اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک یزد:

سهم فروشندگان پوشاک یزد از تولیدات داخل استان بسیار ناچیز است/ گرانی شدید پوشاک در راه است

سهم فروشندگان پوشاک یزد از تولیدات داخل استان بسیار ناچیز است/ گرانی شدید پوشاک در راه است
عزیزی رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک یزد با اشاره به اینکه گرانی شدید پوشاک در راه است، گفت: سهم فروشنده یزدی از تولیدات داخل استان بسیار ناچیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عزیزی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه برخی از خیاطان اصیل یزدی در حال تولید پوشاک مناسب و در شان بانوان دارالعباده هستند گفت: تولیدات این بانوان زمانی که در بین مغازه‌داران توزیع به فروش می‌رسد، هم رضایت فروشنده و هم رضایت خریدار را در پی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک یزد در خصوص مدل‌های موجود پوشاکی که در بازار عرضه می‌شود، افزود: یک ماه گذشته طی نامه‌ای به سازمان صمت اعلام کردیم که به علت کم کردن واسطه‌ها و برای عدم خروج فروشندگان پوشاک از یزد برای خرید محصولات مختلف، به شکلی برنامه‌ریزی شود که 20 تا 30 درصد تولیدات پوشاک توسط شرکت‌های یزدی به خود استان تعلق یابد.

,

وی با بیان اینکه عرضه پوشاک تولید یزد در خود استان فواید بسیاری را در پی دارد عنوان کرد: یکی از این اثرات مثبت، عرضه تولیدات با قیمت پایین‌تر به مصرف‌کننده است.

,

عزیزی تعداد تولیدکنندگان پوشاک در استان یزد را مناسب ارزیابی کرد و افزود: اکثر تولیدات این شرکت‌ها به تهران، شیراز و استان‌های دیگر ارسال می‌شود که همین مسئله سبب شده تا فروشنده پوشاک در یزد برای خریداری اجناس خود مجبور به حضور در استان‌های دیگر مثل تهران است.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک یزد ادامه داد: وقتی استان یزد با تولیدکننده پوشاک در ارتباط باشد، بهتر می‌تواند ذائقه مردم را درک و در زمینه تولیدات موردپسند مردم دارالعباده قدم بردارد.

,

وی با بیان اینکه طبق قانون، یک فروشنده مجاز است که 23 درصد را به جنس اضافه و به فروش برساند افزود: طی ماه‌های گذشته شاهد افزایش قیمت قریب به 30 درصدی پوشاک بودیم و با توجه به قیمت‌های بالای پارچه، شاهد افزایش قیمت شدیدی خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه