اخبار داغ

ایده های دانشجویی به کمک جامعه‌ می آیند؛

بسیج دانشجویی دست به کار رفع مشکلات و مسائل صنایع و ادارات استان

بسیج دانشجویی دست به کار رفع مشکلات و مسائل صنایع و ادارات استان
دبیر کارگروه موج دانش بسیج دانشجویی اصفهان گفت: کار گروهی تشکیل دادیم که بتوانیم مسائل صنعتی و مشکلات مربوط به علوم انسانی را در استان بررسی و احصا کنیم، با احصا این مشکلات و مسائل را به متخصص ارجاع می دهیم و تا مشکلات حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عرفان موسوی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه در معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی اصفهان دغدغه داشتیم و برای این دغدغه کار گروهی تشکیل دادیم و که بتوانیم مسائل صنعتی و مربوط به علوم انسانی می شود را در استان بررسی و احصا کنیم، اظهار کرد: با احصا این مشکلات و مسائل به متخصص ارجاع دهیم و تا مشکلات حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
دبیر کارگروه موج دانش بسیج دانشجویی اصفهان گفت: ما در ابتدا مشکلات و معضلات را رصد و احصا می کنیم، پس از آن در یک کارگروه تصمیم هایی می گیرد که چگونه به این ها برخورد و اولویت های آن مشخص می شود و تا به مرحله اجرای رفع مشکلات برسد.
,
 
,
وی افزود: پس از اجرا، پایش می شود که چقدر به صورت صحیح انجام شده و اینکه چقدر به نتیجه رسیده است.
,
 
,
موسوی بیان کرد: کارگروه موج دانش را با هدف اینکه در بسیج یک سری پژوهشکده و هسته های علمی داریم که می خواهیم این ها به کمک مشکلات صنعت بیایند و مشکلی را حل کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه کاری تا امروز انجام دادیم با یک کارخانه صحبت کردیم و قسمتی از مسائل و مشکلات آن ها احصا شد، تصریح کرد: در ابتدای این تحقیقات برای برخی از این مشکلات پاسخ مشخص داریم و با یاری خدا تفاهم نامه ای امضا می کنیم و به آن ارائه می دهیم تا مشکلات حل شود.
,
 
,
دبیر کارگروه موج دانش بسیج دانشجویی اصفهان اضافه کرد: با سازمان تعاون روستایی جهاد کشاورزی جلسه گذاشتیم و مسائل و مشکلات آن کلان تر است که به بحث و بررسی بیشتری نیاز دارد.
,
 
,
وی با توضیح اینکه مسائل موجود در این زمینه را احصا و دسته بندی می کنیم و با پژوهشکده ها درمیان می گذاریم، گفت: در موضوعاتی که پژوهشکده نداریم، پژوهشکده ایجاد می کنیم تا مسائل و مشکلات حل شود.
,
 
,
موسوی با توضیح اینکه دوست داریم که در این بحث رصد را از اساتید بسجی کمک بگیریم و پایان نامه های مسئله محور را تعریف کنیم، خاطر نشان کرد: البته پایان نامه های زیادی دراین زمینه است که باید به کمک ما بیاید، هدف ما این است که یک سری کارگروه که تشکیل می دهیم مشکل را از صنعت بگیرند و کارآفرینی برای جوانان باشد و مشکل حل شود.
,
 
,
دبیر کارگروه موج دانش بسیج دانشجویی اصفهان گفت: به دنبال این هستیم شعار ما می توانیم که تا امروز محقق شده است را بیشتر به منصه ظهور بگذاریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه