اخبار داغ

قدوس: توان پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی را ندارم/ آمیان را ترک می‌کنم

قدوس: توان پرداخت جریمه 4 میلیون یورویی را ندارم/ آمیان را ترک می‌کنم
مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم آمیان فرانسه گفت: نزدیک به 2 سال است در آمیان حضور دارم و به همین خاطر رابطه خوبی با باشگاه دارم. اگر پیشنهاد خوبی به دستم برسد قطعاً لوشامپیونه را ترک می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سامان قدوس، هافبک ایرانی آمیان در مصاحبه با سایت «fotbollskanalen» سوئد درباره فصل گذشته اش گفت و گو کرد که به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* آیا بازی کردن در لیگ دسته دوم فرانسه را پذیرفتی؟
بدون شک شما دوست داری همیشه در یکی از لیگ های معتبر اروپا بازی کنی اما در فصل گذشته به دلیل شیوع کرونا بازی ها متوقف شد و در نهایت نتوانستم توانایی خودم را نشان دهم. وقتی محرومیت و مصدومیت به پایان رسیده بود در بازی با مارسی گلزنی کردم و احساس خیلی خوبی داشتم. بعد از آن بلافاصله کرونا آمد و همه چیز خراب شد. بدون شک از حضورم در لیگ دسته دوم خوشحال نیستم اما این را قبول کردم. اگر چیز بهتری رخ دهد(پیشنهاد خوبی برسد) باشگاه آمیان آماده فروش من است اما در شرایط کنونی خود را آماده کردم تا در خدمت تیم باشم  و تمام تلاشم را برای موفقیت آن انجام می دهم.

, * آیا بازی کردن در لیگ دسته دوم فرانسه را پذیرفتی؟,
,

* در شرایط کنونی پس قدوس معلوم نیست در آمیان بماند؟
نه این طور نیست. من نزدیک به 2 سال است در آمیان حضور دارم. به همین خاطر رابطه خوبی با باشگاه دارم. اگر پیشنهاد خوبی برسد برای رفتن موافقت می کند. 

, * در شرایط کنونی پس قدوس معلوم نیست در آمیان بماند؟,
,

* آیا پیشنهاد جالبی به دست شما رسیده است؟
در شرایط کنونی پیشنهاد خوبی ندارم. شما بهترین را برای خودت انتخاب می کنید. اما اکنون پیشنهاد جالبی ندارم و برای انتقال هم عجله ای ندارم چون پنجره نقل و انتقالات از آگوست تا اکتبر باز است به همین خاطر در این زمینه فشاری روی من نیست. می تواند این انتقال در ابتدای این بازده زمانی باشد یا در انتهای آن رخ دهد. به خاطر اینکه در لیگ دسته دوم فرانسه هستم تصمیم عجولانه ای نخواهم گرفت.

, * آیا پیشنهاد جالبی به دست شما رسیده است؟,
,

* از کجا پیشنهاد دارید؟
باید صادقانه بگویم. من اطلاعی از پیشنهادها ندارم و در رسانه ها می بینیم درباره من می نویسند. مدیربرنامه های من این موضوع را دنبال می کنند و اطلاعی در این باره ندارم. رسانه ها درباره علاقه بشیکتاش ترکیه به من خبر داده بودند و این باعث افتخارم است. اما به صورت رسمی چیزی به دست مدیربرنامه های من نرسیده است.

, * از کجا پیشنهاد دارید؟,
,

* درباره باشگاه آمیان که در نهایت به دسته پایین سقوط کرد، بگویید؟
به نظرم به این اتفاق می توان به شکل مثبت نگاه کرد. چون می توان دوباره انقلابی در تیم ایجاد شود به لیگ برتر صعود کند. ما در ترکیب تیم بازیکنان جوان زیادی داریم که تشنه موفقیت هستند.

, * درباره باشگاه آمیان که در نهایت به دسته پایین سقوط کرد، بگویید؟,
,

* درباره رای نهایی دادگاه عالی ورزش درباره جریمه 4 میلیون یورویی ات توضیح می دهید؟
هنوز رای نهایی صادر نشده و منتظر هستیم. البته در چنین پرونده هایی مهمترین چیز محرومیت 4 ماهه من بود که خیلی سخت گذاشت. چون شما وقتی چیزی را دوست دارید و عاشقش هستید را برای مدتی طولانی از دست می دهید و این امر بسیار بدی است. البته جریمه 4 میلیون یورو هم بسیار زیاد است و من توان پرداخت آن را ندارم.

, * درباره رای نهایی دادگاه عالی ورزش درباره جریمه 4 میلیون یورویی ات توضیح می دهید؟,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه