اخبار داغ

استاندار یزد:

یزدی‌ها همیشه در مراسم محرم، شور و شعور حسینی را باهم داشته‌اند

یزدی‌ها همیشه در مراسم محرم، شور و شعور حسینی را باهم داشته‌اند
طالبی استاندار یزد گفت: یزدی‌ها همواره در مراسم محرم، شور و شعور حسینی را باهم داشته‌اند و معتقدیم با این پیشینه، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز اهتمام لازم را خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست استاندار یزد و با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد، به‌منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان و نحوه اجرای آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا به‌خصوص در حوزه چگونگی برگزاری مراسم ماه محرم، در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در این نشست با اشاره به پیشینه برگزاری مراسم عزاداری در استان، گفت: یزدی‌ها همواره در مراسم محرم، شور و شعور حسینی را باهم داشته‌اند و معتقدیم با این پیشینه، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز اهتمام لازم را خواهند داشت.

,

وی با تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص شیوه برگزاری مراسم ماه محرم امسال، اظهار داشت: رسانه‌ها به‌خصوص صداوسیمای مرکز یزد نقش اثرگذاری در تبیین شرایط موجود و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم را دارند و در این راستا گام بردارند.

,

طالبی با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم‌گیری در خصوص شیوه برگزاری عزاداری‌های محرم به سازمان تبلیغات اسلامی استان‌ها و هیئت‌های مذهبی واگذارشده، افزود: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در کنار حمایت از این تصمیمات، بر آن‌ها نظارت کرده و دستگاه‌ها ملزم به همکاری حداکثری با سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

,

استاندار یزد افزود: با حضور دستگاه‌های مسئول و به مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی، کارگروهی برای بررسی موارد خاص مربوط به مراسمات ماه محرم در استان تشکیل می‌شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ایجاد شرایط دورکاری به‌ویژه برای کارمندان دارای شرایط خاص و معلولیت در شرایط قرمز استان تأکید کرد و افزود: نظارت‌های دانشگاه علوم پزشکی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی و اداره کار از کارکنان افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه