اخبار داغ

تداوم رزمایش کمک و همدلی مؤمنانه بسیج در سراسر کشور؛

هزاران بسته معیشتی و ده‌ها سری جهیزیه به نیامندان اهدا شد

هزاران بسته معیشتی و ده‌ها سری جهیزیه به نیامندان اهدا شد
همزمان با آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه بسیج در سراسر کشور، هزاران بسته معیشتی و بهداشتی و ده‌ها سری جهیزیه بین نیامندان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرونا که آمد بسیاری از مسئله ها را با خود برد و علاوه بر تغییر سبک زندگی جهان و گرفتن بسیاری از عزیزان شرایط اقتصادی ما را نیز عوض کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کرونا عامل ضررهای بسیار صنعت های مختلف در جهان شد که علاوه بر تاثیرگذاری های اجتماعی در ییکاری بسیاری از افراد تاثیر گذار شد. مدیریت اقتصادی این بیماری در بسیاری از کشورهای دنیا متفاوت بود برخی کشورها اقتصاد خود را از دست دادند و این موضوع باعث شد طبقه پایین تر جامعه فقیرتر شوند.

,

اما آنچه انقلاب اسلامی ایران را با سایر کشورها در حمایت از اقشار آسیب پذیرتر جدا کرده همین رزمایش کمک مومنانه است که با توصیه های مقام معظم رهبری در بطن کاری حمایت های مردمی و نهادهای دولتی قرار گرفت.

,

رزمایش کمک مومنانه با توصیه های رهبری مقطعی نبود و امروز برای چندمین بار در نقاط مختلف کشور با محوریت سپاه و بسیج آغاز شد تا دهک های پایین تر جامعه بازهم دریابند تنها راه عبور از پیچ و خم های پیش رو همدلی است.

,

 

,

کرمانشاه

, کرمانشاه, کرمانشاه,

کمک های مومنانه عشایر بسیجی بین نیازمندان توزیع شد

, کمک های مومنانه عشایر بسیجی بین نیازمندان توزیع شد, کمک های مومنانه عشایر بسیجی بین نیازمندان توزیع شد,

رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  از اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه توسط بسیج عشایری خبر داد و اظهار داشت: به این منظور در دهه امامت و ولایت ۱۸ راس گوسفند توسط عشایر جهت توزیع در بین اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمند اهداء شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه افزود: این تعداد در روز عید غدیر ذبح و توسط بسیجیان عشایر بسته بندی و توزیع شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: توسط سپاه ناحیه کرمانشاه تعداد ۳۸۰ بسته معیشتی آماده شد که این بسته ها نیز بین نیازمندان توزیع شد.

ملکی بیان داشت: در روز عید قربان نیز عشایر به طور خودجوش بیش از ۲۶۰ راس گوسفند را قربانی و بین نیازمندان تقسیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

 

,

هرمزگان

, هرمزگان, هرمزگان,

اهداء ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷ میلیارد تومان کمک‌هزینه خرید تجهیزات پزشکی به نیازمندان

, اهداء ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷ میلیارد تومان کمک‌هزینه خرید تجهیزات پزشکی به نیازمندان, اهداء ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷ میلیارد تومان کمک‌هزینه خرید تجهیزات پزشکی به نیازمندان,

به نقل از هرمز؛ مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با طرح یاریگر مدیران و کارفرمایان و شیفت ایثار کارگران و با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ومسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ومدیرکل کار وامور اجتماعی و همراهی مدیران، کارفرمایان و کارگران صنایع و کارخانجات برگزار شد.

, هرمز,

در همین رابطه امیرارسلان شهبازی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان درگفت و گو با هرمز اظهار کرد : همزمان در سراسر کشور سازمان بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان با هدف توجه به قشر آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا و کارگر، مرحله دوم کمک های مومنانه، شیفت ایثار ودست یاریگر را آغاز کرده است.

,

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: این رزمایش از ۱۴ مرداد آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و کارکنان و کارگران کارخانجات و ادارات ساعاتی از حقوق خود را صرف کمک های مومنانه به محرومین و نیازمندان می کنند.

,

شهبازی با تاکید بر اینکه تمام هزینه های شیفت ایثار درمسیر کمک مومنانه به اقشار محروم وکارگر صرف خواهد شد، ادامه داد: در اولین روز از این رزمایش ۵۰۰ بسته معیشتی ودویست کیلو گوشت با مشارکت بسیج ادارات وکارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پالایشگاه نفت بندرعباس بین نیازمندان توزیع شد.

,

وی تصریح کرد: با برگزاری شیفت ایثار در پالایشگاه ستاره خلیج فارس ۵۰۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزارتومان را بین نیازمندان توزیع شد ۷ میلیارد تومان کمک هزینه خرید تجهیزات پزشکی ودرمانی مورد نیاز استان و دستگاه ضدعفونی کننده توسط مهندسین جوان این پالایشگاه ساخته شد.

,

 

,

بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی در فاز نخست مرحله دوم توزیع می شود

, بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی در فاز نخست مرحله دوم توزیع می شود, بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی در فاز نخست مرحله دوم توزیع می شود,

به نقل از هرمز؛ سردار اباذرسالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه مراسم دومین مرحله کمک مومنانه اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر توفیق داریم که فازنخست از دومین مرحله رزمایش  کمک مومنانه در استان را برگزار کنیم.

, هرمز,

وی افزود: در این مرحله بنا برتاکید مقام معظم رهبری برای یاری رسانی به افراد نیازمند وکسانی که به نوعی به واسطه بیماری کرونا آسیب دیدند اقدام شد.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان عنوان کرد: بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی در فاز نخست مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه برای توزیع در هرمزگان پیش بینی شده است.

,

, ,

, ,

 

,

سیستان و بلوچستان

, سیستان و بلوچستان, سیستان و بلوچستان,

توزیع 400 بسته عیدانه کمک مومنانه در زاهدان/ مواسات و همدلی در لبیک به ندای رهبری تداوم دارد

, توزیع 400 بسته عیدانه کمک مومنانه در زاهدان/ مواسات و همدلی در لبیک به ندای رهبری تداوم دارد, توزیع 400 بسته عیدانه کمک مومنانه در زاهدان/ مواسات و همدلی در لبیک به ندای رهبری تداوم دارد,

امیر اتابک افضلی، مدیر قرارگاه محرومیت زدایی، سازندگی و جهادی صابرین تهران در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه، طی روزهای گذشته و در آستانه عید غدیر توزیع 400 بسته غذایی بین جامعه هدف این قرار گاه در زاهدان آغاز شد.  

, عصرهامون ,

وی ارزش هر بسته غذایی را 450 هزار تومان اعلام کرد و افزود: برنامه داریم تا در دهه اول و دوم محرم نیز این اقدام تکرار شود، چراکه با توجه به شیوع کرونا نمی توان برنامه های محرم را مانند سال های گذشته برگزار کرد، بنابراین هزینه های برخی مراسم ها به مردم مناطقی که از بسیاری امکانات محروم هستند، اختصاص می یابد.
 
افضلی با بیان این که این اقدام ادامه دار است، تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی در سیستان و بلوچستان هر ماه یک یا 2 مرحله انجام می شود، چراکه مقام معظم رهبری فرموده اند این موضوع ادامه دار باشد، بنابراین ما نیز در لبیک به ندای ایشان در مسیر مواسات و همدلی انجام وظیفه می کنیم.
 
وی با اشاره به توزیع 500 بسته معیشتی و 900 کیلوگرم گوشت به مناسبت عید قربان در سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده و مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) تهران و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در این اقدام خیرخواهانه همراه و حامی قرارگاه محرومیت زدایی، سازندگی و جهادی صابرین هستند که این اقدام آن ها جای تقدیر دارد.

,
,
,
,
,

 

,

توزیع 170 بسته معیشتی از قربان تا غدیر/ 5هزار پرس غذای گرم توزیع شد

, توزیع 170 بسته معیشتی از قربان تا غدیر/ 5هزار پرس غذای گرم توزیع شد, توزیع 170 بسته معیشتی از قربان تا غدیر/ 5هزار پرس غذای گرم توزیع شد,

بیش از 6 ماه جولان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور زمان می گذرد. روزهایی که بسیجیان، مدافعان سلامت و... همه در جبهه مقابله با کووید 19 وارد میدان شدند از غربالگری و شناسایی و درمان بیماران تا گندزدایی معابر و اماکن عمومی و تولید و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ...؛ اگر چه در همان ابتدای کار جهادگران سپاه و بسیج تلاش خود را مضاعف کردند و در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش کمک های مومنانه  گام برداشته تا مرهمی باشند بر درد افراد و صاحبان مشاغلی که به علت تعطیلی کسب و کارها متضرر شده و خسارت دیدند.

علی بیک نژاد، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در بازه زمانی عیدقربان تا غدیر افزود: به همت مجمع خیریه مساجد و توسط حوزه ادارات شهرستان زاهدان ۷۰ سبد غذایی به ارزش هربسته 2 میلیون ریال شامل برنج، تن ماهی، ماکارانی، رب، سویا، لوبیا، نخود و روغن بین افراد بی بضاعت در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد.

,
,
,

وی بیان کرد: در تداوم این اقدام هزار و 200 بسته یک کیلویی گوشت گاو به ارزش 720میلیون ریال در روز عید قربان در بین نیازمندان حاشیه شهر  توسط بسیجیان حوزه ادارات شهرستان زاهدان و به همت مجمع خیرین مساجد شهر توزیع شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ذبح ۱۲ راس گوسفند به ارزش330 میلیون ریال و توزیع آن در روز عید قربان بین خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می رود.
 

,
,
,
,

 
, ,
,
بیک نژاد در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت وفعالیت های چشم گیر پرسنل بانک کشاورزی استان در زمینه کمک های مؤمنانه و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، گفت:با کمک های پرسنل بانک کشاورزی به سیل زدگان استان(به ارزش شش میلیارد و پانصد میلیون ریال)، تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کسب کارهای کوچک جهت حفظ استقلال مالی خانوارها، تهیه بسته های غذایی، طبخ و توزیع غذای گرم در مناطق محروم استان و ... انجام شد که در ترویج و تسری فرهنگ همدلی موثر بود.

وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا ۳۰۰ عدد ماسک ، ماده ضدعفونی و دستکش بین کارمندان و ارباب رجوع در ادارات توزیع شد، همچنین از اوایل مرداد تاکنون نیز توزیع روزانه 50 عدد ماسک، ماده ضدعفونی و دستکش در بین ادارات استان در دستور کار قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان خاطر نشان کرد: ضدعفونی برخی از ادارات و نصب دستگاه ضد عفونی کننده دست برای پیشگیری از سرایت ویروس منحوس کرونا و ضد عفونی همه روزه بیمارستان بهاران و توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده توسط بسیجیان ادارات بین کارمندان و ارباب رجوعان از دیگر اقدامات در راستای پویش پیشگیری از کرونا است.
 
,
,
,
,
,
,

 
, ,
,

وی ادامه داد: طبخ پنج هزار پرس غذا و توزیع در بین خانواده های نیازمند در روز عید غدیر توسط بسیجیان حوزه امام خمینی(ره) شهرستان زاهدان یکی دیگر از برنامه های اجرا شده بود که این امر خداپسندانه به همت آستان قدس رضوی و شورای خیریه مساجد این شهرستان انجام شد.

بیک نژاد گفت: تعداد ۱۰۰بسته معیشتی به مبلغ هر بسته 2میلیون ریال شامل(ماکارانی، روغن، نمک، حبوبات، قند، برنج وتن ماهی) توسط بسیجیان حوزه ادارات شهرستان زاهدان تهیه و در روز عید غدیر دربین خانواده های بی بضاعت و محروم شهرستان توزیع شد.
 
گفتنی است بسیجیان حوزه ادارات سیستان وبلوچستان همچون سایر بسیجیان کشور آتش به اختیار هستند و پس از شیوع ویروس کرونا در این خطه از کشور به شکل خودجوش در حوزه کمک مومنانه، گندزدایی اماکن و معابر و همینطور دوخت ماسک و هم اکنون نیز با طبخ و توزیع غذا وارد عمل شدند.

,
,
,
,
,

 

,

اهدای ۱۲ میلیارد تومان گوشت به نیازمندان/ توزیع 2 هزار بسته کمک مومنانه بین جامعه هدف

, اهدای ۱۲ میلیارد تومان گوشت به نیازمندان/ توزیع 2 هزار بسته کمک مومنانه بین جامعه هدف, اهدای ۱۲ میلیارد تومان گوشت به نیازمندان/ توزیع 2 هزار بسته کمک مومنانه بین جامعه هدف,

مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله دوم طرح "همدلی برای ایران همدل" در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه در این استان همزمان با عید قربان آغاز شد که در این نوبت توزیع 2 هزار سبد کالا معیشتی بین جامعه هدف در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که در این  راستا  12 میلیارد تومان گوشت و 30 هزار سبد کالا بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت توزیع شد، ادامه داد: اهدای 170 هزار بسته معیشتی متشکل از مرغ، روغن و برنج نیز از امروز آغاز شد و بر اساس فراخوان ادارات کمیته امداد هر شهرستان، مددجویان می توانند با مراجعه به مراکز فروش منتخب نسبت به دریافت این بسته ها اقدام کنند.

عبادی اضافه کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری همه باید در این شرایط سخت، دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با همدلی، بیش از گذشته به نیازمندان خدمت کنیم.

, عصرهامون ,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

مرحله دوم کمک های مومنانه بسیج مداحان آغاز شد/توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم در سیستان وبلوچستان

, مرحله دوم کمک های مومنانه بسیج مداحان آغاز شد/توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم در سیستان وبلوچستان, مرحله دوم کمک های مومنانه بسیج مداحان آغاز شد/توزیع بیش از 30 هزار پرس غذای گرم در سیستان وبلوچستان,

محمدجواد جامعی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: در راستای فرمان مقام معظم رهبری، در اجرای مرحله دوم کمک مومنانه از عیدقربان تا غدیر ۲۴ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم توسط تعدادی از هیئت های مذهبی در استان پخت و توزیع شده است.
 
وی بیان کرد: پخت و توزیع 10هزار پرس غذای گرم توسط بسیج مداحان، هیئت رزمندگان اسلام و ستاد اجرایی حضرت امام راحل و همچنین توزیع پانزده بسته ‌معیشتی توسط خواهران بسیجی،بین نیازمندان در نقاط حاشیه شهر زاهدان از دیگر اقدامات به شمار می رود.
 
مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان ادامه داد: هزار و ۲۵۰ بسته بهداشتی توسط هیئت های مذهبی در زاهدان توزیع شد، همچنین تعداد ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک،دستکش و مواد ضدعفونی کننده توسط واحد خواهران بسیج مداحان و هیئت رزمندگان اسلام درشب غدیر خم در مساجد توزیع شد.
 
مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام استان از برگزاری مراسمات ختم صلوات توسط خواهران بسیجی در نقاط مختلف خبر داد و گفت: در کنار اطعام غدیر، جشن‌های خیابانی و کارناوال‌های شادی و نورافشانی کوچک خودرویی و مولودی‌خوانی و جشن‌های خیابانی در محلات و بوستان ها برای عموم مشتاقان و مردم در فضای باز با رعایت پروتکل های اجتماعی برگزار شد.

, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,

 

,

لرستان

, لرستان, لرستان,

توزیع 35 هزار بسته معیشتیِ کمک مومنانه بین نیازمندان البرزی/ 150 نوعروس با جهیزیه خیرین به خانه بخت رفتند

, توزیع 35 هزار بسته معیشتیِ کمک مومنانه بین نیازمندان البرزی/ 150 نوعروس با جهیزیه خیرین به خانه بخت رفتند, توزیع 35 هزار بسته معیشتیِ کمک مومنانه بین نیازمندان البرزی/ 150 نوعروس با جهیزیه خیرین به خانه بخت رفتند,

فرمانده سپاه البرز عصر امروز یکشنبه در حاشیه چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: این رزمایش در راستای فرامین امام خامنه ای و به تبعیت از کل کشور در البرز برگزار شده است.

, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی افزود: در این مرحله 35 هزار بسته کمک معیشتی بین جامعه مخاطبی که از قبل تعیین شده است توزیع می شود و 150 جهیزیه در قالب کاروان برای نوعروسان پیش بینی شده که در قالب کمک مومنانه به آنها اهدا خواهد شد.
,
 
,
وی اظهار داشت: سازمان های مختلفی اقلام معیشتی را تامین کرده اند که از جمله می توان به سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی، هیات رزمندگان، بهزیستی، خیرین و شهرداری اشاره کرد.
,
 
,
, ,
 
,
مولایی تصریح کرد: قریب به 2 برابر 35 هزار بسته معیشتی که توسط سازمان ها تدارک دیده شده است توسط مردم و محلات تهیه و توزیع شده است، 25 سری جهیزیه در قالب یک کاروان روز 18 مرداد توزیع شد و مابقی آن امروز به دست صاحبان اصلی آن می رسد.
,
 
,
وی گفت: رزمایش کمک مومنانه در قالب یک قرارگاه در البرز انجام شده است که از قرارگاه کشوری تبعیت می کند، البته در استان قرارگاه های محله محور نیز اقدامات لازم انجام شده که آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز فرماندهی قرارگاه را بر عهده دارند.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: استاندار، فرمانداران، شهرداران، ائمه جماعات، سپاه، کمیته امداد و سایر دستگاه ها و ... در قرارگاه حضور دارند و ماموریت ها را به گونه ای که بین آنها تقسیم شده است انجام می دهند.
,
 
,
 
,

البرز

, البرز, البرز,

به همت سپاه و بسیج سازندگی استان البرز 35 هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

 
 

 
خراسان جنوبی

گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد/ توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار کرد: گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی نیز در ادامه گام اول در خراسان جنوبی انجام می‌شود.

وی افزود: در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه که از امروز آغاز می‌شود علاوه بر بسته های کمک معیشتی جهیزیه، لوازم التحریر و گوشت قربانی نیز توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی بیان کرد: بسته‌های معیشتی که در این مرحله تهیه و توزیع خواهد شد ۶۰ هزار و ۷۹۹ بسته است که میانگین قیمت هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

سردار قاسمی عنوان کرد: این بسته‌ها شامل ۷ هزار و ۷۲۷ بسته از طرف سپاه استان، ۴۷هزار و ۸۹ بسته کمیته امداد، ۲۳۳ بسته اوقاف و امور خیریه، ۵ هزار بسته بنیاد علوی و هلال احمر ۷۵۰ بسته می‌شود.

وی با بیان این‌که گام دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه مرحله است، گفت: مرحله اول در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر صفر خواهد بود و در هر مرحله کمک‌ها جمع آوری خواهد شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی بیان کرد: جمع آوری این بسته ها از ابتدای ماه ذی الحجه آغاز شده و از امروز به مدت ۱۰ روز توزیع می‌شود.

سردار قاسمی از توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه در این مرحله خبر داد و افزود: میانگین ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله علاوه بر بسته کمک معیشتی و جهیزیه ۲۱۸ کارت هدیه، پوشاک و کفش، غذای گرم، گوشت قربانی و گوشت مرغ نیز توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی عنوان کرد: ۱۷۳ بسته کیف و کفش، ۱۰۷هزار و ۵۵۸ پرس غذای گرم، ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۸۶ هزار و ۹۰۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی نیز از دیگر اقلامی است که در این مرحله توزیع خواهد شد.

سردار قاسمی از پرداخت ۳۶۳ فقره وام بین نیازمندان خبر داد و گفت: در این مرحله از کمک مومنانه پخت نان در شهرستان‌ها و مرکز استان انجام خواهد شد که در این راستا ۱۰ نانوایی در سطح شهر بیرجند به مدت ۱۰ روز نان پخت خواهند کرد‌.

 

تهیه و توزیع چهار سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی

به نقل از خاورستان، عباسعلی بهاری مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از یاوران و همراهان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار، اظهار کرد: برون سپاری فعالیت‌های کمیته امداد اقدام خوبی است.

وی افزود: وقتی امور به مردم واگذار می‌شود به دلیل ارتباط خوبی که مردم با یکدیگر دارند رسیدگی و پیگیری به امورات خیلی بهتر و بیشتر خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: کمیته امداد نهادی مردمی است و با برون سپاری و واگذاری مدیریت به مردم قطعا کمک‌های بهتری به مردم خواهد داشت.

بهاری با بیان این‌که اعتماد خوبی از طرف مردم نسبت به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به وجود آمده، عنوان کرد: اعتماد به وجود آمده از سمت مردم نسبت به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری باید به سمت جامعه سوق داده شود و ادامه داشته باشد.

زهرا قاسمی معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی نیز در این مراسم، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران ابتدای مهر سال گذشته افتتاح شده است.

وی باغ بیان اینکه تا کنون ۲۵۰ خبر، گزارش، متن و محتوا تولید شده، افزود: تهیه صدها کلیپ در فضای مجازی و برگزاری ۲۰ پویش مختلف از دیگر فعالیت های مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان است.

معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی  گفت: همچنین در این مدت بیش از ۵۰ دیدار با مدیران استانی و کشوری داشته و برای جذب خیر و کمکهای مردمی تلاش شده است.

قاسمی از تهیه چهار سری جهیزیه برای نو عروسان خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مقداری از جمع آوری کمکها به سمت تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده رفت که در این راستا ۲۲۰۰ بسته بهداشتی در استان  توزیع شده است.

وی اظهار کرد:جمع آوری کمک‌های مالی برای بیماران و توزیع بیش از یک‌هزار بسته فرهنگی در روز عید غدیر بین دانش آموزان استان از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی است.

,

به همت سپاه و بسیج سازندگی استان البرز 35 هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

,
 
,
, ,
 
,
, ,

 
,
,
خراسان جنوبی
, خراسان جنوبی, خراسان جنوبی,

گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد/ توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار کرد: گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی نیز در ادامه گام اول در خراسان جنوبی انجام می‌شود.

وی افزود: در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه که از امروز آغاز می‌شود علاوه بر بسته های کمک معیشتی جهیزیه، لوازم التحریر و گوشت قربانی نیز توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی بیان کرد: بسته‌های معیشتی که در این مرحله تهیه و توزیع خواهد شد ۶۰ هزار و ۷۹۹ بسته است که میانگین قیمت هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

سردار قاسمی عنوان کرد: این بسته‌ها شامل ۷ هزار و ۷۲۷ بسته از طرف سپاه استان، ۴۷هزار و ۸۹ بسته کمیته امداد، ۲۳۳ بسته اوقاف و امور خیریه، ۵ هزار بسته بنیاد علوی و هلال احمر ۷۵۰ بسته می‌شود.

وی با بیان این‌که گام دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه مرحله است، گفت: مرحله اول در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر صفر خواهد بود و در هر مرحله کمک‌ها جمع آوری خواهد شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی بیان کرد: جمع آوری این بسته ها از ابتدای ماه ذی الحجه آغاز شده و از امروز به مدت ۱۰ روز توزیع می‌شود.

سردار قاسمی از توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه در این مرحله خبر داد و افزود: میانگین ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله علاوه بر بسته کمک معیشتی و جهیزیه ۲۱۸ کارت هدیه، پوشاک و کفش، غذای گرم، گوشت قربانی و گوشت مرغ نیز توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی عنوان کرد: ۱۷۳ بسته کیف و کفش، ۱۰۷هزار و ۵۵۸ پرس غذای گرم، ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۸۶ هزار و ۹۰۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی نیز از دیگر اقلامی است که در این مرحله توزیع خواهد شد.

سردار قاسمی از پرداخت ۳۶۳ فقره وام بین نیازمندان خبر داد و گفت: در این مرحله از کمک مومنانه پخت نان در شهرستان‌ها و مرکز استان انجام خواهد شد که در این راستا ۱۰ نانوایی در سطح شهر بیرجند به مدت ۱۰ روز نان پخت خواهند کرد‌.

 

,

گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد/ توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه

, گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد/ توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه, گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد/ توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه,

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار کرد: گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی نیز در ادامه گام اول در خراسان جنوبی انجام می‌شود.

,

وی افزود: در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه که از امروز آغاز می‌شود علاوه بر بسته های کمک معیشتی جهیزیه، لوازم التحریر و گوشت قربانی نیز توزیع خواهد شد.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی بیان کرد: بسته‌های معیشتی که در این مرحله تهیه و توزیع خواهد شد ۶۰ هزار و ۷۹۹ بسته است که میانگین قیمت هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

,

سردار قاسمی عنوان کرد: این بسته‌ها شامل ۷ هزار و ۷۲۷ بسته از طرف سپاه استان، ۴۷هزار و ۸۹ بسته کمیته امداد، ۲۳۳ بسته اوقاف و امور خیریه، ۵ هزار بسته بنیاد علوی و هلال احمر ۷۵۰ بسته می‌شود.

,

وی با بیان این‌که گام دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه مرحله است، گفت: مرحله اول در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر صفر خواهد بود و در هر مرحله کمک‌ها جمع آوری خواهد شد.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی بیان کرد: جمع آوری این بسته ها از ابتدای ماه ذی الحجه آغاز شده و از امروز به مدت ۱۰ روز توزیع می‌شود.

,

سردار قاسمی از توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه در این مرحله خبر داد و افزود: میانگین ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال است.

,

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله علاوه بر بسته کمک معیشتی و جهیزیه ۲۱۸ کارت هدیه، پوشاک و کفش، غذای گرم، گوشت قربانی و گوشت مرغ نیز توزیع خواهد شد.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی عنوان کرد: ۱۷۳ بسته کیف و کفش، ۱۰۷هزار و ۵۵۸ پرس غذای گرم، ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۸۶ هزار و ۹۰۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی نیز از دیگر اقلامی است که در این مرحله توزیع خواهد شد.

,

سردار قاسمی از پرداخت ۳۶۳ فقره وام بین نیازمندان خبر داد و گفت: در این مرحله از کمک مومنانه پخت نان در شهرستان‌ها و مرکز استان انجام خواهد شد که در این راستا ۱۰ نانوایی در سطح شهر بیرجند به مدت ۱۰ روز نان پخت خواهند کرد‌.

,

 

,

تهیه و توزیع چهار سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی

, تهیه و توزیع چهار سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی, تهیه و توزیع چهار سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی,

به نقل از خاورستان، عباسعلی بهاری مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از یاوران و همراهان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار، اظهار کرد: برون سپاری فعالیت‌های کمیته امداد اقدام خوبی است.

وی افزود: وقتی امور به مردم واگذار می‌شود به دلیل ارتباط خوبی که مردم با یکدیگر دارند رسیدگی و پیگیری به امورات خیلی بهتر و بیشتر خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: کمیته امداد نهادی مردمی است و با برون سپاری و واگذاری مدیریت به مردم قطعا کمک‌های بهتری به مردم خواهد داشت.

بهاری با بیان این‌که اعتماد خوبی از طرف مردم نسبت به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به وجود آمده، عنوان کرد: اعتماد به وجود آمده از سمت مردم نسبت به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری باید به سمت جامعه سوق داده شود و ادامه داشته باشد.

زهرا قاسمی معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی نیز در این مراسم، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران ابتدای مهر سال گذشته افتتاح شده است.

وی باغ بیان اینکه تا کنون ۲۵۰ خبر، گزارش، متن و محتوا تولید شده، افزود: تهیه صدها کلیپ در فضای مجازی و برگزاری ۲۰ پویش مختلف از دیگر فعالیت های مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان است.

معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی  گفت: همچنین در این مدت بیش از ۵۰ دیدار با مدیران استانی و کشوری داشته و برای جذب خیر و کمکهای مردمی تلاش شده است.

قاسمی از تهیه چهار سری جهیزیه برای نو عروسان خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مقداری از جمع آوری کمکها به سمت تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده رفت که در این راستا ۲۲۰۰ بسته بهداشتی در استان  توزیع شده است.

وی اظهار کرد:جمع آوری کمک‌های مالی برای بیماران و توزیع بیش از یک‌هزار بسته فرهنگی در روز عید غدیر بین دانش آموزان استان از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی است.

,

به نقل از خاورستان، عباسعلی بهاری مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از یاوران و همراهان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار، اظهار کرد: برون سپاری فعالیت‌های کمیته امداد اقدام خوبی است.

, خاورستان،,

وی افزود: وقتی امور به مردم واگذار می‌شود به دلیل ارتباط خوبی که مردم با یکدیگر دارند رسیدگی و پیگیری به امورات خیلی بهتر و بیشتر خواهد شد.

,

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: کمیته امداد نهادی مردمی است و با برون سپاری و واگذاری مدیریت به مردم قطعا کمک‌های بهتری به مردم خواهد داشت.

,

بهاری با بیان این‌که اعتماد خوبی از طرف مردم نسبت به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به وجود آمده، عنوان کرد: اعتماد به وجود آمده از سمت مردم نسبت به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری باید به سمت جامعه سوق داده شود و ادامه داشته باشد.

,

زهرا قاسمی معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی نیز در این مراسم، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران ابتدای مهر سال گذشته افتتاح شده است.

,

وی باغ بیان اینکه تا کنون ۲۵۰ خبر، گزارش، متن و محتوا تولید شده، افزود: تهیه صدها کلیپ در فضای مجازی و برگزاری ۲۰ پویش مختلف از دیگر فعالیت های مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان است.

,

معاون اداری مالی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی  گفت: همچنین در این مدت بیش از ۵۰ دیدار با مدیران استانی و کشوری داشته و برای جذب خیر و کمکهای مردمی تلاش شده است.

,

قاسمی از تهیه چهار سری جهیزیه برای نو عروسان خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مقداری از جمع آوری کمکها به سمت تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده رفت که در این راستا ۲۲۰۰ بسته بهداشتی در استان  توزیع شده است.

,

وی اظهار کرد:جمع آوری کمک‌های مالی برای بیماران و توزیع بیش از یک‌هزار بسته فرهنگی در روز عید غدیر بین دانش آموزان استان از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی است.

,

 

,

بیش از 43 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

, بیش از 43 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد, بیش از 43 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد,

احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: نهضت تعاون و احسان در راستای گام دوم مواسات و همدلی و کمک مومنانه در طرح ایران همدل در خراسان‌جنوبی در حال برگزار شدن است.

, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: مرحله اول این نهضت در دهه ولایت و امامت شامل توزیع جهیزیه، حامی یابی، نذر و قربانی، سبد غذایی و غذای گرم می‌شود.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مرحله تعداد 96 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد به ارزش یک میلیارد و 17 میلیون تومان اهدا می‌شود.

,

رفیعی با بیان این‌که در حال حاضر تعداد 100 نفر در نوبت دریافت جهیزیه هستند، عنوان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان از ابتدای ماه ذی الحجه آغاز شد و تا پایان دهه ولایت و امامت ادامه دارد.

,

وی از امر نیکو و پسندیده حامی یابی در مرحله اول گام دوم نهضت کمک مومنانه خبر داد و اظهار کرد: طرح جذب 20 هزار حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در دهه امامت و ولایت ادامه خواهد داشت.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در این راستا تاکنون 13 هزار و 134 حامی حمایت از 15 هزار و 290 فرزند ایتام و محسنین را برعهده گرفتند.

,

رفیعی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 9 هزار و 171 فرزند به حامیان موجود فرزند جدید تخصیص داده شد.

,

وی به طرح نذر و قربانی در ذیل نهضت کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: جذب کمک نقدی و غیر نقدی در طرح نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان با مشارکت خیرین، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، حامیان اکرام ایتام و محسنین و شوراهای زکات روستایی انجام شد.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در این طرح بیش از 1500 راس دام شامل گوسفند، شتر و گاو جمع آوری و بیش از 35 هزار و 328 کیلوگرم گوشت به ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون تومان توزیع شده است.

,

رفیعی تصریح کرد: بیش از 25 هزار خانوار نیازمند در این راستا از طرح نذر قربانی بهره‌مند شدند.

,

وی به توزیع سبد غذایی و غذای گرم در طرح ایران همدل اشاره کرد و افزود: توزیع سبد غذایی و اطعام در دهه ولایت در قالب گام دوم رزمایش ایران همدل با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این برنامه برای 46 هزار خانوار نیازمند هدفگذاری شد و به طور میانگین سرانه هر خانوار 300 هزار تومان است.

,

رفیعی از توزیع 43 هزار و 676 سبد غذایی برای مددجویان تحت حمایت با مشارکت کمیته امداد مرکز خبر داد و گفت: توزیع دو هزار و 938 سبد غذایی به ارزش 783میلیون تومان در دهه ولایت با مشارکت خیرین و نیکوکاران از دیگر برنامه‌های انجام شده در این دهه است.

,

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 هزار پرس غذای گرم به ارزش 600 میلیون تومان با مشارکت خیران در استان توزیع شده است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مرحله دوم و سوم نهضت کمک مومنانه ابتدای ماه محرم و پایان صفر خواهد بود.

,

رفیعی به طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: آغاز این طرح از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر با مشارکت خیران و نیکوکاران مراکز نیکوکاری در قالب سبد غذایی و غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

,

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 398 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سطح استان با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری توزیع شد.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برای سال جاری برنامه ریزی شده از ظرفیت 72 آشپزخانه برای طرح احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری استفاده شود.

,

رفیعی به جشن عاطفه‌ها در آستانه سال جدید تحصیلی اشاره کرد و افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید هدفگذاری شده بیش از 10 هزار سبد تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند آماده و توزیع شود.

,

وی با بیان این‌که در جشن عاطفه‌ها از هم افزایی موسسات خیریه و گروه‌های جهادی استفاده خواهد شد، عنوان کرد: به طور میانگین سرانه در نظر گرفته شده برای هر دانش آموز 250 هزار تومان است.

,

 

,

فارس

, فارس, فارس,

به مناسبت عید با سعادت قربان، رزمایش کمک مومنانه «پویش نذر قربانی» توسط سپاه ناحیه عشایر استان فارس توسط گروه جهادی « خادم الشهدا » حوزه مقاومت عشایری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منطقه دارنگون برگزار شد.

 

ایلام

آغازمرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام

مرحله دوم نهضت #کمک_مومنانه و پویش امید و همدلی در آستانه عید سعید غدیر خُم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین "کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در مرحله اول گام دوم نهضت کمک مومنانه تعداد ۸ هزار سبد غذایی با حفظ کرامت انسانی در اختیار افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد.

وی اظهار کرد:  برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج این توانایی را داشت که پای کار بیاید و با ورود این نهاد ارزشمند موج عظیمی با کمک همه اقشار مردم در سطح استان و شهرستان ها ایجاد شد ، که این اقدامات سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و بسیجیان قابل تقدیر است.
 
سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آئین رونمایی از مرحله دوم نهضت کمک مومنانه و پویش امید و همدلی گفت: در پی رضایت مقام معظم رهبری از اجرای موفقیت آمیز مرحله اول کمک های مومنانه و تاکید معظم له بر ادامه این پویش مردمی، همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام با هدف کمک به افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا آغاز شد. در این مرحله کمک های انسان دوستانه مردم و خیرین شامل بسته های معیشتی، البسه و لوازم التحریر دانش آموزان توسط پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی جمع آوری شده و توزیع می شوند.
 
وی اظهار کرد:علاوه بر این در شب عید غدیر بیش از ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم با محوریت مساجد و ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های مقاومت در میان خانوارهایی که تاکنون از کمک های مومنانه بهره مند نشده اند، توزیع می شود. مراحل بعدی این رزمایش دهه اول محرم و آخر صفر خواهد بود.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با همراهی پویش امید و همدلی، سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مردم و خیرین تعداد ۴۲ هزار بسته معیشنی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در بین مردم توزیع شد.
 

https://www.dana.ir/content/files/ilam/1835824.jpg

,

به مناسبت عید با سعادت قربان، رزمایش کمک مومنانه «پویش نذر قربانی» توسط سپاه ناحیه عشایر استان فارس توسط گروه جهادی « خادم الشهدا » حوزه مقاومت عشایری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منطقه دارنگون برگزار شد.

,

, ,

, ,

 

,

ایلام

, ایلام, ایلام,

آغازمرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام

, آغازمرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام, آغازمرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام,

مرحله دوم نهضت #کمک_مومنانه و پویش امید و همدلی در آستانه عید سعید غدیر خُم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد.

,

حجه الاسلام والمسلمین "کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در مرحله اول گام دوم نهضت کمک مومنانه تعداد ۸ هزار سبد غذایی با حفظ کرامت انسانی در اختیار افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد.

,
وی اظهار کرد:  برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، سپاه و بسیج این توانایی را داشت که پای کار بیاید و با ورود این نهاد ارزشمند موج عظیمی با کمک همه اقشار مردم در سطح استان و شهرستان ها ایجاد شد ، که این اقدامات سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و بسیجیان قابل تقدیر است.
,
 
,
سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آئین رونمایی از مرحله دوم نهضت کمک مومنانه و پویش امید و همدلی گفت: در پی رضایت مقام معظم رهبری از اجرای موفقیت آمیز مرحله اول کمک های مومنانه و تاکید معظم له بر ادامه این پویش مردمی، همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ایلام با هدف کمک به افراد و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا آغاز شد. در این مرحله کمک های انسان دوستانه مردم و خیرین شامل بسته های معیشتی، البسه و لوازم التحریر دانش آموزان توسط پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی جمع آوری شده و توزیع می شوند.
,
 
,
وی اظهار کرد:علاوه بر این در شب عید غدیر بیش از ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم با محوریت مساجد و ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های مقاومت در میان خانوارهایی که تاکنون از کمک های مومنانه بهره مند نشده اند، توزیع می شود. مراحل بعدی این رزمایش دهه اول محرم و آخر صفر خواهد بود.
,
 
,
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با همراهی پویش امید و همدلی، سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مردم و خیرین تعداد ۴۲ هزار بسته معیشنی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در بین مردم توزیع شد.
,
 
,

https://www.dana.ir/content/files/ilam/1835824.jpg

,

https://www.dana.ir/content/files/ilam/1835824.jpg

, https://www.dana.ir/content/files/ilam/1835824.jpg,

 

,

خراسان رضوی

, خراسان رضوی, خراسان رضوی,

اجرای مرحله دوم رزمایش استانی مواسات و همدلی در مشهد

, اجرای مرحله دوم رزمایش استانی مواسات و همدلی در مشهد, اجرای مرحله دوم رزمایش استانی مواسات و همدلی در مشهد,

مرحله دوم رزمایش استانی مواسات و همدلی صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مشهد اجرا شد که طی آن توزیع ۲۰۰هزار بسته معیشتی، اهدای۱۱۰ سری جهیزیه،۱۱۰طرح اشتغال و واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی صورت گرفت.

,

, ,

, ,

 

,

اهدای 4 هزار سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند خراسان رضوی

, اهدای 4 هزار سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند خراسان رضوی, اهدای 4 هزار سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند خراسان رضوی,

سردار مجتبی غفورپور، جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی از روز عید قربان با قربانی کردن 2 هزار قربانی به نیت مدافعان و شهدای سلامت شروع شده است و تا پایان ماه صفر ادامه داد.

, صبح توس,

وی افزود: در این مرحله مانند مرحله گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های متولی 200 هزار بسته معیشتی تهیه و تا پایان شهریور ماه این بسته‌ها بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

,

غفورپور از توزیع یک میلیون و صد هزار پرس غذا بین خانواده های نیازمند خراسان رضوی در دهه ولایت خبر داد و گفت: از آذر ماه سال گذشته تا هفته دفاع مقدس امسال در قالب رزمایش بزرگ مواسات و همدلی بیش از 4 هزار سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند و واجدین شرایط اهدا می شود.

,

لازم به ذکر است امروز110 طرح اشتغال با ظرفیت اشتغال‌زایی برای 200 نفر به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد و همچنین 110واحد مسکونی با تمرکز بر ایتام افتتاح و تحویل واجدین شرایط دریافت، داده شد.

,

 

,

تحویل 110 واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند در خراسان رضوی

, تحویل 110 واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند در خراسان رضوی, تحویل 110 واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند در خراسان رضوی,

حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: 175 هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی و در مرحله دوم این رزمایش که از عید قربان شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، بیش از 200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود که در مجموع از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان شهریور ماه 375 هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

, صبح توس,

وی افزود: در بحث اطعام در ماه مبارک رمضان بیش از 2 میلیون و پانصد هزار پرس غذا بین افراد نیازمند در خراسان رضوی توزیع شد و در دهه ولایت با کمک خیرین یک میلیون و صد هزار پرس غذا به افراد تحت پوشش کمیته امداد و دیگر نیازمندان اهدا شد.

,

آسوده تصریح کرد: به مناسبت دهه ولایت 110 واحد مسکونی با تمرکز بر ایتام امروز افتتاح و تحویل داده شد و یک مجموعه 24 واحدی در صالح آباد کلنگ زنی شده است و با این اقدام در صالح آباد مددجوی بی خانمان نخواهیم داشت.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: امروز110 طرح اشتغال با ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تحویل داده شد و همچنین 110 جهیزیه به زوج‌های نیازمند دریافت این کمک‌ها تحویل داده شد و امیدواریم هرچه سریع‌تر شر این ویروس منحوس کنده شود تا به وضعیت مطلوب‌تری برسیم.

,

وی خاطر نشان کرد: در گام سوم از مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات و همدلی که در محرم امسال برگزار می‌شود، با کمک هیئت‌های مذهبی و سایر دستگاه‌های متولی طرح «اطعام حسینی» برگزار می‌شود همچنین در روز عید قربان 2 هزار قربانی به نیابت از مدافعان و شهدای سلامت قربانی شدند و گوشت جمع آوری شده بین نیازمندان توزیع شد.

,

آسوده بیان کرد: از اینجا از تمام خیرین و نیکوکاران دعوت می‌کنم تا با کمک‌های خود و پیوستن به پویش کمک مؤمنانه نگذارند افراد نیازمند و متأثر از کرونا، در این ایام فشاری به آن‌ها وارد شود.

,

کمیته امداد امام خمینی(ع) از شروع ویروس کرونا تاکنون به کمک آسیب دیدگان از کرونا شتافته است و در این راستا از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که سرپرست خود را به دلیل کرونا از دست داده‌اند، حمایت‌های ویژه‌ای از جمله اعطای کمک‌های بلاعوض 5 تا 10 میلیون تومانی، انجام داده است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ادامه داد: توسط مرکز نیکوکاری پند، واقع در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند و توان مالی چندانی ندارد شناسایی می‌شوند و تاکنون کمک‌های بسزایی به آن‌ها داده شده است.

,

 

,

توزیع 730 بسته کمک معیشتی در جلگه رخ تربت حیدریه

, توزیع 730 بسته کمک معیشتی در جلگه رخ تربت حیدریه, توزیع 730 بسته کمک معیشتی در جلگه رخ تربت حیدریه,

سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت دومین مرحله مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سطح شهرستان تربت حیدریه آغاز سده و اکنون 730 بسته کمک معیشتی بین اقشار نیازمند در جلگه رخ توزیع شده است.

, صبح توس,

وی تصریح کرد: با شروع بیماری کرونا در مرحله اول 600 بسته معیشتی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال بین اقشار آسیب دیده از کرونا در بخش رخ توسط بسیح قدس رباط سنگ تهیه و توزیع شده است.

,

ناصری موحد با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به مرحله اجرایی درآمده، افزود:: پس از اعلام این فرمان مبارک، یک خیزش عمومی، وحدت، کمک و همدلی و سخاوتمندی ملت شریف ایران و مردم بخش را شاهد هستیم.

,

وی بیان کرد: مردم از آنچه که در اختیار داشته دریغ نکرده و کمک کردند تا افراد نیازمند احساس کمبود و یا ناراحتی نکنند تا فرهنگ اسلام و انقلاب در قالب این کمک‌های داوطلبانه تجلی زیبایی پیدا کند.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ مؤمنانه در راستای کمک به افراد نیازمند در سطح منطقه آغاز شده، تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور در سطح منطقه رخ نیز این رزمایش مواسات و همدلی عملیاتی شده است.

,

وی با بیان اینکه امید است بتوان کمک‌های بیشتری را برای کمک مردم تا پایان گذر از بحران کرونا داشته باشیم، تأکید کرد: از اولین لحظه ورود کشور به بحران کرونا پایگاههای بسیج رباط سنگ و منطقه رخ نیز در قالب 10 کارگاه تولید ماسک فعال شده و با اجرای 180 گشت استقراری و متحرک اقدام به ضد عفونی کردن راههای ورودی به تمامی روستاها کردند که به مدد این تلاش‌ها کمترین مورد ابتلا به بیماری را درمنطقه رخ و شهرستان شاهدیم.

,

وی با اعلام اینکه در مرحله اول 550 خانوار نیازمند در منطقه رخ شناسایی شدند تصریح کرد: در این مرحله حدود 80 بسته معیشتی توزیع شد.

,

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته حمایتی در مرحله دوم بیش از دومیلیون وپانصد هزارریال است که با مشارکت خیران و بسیج بخش جمع آوری و میان محرومین و سایر افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

,

 

,

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه کاشمر

, توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه کاشمر, توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه کاشمر,

علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر پیش از ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه که در پایگاه مقاومت بسیج مسجد امان حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت و امامت، توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان در مرحله دوم کمک مومنانه به افراد نیازمند توسط ناحیه مقاومت بسیج کاشمر انجام شد .

,

وی با تاکید بر اینکه هفته آینده نزدیک ۱۵۰ بسته با ارزش تقریبی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در سه بازه زمانی دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه پایانی صفر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه فرصت بسیار خوبی است تا به نیازمندان کمک شود، تصریح کرد: ۲۵۸۷ بسته در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی در پایان اذعان کرد: برآورد ما این است که در هر مرحله حدود ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شود.

,
,
,
,
,

 

,

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سبزوار

, توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سبزوار, توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سبزوار,

مهدوی خواه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار ظهر امروز در مراسم آغازین ششمین مرحله مواسات همدلی اظهارداشت: همزمان با عید سعید غدیر و در قالب مرحله ششم رزمایش همدلی، از محل در آمد ۳۵۰۰ بسته معیشتی با عنوان تبرکات علوی بین نیازمندان سادات و حاشیه شهر سبزوار و آسیب دیدگان اجتماعی ناشی از کرونا توریع شد.

,

وی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی از موقوفاتی است که به همین عنوان ثبت شده اند تصریح کرد: ارزش هر یک از این  بسته های معیشتی غذایی شامل برنج، روغن، ماکارانی و حبوبات  ۲۵۰ هزار تومان است.

,

مهدوی خواه همچنین با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط مووجود و لزوم رعایت بهداشت تاکید کرد: ادامه کمک های مومنانه و رزمایش همدلی در ماه محرم و صفر از محل درآمد بقاع متبرکه  نیز ادامه داشته  و نذورات به این سمت هدایت خواهد شد.

,

همچنین در این مراسم و همزمان با دومین روز از هفته خبرنگار  با نام «خبرنگاران پیشگامان جهاد و مواسات» از اصحاب رسانه شهرستان سبزوار تقدیر شد.

,

 

,

توزیع 32 سری جهیزیه و 200 بسته معیشتی در خلیل‌آباد

, توزیع 32 سری جهیزیه و 200 بسته معیشتی در خلیل‌آباد, توزیع 32 سری جهیزیه و 200 بسته معیشتی در خلیل‌آباد,

همزمان با شروع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه 32 سری جهیزیه و 200 بسته معیشتی در شهرستان خلیل آباد بین نیازمندان و نوعروسان توزیع شد.

,

, ,

, ,

 

,

خراسان شمالی

, خراسان شمالی, خراسان شمالی,

آماده سازی ۵۳۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات در خراسان شمالی

, آماده سازی ۵۳۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات در خراسان شمالی, آماده سازی ۵۳۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات در خراسان شمالی,

بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری در جهت تداوم کمک های مومنانه به افراد نیازمند و‌آسیب دیده از کرونا دومین مرحله رزمایش این کمک ها در استان کلید خورد. کمکهای آماده شده امروز  توسط خیرین مراکز نیکوکاری استان و برپایه مردم  آماده شده است  که شامل پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی است که در سراسر استان توزیع خواهد شد.

,

پیش بینی شده است که یکصد هزار غذای گرم برای اطعام غدیر آماده و توزیع شود که در این راستا ۱۶ آشپزخانه برای تهیه ۷۷ هزار غذا اعلام آمادگی کردند که به دست نیازمندان خواهد رسید.

,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در عید غدیرخم بین نیازمندان مانه و سملقان

, توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در عید غدیرخم بین نیازمندان مانه و سملقان, توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در عید غدیرخم بین نیازمندان مانه و سملقان,

سعید وطن دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان، در حاشیه برنامه رزمایش مواسات و همدلی شهرستان، در گفتگو با عصراترک با اشاره به اجرای اولین فاز از مرحله دوم این رزمایش در مانه و سملقان، گفت: در این فاز از رزمایش کمک مومنانه که همزمان با دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان برگزار می شود تعداد ۹۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان تدارک دیده شده است.

, عصراترک,

وی ادامه داد: این بسته های معیشتی که شامل اقلام خوراکی ضروری است، به همت خیرین و قرارگاه مواسات شهرستان تهیه و آماده سازی شده است.
وطن دوست در پایان، گفت:  فازهای بعدی دومین مرحله رزمایش مواسات در شهرستان، دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود.

,
,

 

,

آذربایجان غربی

, آذربایجان غربی, آذربایجان غربی,

آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان غربی

, آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان غربی, آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در آذربایجان غربی,

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی برای خانوارهای آسیب دیده از کرونا در سراسر آذربایجان غربی آغاز شد.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

کردستان

, کردستان , کردستان ,

مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه در کُردستان برگزار می شود

, مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه در کُردستان برگزار می شود, مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه در کُردستان برگزار می شود,

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: به مناسبت دهه ی امامت و ولایت، مرحله ی جدید کمک مومنانه از عید قربان تا عید غدیر خم با محوریت سپاه بیت المقدس کردستان برگزار می شود.

, کردتودی,

وی گفت: تنوع کمک‌ها در مرحله دوم بالاتر خواهد رفت و سبدهای معیشتی  شامل 10 کیلو برنج، دو قوطی روغن، دو قوطی رُب گوجه فرنگی، دو بسته ماکارونی، عدس و نخود و ... است.

,

وی افزود: با تجربه مرحله اول کمک مومنانه اقدامات خوبی در خصوص شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا صورت گرفته است تا کمک‌ها به شکل صحیح توزیع شود.

,

سردار حسینی با بیان اینکه افراد خیری که می خواهند در این طرح مومنانه شرکت کنند می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه های بسیج محلات تحویل دهند خاطر نشان کرد:  ملاک ما این است خانواده نیازمندی بدون کمک نماند و این موضوع را بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب پیش خواهیم برد و از ظرفیت تمام مردم خیر در این رزمایش استفاده خواهیم کرد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: همه ما درهرسنگری باید سرباز ولایت باشیم و درراستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم تا هر روز شاهد اعتلا و توسعه همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

,

 

,

مازندران

, مازندران, مازندران,

کمک 38 میلیاردی مازندرانی‌ها برای توزیع بسته‌های معیشتی

, کمک 38 میلیاردی مازندرانی‌ها برای توزیع بسته‌های معیشتی, کمک 38 میلیاردی مازندرانی‌ها برای توزیع بسته‌های معیشتی,

سپاه در کشور ما قداست خاصی دارد که در شرایط عادی در مناطق محروم با گمنامی جهادگری می کند اما در شرایط بحرانی بیش از پیش حضور پر رنگش را می بینیم، سیل، زلزله و در امروز کرونا وجود این سبزپوشان دلگرمی بزرگی است که به خوبی توانسته خلاء های زیادی را پر کند.

نبود محتکران با مدیریت سپاه در کنترل قیمت ها کمک بزرگی کرده است و از دغدغه و فشار روانی جامعه می کاهد، کم شدن ماسک و وسایل بهداشتی در دوره اول فشار زیادی به خانوادها وارد کرده بود که با پیگیری و با تلاش شبانه روزی و رصد دقیق و محتکران شناسایی ومشکل حل شد.

نقش بی بدیل سپاه و بسیج در حل مشکلات اقتصادی جامعه تا به امروز باعث شد چشم ها بر این ستون های نظام خیره بماند، با فرمان رهبر معظم انقلاب سپاه در این حوزه هم استین هایش را بالا زد و با بسم الله ای محکم توانست در دوره اول کمک های مومنانه ابروی بسیاری از خانوادهها را حفظ کند.

سپاه همواره خط مقدم جهاد بوده است و سعی کرده چه با تهیه ماسک و ضدعفونی و چه با کمک ها مومنانه در هر شرایطی پشتیبان جامعه باشد و باری از دوش آنان بردارد.

همانطور که به دوران 8 سال دفاع مقدس با افتخار یاد می کنیم در آینده برای حماسه آفرینی و خلق صحنه های از خودگذشتگی به ما خواهند بالید، در شرایط سخت کرونایی این فداکاری ها در تقویم ماندگار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه کربلا در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در آمل در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به کمک مومنانه برای 58 هزار نفر از آسیب دیدگان کرونا در مازندران گفت: در ادامه کمک های مومنانه در سه مرحله دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و اواخر ماه صفر بسته های معشیتی به دست نیازمندان می رسد.

سرهنگ سیاوش مسلمی با بیان اینکه در هر مرحله 103 هزار نفر اسیب دیده شناسایی شده است، عنوان کرد: این بسته ها با کمک و دلسوزی های مردمی تهیه و بالغ بر 8 میلیارد و 800 میلیون تومان تا به امروز رسیده است که از عید قربان تا غدیر 38 میلیارد تومان بسته های معیشتی جمع اوری و به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در آمل مسئولین با هم افزایی و با محوریت سپاه و مجمع خیرین که در حوزه های مختلف از محرمیت زدایی تا فعالیت های خیریه پیشگام هستند، فعالیت های موثری داشتند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: در این مرحله 2 هزار و 200 بسته را در آمل توزیع شد و در این هدف گذاری سه مرحله ای کمک مومنانه 7 هزار و 200 بسته معیشتی توزیع می شود.

مسلمی از افتتاح پروژه های 165 پروژه در زمان کمک های مومنانه خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه ها در حوزه ابرسانی روستایی، پل روستایی، ساخت وزشگاه که عمدتا فعالیت ها برای رضایت مندی عمومی است در یک ماهه رزمایش کمک مومنانه افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: 22 میلیارد تومان در این پروژه ها تا به امروز اعتبار اختصاص یافته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل نیز گفت: در موج دوم در سه مرحله کمک مومنانه انجام می شود که مرحله اول قربان تا غدیر، مرحله دوم دهه اول محرم و اواخر ماه صفر مرحله سوم است و بسته های معیشتی به کسانی که در زمان بیماری کرونا اسیب دیده اند توزیع می شود.

جابر عسکری با بیان اینکه 7 هزار و 200  بسته معشیتی به خانوداه های نیازمند تعلق خواهد گرفت، عنوان کرد: هماهنگی با امام جمعه، فرماندار، ادارات و خیرین سپاه ناحیه امل انجام شد تا سریع تر کمک رسانی انجام شود.

این مسئول ادامه داد: در مرحله اول 2 هزار و 200 سبد کالا به کسانی که معیشت انان دچار مشکل شده است، توزیع می شود که این بخشی انعکاسی فعالیت های بسیج در حوزه توان بخشی داخلی دارد است.

وی با تاکید اینکه بسیج باید در کنار مردم باشد، خاطرنشان کرد: همچنان که از ابتدای انقلاب بسیج در کنار مردم بود، این اتفافات خوب رقم خورده است.

عسکری کمک مومنانه را قلب های دانست که خوبی را تقسیم کرده اند و افزود: از تمام هیئت ها، امام جماعت ها و محوریت مجمع خیرین سپاه که بخش اصلی این فعالیت ها را بردوش داشتند، تشکر می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در کنار مردم هستیم و امیدواریم با حمایت های مردمی ، رعایت پرتکل های بهداشتی و عدم مسافرت های غیرضروری کرونا را شکست خواهیم داد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

استقبال مردم مازندران در رزمایش کمک مومنانه بی‌نظیر بود/توزیع 100 هزار بسته معیشتی در مازندران

, استقبال مردم مازندران در رزمایش کمک مومنانه بی‌نظیر بود/توزیع 100 هزار بسته معیشتی در مازندران, استقبال مردم مازندران در رزمایش کمک مومنانه بی‌نظیر بود/توزیع 100 هزار بسته معیشتی در مازندران,

سیاوش مسلمی در حاشیه برگزاری مرحله دوم نهضت کمک مومنانه شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مرحله دوم نهضت رزمایش کمک مومنانه استقبال بسیار خوبی در استان صورت گرفت.
 

, بلاغ,
,
وی با اشاره به فعالیت‌های خوب پایگاه‌های مقاومت و مساجد نسبت به شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود صدهزار افراد آسیب دیده در استان شناسایی شدند که در سه مقطع زمانی کمک‌های مومنانه بین آنها توزیع می شود.
 
,
,
فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: کمک‌ها در قالب‌های مختلف از جمله کارت هدیه، لوازم تحریر، کفش، کیف، جهیزیه و بسته‌های پروتئینی به تعداد 100هزار بسته به ارزش ۳۸میلیارد تومان تهیه و توزیع می‌شود.
 
,
,
مسلمی در پایان به برگزاری مرحله دوم نهضت کمک مومنانه سوادکوه اشاره کرد و گفت: در شهرستان سوادکوه 850 بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰میلیون تومان جمع‌آوری شد که امشب توزیع می‌شود.
,

 

,

رزمایش «نهضت کمک مومنانه» در سوادکوه شمالی

, رزمایش «نهضت کمک مومنانه» در سوادکوه شمالی, رزمایش «نهضت کمک مومنانه» در سوادکوه شمالی,

در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه در شهرستان سوادکوه شمالی با توزیع 900 بسته معیشتی آغاز شد.

,

, ,

, ,

 

,

توزیع 100 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی در دهه ولایت

, توزیع 100 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی در دهه ولایت, توزیع 100 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی در دهه ولایت,

اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه  قائم شهر ویژه دهه امامت و ولایت جمعه شب با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان شهری همزمان با عید غدیر خم در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در برگزاری اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه  قائم شهر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، از تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت:‌علاوه بر بسته‌های معیشتی، تامین جهیزیه، لوازم التحریر، پوشاک، پرداخت قبوض و اقساط و کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا  ارزش کمک‌های مومنانه دهه ولایت را بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: دو مرحله دیگر از نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

مسلمی ابراز امیدواری کرد: که در هر مرحله بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری نیز با اشاره به اینکه ملت ایران ملت قرآنی هستند، گفت:‌  ملتی که سختی‌ها راتحمل کند و از ادامه راه باز نماند آن ملت زبده‌ای است.

آیت الله علی معلمی با بیان اینکه در ادیان مختلف و اقوام در برابر قرآن هیچ ملتی صاحب فرهنگ ایمان، ایثار و مقاومت نیست، افزود: ملت ایران از معارف قرآن و رهنمود‌های ولایت بهره گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تصریح بر اینکه در اولین مرحله از نهضت کمک مومنانه همه شاهد گوشه‌ای از ایثار و انفاق مردم بودیم، خاطرنشان کرد: این ایثار و انفاق نشات گرفته از قرآن است که چگونه مردم در سختی‌ها در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

وی بااعلام اینکه مردم  مازندران در مرحله اول نهضت کمک مومنانه که در دهه ولایت برگزار شد، خوش درخشیدند، یادآور شد:‌در این مرحله مردم ولایتمدار قائم شهر ۱۵ هزار بسته معیشتی را با کمک خیرین، مردم، اصناف، بازار و کسبه، مسئولان و نهاد‌های انفلابی با محوریت سپاه بین مردم توزیع کردند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

رزمایش نهضت کمک مومنانه در فریدونکنار

, رزمایش نهضت کمک مومنانه در فریدونکنار, رزمایش نهضت کمک مومنانه در فریدونکنار,

مرحله دوم رزمایش "کمک مومنانه" با حضور فرمانده سپاه کربلا و جمعی از مسئولان شهرستانی در روستای کاردگرمحله فریدونکنار به مرحله اجرا درآمد.

گفتنی است در حاشیه این برنامه، سرهنگ مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با همراهی برمر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از پایگاه بسیج شهدا گمنام روستای ازباران بازدید و با بسیجیان این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

,
,
,

, ,

, ,

 

,

 

,

بوشهر

, بوشهر , بوشهر ,

توزیع هزار بسته مواد غذایی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بوشهر

, توزیع هزار بسته مواد غذایی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بوشهر, توزیع هزار بسته مواد غذایی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بوشهر,

همزمان با سراسر کشور امروز ۱۱ مرداد ماه مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه با همکاری مجموعه بسیج  و سپاه، ستاد اجرائی فرمان امام و برخی از دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر برگزار شد.

,

سرهنگ غلامرضا شهابی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه با همکاری گروه های جهادی بسیج از امروز آغاز شده است و بین نیازمندان هدف توزیع خواهد شد.

,

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: گروه های جهادی شناسنامه دار در سطح شهرستان بوشهر از وز گذشته فعالیت بسته بندی مواد غذایی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کرده اند و از امروز همه بسته ها توزیع می شود.

,

شهابی گفت: سپاه شهرستان بوشهر با همکاری اداره کل اوقاف و امروز خیریه و ستاد اجرائی فرمان امام، هزار بسته شامل: مرغ، برنج، رب گوجه، روغن، سویا، ماکارونی و شکر که ارزش هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان است، توزیع خواهد شد.

,

, ,

, ,

 

,

کرمان

, کرمان, کرمان,

توزیع ۱۸ هزار ۶۳۹ بسته معیشتی در اولین گام از مرحله دوم کمک مومنانه در کرمان

, توزیع ۱۸ هزار ۶۳۹ بسته معیشتی در اولین گام از مرحله دوم کمک مومنانه در کرمان, توزیع ۱۸ هزار ۶۳۹ بسته معیشتی در اولین گام از مرحله دوم کمک مومنانه در کرمان,

سردار حسین معروفی عصر امروز در مراسم فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان ضمن سلام و درود به امام راحل و شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با فرمان امام خامنه ای در نیمه شعبان با تشکیل قرارگاه های امام حسن مجتبی علیه السلام در سراسر کشور و در استان کرمان آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت.

,

فرمانه سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه فاز اول کمک های مؤمنانه در چهار مرحله انجام شد، عنوان کرد: مرحله چهارم این رزمایش خون دهی مردم به منظور ذخیره خون استان کرمان و کشور بود که در رزمایش کمک مؤمنانه جلوه های زیبایی از ایثار، عرفان، ادب و نوعدوستی مردم عزیز کشورمان را مشاهده کردیم.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قوه قضائیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روز عید سعید قربان تصریح کرد: معظم له بر رزمایش کمک مؤمنانه تأکید و بر تداوم این رزمایش فرمان دادند.

,

سردار معروفی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در روز عید سعید قربان این امر را با واژه های مردمی و مشارکت مردم بیان کردند و عنوان کردند که این امر در سراسر دنیا برگزار می شود؛ اما در جمهوری اسلامی ایران متفاوت است و تفاوت آن این است که مردم با انگیزه الهی به سمت این کار می آیند و آنان انفاق را صدقه جاریه می دانند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انفاق ملت ما به یکدیگر با نگاه مؤمنانه و تکریم است و این نگاه ملت بزرگ و نجیب ایران است، اظهار کرد: در مرحله دوم کمک مؤمنانه، قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در کشور، استان و شهرستان ها با کمک رده های حمایتی استانداری، ائمه جمعه، سپاه، بسیج، بانک رسالت، بانک انصار، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره) ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و… تشکیل شد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جمع آوری کمک ها با محوریت ائمه جمعه، جماعات و پایگاه های بسیج انجام شده است و اولین اقدامی که انجام شد، جمع آوری بانک اطلاعات بود چرا که هدف شناسایی خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا بود.

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۲ هزار و ۲۷۸ خانوار توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام شناسایی شده اند، ابراز کرد: فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سه بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر، از ابتدای ماه محرم تا عاشورای حسینی و مرحله سوم در سه بازه اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا علیه السلام برگزار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مرحله اول را در دو فاز تعریف کرده ایم که فاز اول از عید قربان تا غدیر و فاز دوم از عید غدیر تا ابتدای ماه محرم است، گفت: در فاز اول به واسطه آنکه امسال اولین سال قربانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، پویشی برای مردم استان به نام هر پایگاه و هر مسجد یک قربانی ایجاد کردیم.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم هزار و ۹۶۰ قربانی در اختیار ما قرار دادند، تصریح کرد: این قربانی را به صورت کاملا بهداشتی در اختیار خانواده های متضرر از ویروس کرونا قرار دادیم.

,

وی افزود: با شناسایی های انجام شده امروز ۱۸ هزار و ۶۳۹ بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهیم کرد که این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بعضا مرغ، آرد و نان است.

,

سردار معروفی اظهار کرد: در این مرحله ۴ هزار و ۵۵۴ کارت هدیه داریم که به مبالغ ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی است و برای عید غدیر توزیع ۶۴ هزار و ۸۰۰ پرس غذا  بیشتر برای حاشیه استان در نظر گرفته شده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به توزیع ۵ هزار و ۷۵۰ بسته لوازم التحریر بیان کرد: توزیع دو هزار و ۸۴۰ دست البسه و کفش در این فاز از رزمایش مد نظر است و همچنین توزیع ۲۱ هزار و ۷۰۰ ماسک به نیازمندان، ۱۵۲ هزار قرص نان ۱۵۰ تخته پتو و ۷۵ تخته قالی از جمله دیگر برنامه هایی است که اجرایی خواهد شد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه توزیع ۸۴ سری جهیزیه هفته آینده در مرکز استان انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: نزدیک به ۳۳ هزار بسته معیشتی دیگر خواهیم داشت که ده هزار بسته سهم سپاه، ده هزار بسته سهم بنیاد مستضعفان، ده هزار بسته سهم کمیته امداد و سه هزار بسته سهم آستان قدس رضوی است؛ همچنین توزیع ۱۵ تا ۲۰ هزار لوازم التحریر را نیز خواهیم داشت و اهدا ۳ تا ۵ هزار کارت هدیه که سه هزار کار هدیه قطعی است را انجام می دهیم.

,

, ,

گزارش از معصومه خداوردیان

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه