اخبار داغ

استاندار لرستان:

برگزاری مراسم «گل‌مالی» ممنوع شد

برگزاری مراسم «گل‌مالی» ممنوع شد
استاندار لرستان گفت: مراسم‌های خاصی مانند «گل مالی» که در سال‌های گذشته طی ایام محرم برگزار می‌شد، امسال برگزار نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی با بیان اینکه امسال پیاده روی هیئت‌های عزاداری را نخواهیم داشت اظهار داشت: هیئت‌ها باید در یک جای ثابت که از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز آن را اخذ کرده‌اند، مراسم‌ها را برگزار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برای جلوگیری از تجمع مردم، امسال جاهایی که برای برگزاری مراسم‌ها در نظر گرفته افزایش پیدا کرده است، ساعت برگزاری مراسم خیلی محدود است، استفاده از ماسک الزامی است.

,

استاندار لرستان با بیان اینکه مراسم‌های خاصی مانند «گل مالی» که در سال‌های گذشته طی ایام محرم برگزار می‌شد امسال برگزار نمی‌شود عنوان کرد: برگزاری مراسم شیرخوارگان نیز ممنوع است، همچنین مراسم روضه خوانی در منازل ممنوع است؛ قطعاً امام حسین (ع) سلامت پیروان خود را می‌خواهد، جان انسان و مؤمن مهم است و نباید در خطر افتد، اگر مراسم بدون رعایت پروتکل‌ها برگزار شود هر انسان مبتلا مانند یک بمب در بین جمعیت عمل می‌کند و هر نفر می‌تواند تا ۱۶ نفر را مبتلا کند.

,

وی تصریح کرد: در این راستا امیدواریم مردم عزیز رعایت کنند، همچنان که از مردم تشکر می‌کنیم چرا که تا کنون خیلی رعایت کرده‌اند و خوشبختانه گشایش‌هایی را در کار می‌بینیم و مقداری روند ابتلاء به کرونا در استان نزولی شده است، اگر یک ذره پروتکل‌ها را رها کنیم دوباره وضع استان بد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه