اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا از جریان مقاومت هراس دارد/اختلاف افکنی دشمنان در حوادث اخیر لبنان

آمریکا از جریان مقاومت هراس دارد/اختلاف افکنی دشمنان در حوادث اخیر لبنان
اسماعیلی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت جریان مقاومت سبب شده تا ترس و هراسی در دل آمریکا و دیگر همدستانش ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: حضور مقاومت و حزب اله در نقطه دید و تمرکز جریان صهیونیستی است و آمریکا و رژیم صهیونیستی از وجود جریان مقاومت نگران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بعد از حادثه اخیر در این کشور، اقدام نسنجیده رئیس جمهور فرانسه که با دستپاچگی خود را به لبنان رساند نشان دهنده دست های پشت پرده و هدف هایی بود که در این قضیه وجود دارد که تلاش داشتند تا در این حادثه بر اختلافات دامن بزنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که آمریکا از جریان واحد در کشورها هراس دارد تصریح کرد: بعد از شکست داعش و خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان، امروز در تلاش هستند تا در لبنان نقشه های خود را اجرا کنند که قطعا با حضور جبهه مقاومت به نتیجه نخواهند رسید.

,

اسماعیلی عنوان کرد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا، لبنان را مانعی برای رسیدن به اهداف خود می دانند و در همین راستا توطئه هایی را طراحی می کنند تا با جهت دهی بتوانند به اهداف خود برسند.

,

وی جبهه مقاومت را خط مقدم مقاومت برشمرد و افزود: قدرت مقاومت امروز قوی تر از هر زمانی است و آمریکا و دیگر دشمنان دچار درماندگی شده اند و بعد از شهادت حاج قاسم و انتقام گیری و تلاش برای خروج آمریکا از منطقه، تلاش دارند تا جلوی این کار را بگیرند و در این راستا دست به این گونه اقدامات می زنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: علاوه بر این دشمن تلاش دارد تا با تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف به هدفشان برسند که به نتیجه و هدف خود نخواهند رسید.

,

اتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه