را داریم که مانند حججی در پیش چشمه همه عزیز شود, کمتر شهیدی را داریم که مانند حججی در پیش چشمه همه عزیز شود,
 
,
دبیر ستاد عالی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد هم در این دیدار مجاری با اشاره به هفتمین هفته از برگزاری طرح ملی ‌«سه ‌شنبه‌ های تکریم»، اظهار کرد: کمتر شهیدی را داریم که در پیش چشمه همه عزیز شود؛ اخلاص شهید مدافع حرم حججی جایگاه این شهید جوان را بالا برد.
,
 
,
حجت ‌الاسلام حبیب ‌رضا ارزانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در وصف‌ شهید حججی فرمودند که کمتر شهیدی را ما سراغ داریم که این‌ جور خدای متعال او را در چشم همه عزیز کرده باشد؛ خداوند را شاکریم که در چهلمین سالگرد پاسداشت دفاع مقدس، طرح ملی سه ‌شنبه ‌های تکریم کلید خورده و در حال تبدیل شدن به یک سنت در مساجد است.
,
 
,
هر سه شنبه وظیفه می دانیم که به محضر خانواده شهدا برسیم
, هر سه شنبه وظیفه می دانیم که به محضر خانواده شهدا برسیم, هر سه شنبه وظیفه می دانیم که به محضر خانواده شهدا برسیم,
 
,
وی افزود: هر سه شنبه وظیفه می دانیم که به محضر خانواده شهدا برسیم، این در واقع وظیفه ما است و کمترین کاری است می توانیم در برابر این بزرگواران انجام دهیم.
,
 
,
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ذکر خاطره حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر سر مزار شهید حججی خاطرنشان کرد: برای ما مایه افتخار است که در چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس میزبان خانواده شهید حججی هستیم.
,
 
,
حجت ‌الاسلام ارزانی در پایان گفت: خانواده شهدا به ما نیاز ندارند اما وظیفه ما است که یاد و خاطره آن ها را زنده نگه داریم و این‌ کمترین کاری است که ما می‌ توانیم در قبال این عزیزان انجام دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه