اخبار داغ

تمرینات مختلط ورزشی در بوشهر و دهن کجی به عفت عمومی+ عکس و فیلم

تمرینات مختلط ورزشی در بوشهر و دهن کجی به عفت عمومی+ عکس و فیلم
یک مجموعه ورزشی که به اصطلاح خود را خیلی لاکچری بین جوانان معرفی کرده است، بدون توجه به شئونات اسلامی تمرینات مختلط را در یکی از پارک های ساحلی شهر بوشهر که از دستاوردهای دولت روحانی است، انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ بعداز اینکه اخباری در خصوص شنای مختلط در شهرهای ساحلی و بندری بوشهر منتشر شد برخی مسئولین نسبت به این موضوع واکنش های مثبت و منفی نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

براساس مصوبه های شورای شهر بوشهر، اداره ورزش و جوانان و با هماهنگی استاندار، قرار شد پلاژ بانوان در مرکز استان و شهرهای ساحلی ایجاد شود که رسانه سپاس این اقدام مسئولین را قابل تقدیر و منعکس کرد.

,

اما به تازگی مجموعه ورزشی در مرکز استان بوشهر با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان، اقدام به برگزاری تمرین‌های مختلط کرده است که جای بسی تاسف دارد.

,

 

,

, ,

این مجموعه ورزشی که به اصطلاح خود را خیلی لاکچری بین جوانان معرفی کرده است، بدون توجه به شئونات اسلامی تمرینات مختلط را در یکی از پارک های ساحلی شهر بوشهر که از دستاوردهای دولت روحانی است، انجام می دهد.

,

شک نکنید اینجا اروپا نیست. ساحل آنتالیا هم نیست. اینجا جمهوری اسلامی ایران است. اینجا مرکز استان بوشهر یعنی شهر بوشهر است.

,

 

,

, ,

 

,

تبلیعات رسمی انجام شده است که  ثبت نام برای افراد ۱۶ سال به بالا آزاد برگزار می شود. تمرینات فانکشنال، هایپرتروفی، کاهش وزن و چربی سوزی همراه با تمرینات مختلط است. زنان و مردان می توانند شرکت کنند. پوشش زنان نیز مثل مردان. بدون هیچ گونه محدودیت، این کلیپی که مشاهده می کنید نه ساختگی است و نه مخفیانه گرفته شده بلکه خود دست اندرکاران آن را تولید و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

,

 

,

, ,

 

,

در این کلیپ زن و مرد بدون هیچ گونه حجاب شرعی تمرین می کنند. این تمرینات در دهکده ی گردشگری در بزرگ راه امام علی و توسط هیئت قایقرانی انجام می گیرد.

,
 
,
, ,
 
,

شهری که صاحب ندارد و دستگاه هایی مثل ورزش و جوانان نیز نسبت به این رفتارهای ساختارشکنانه بی تقاوت هستند نبایدی انتظاری جز این داشت.

,

واقعا تکلیف چیست؟ چه باید کرد؟ این درد بزرگ را با چه کسانی یا چه دستگاه و ارگانی باید در میان نهاد؟ بدون تردید اگر دستگاه های ذیربط با این مفاسد مبارزه نکنند نیروهای انقلابی در قالب حرکت تمیز فرهنگی ولی اتش به اختیار نخواهند گذاشت شهر بوشهر که یادگار شهیدان خونین کفن است این گونه به لجن کشانده شود.

,

نیاز است مسئولین مربوطه تدبیریی برای جلوگیری از این دهن کجی به عفت عمومی داشته باشند تا خدشه ای به استان ولایتمدار بوشهر وارد نشود.

,

 

,

انتهای پیام//

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه