اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

گوش به زنگی مدیریت بحران اصفهان پس از حوادث اخیر هستیم/ شیشه فروش: الزامات ایمنی به همه دستگاه ها اعلام شده است

گوش به زنگی مدیریت بحران اصفهان پس از حوادث اخیر هستیم/ شیشه فروش: الزامات ایمنی به همه دستگاه ها اعلام شده است
منصور شیشه فروش گفت: با توجه به حوادث اخیر، الزامات ایمنی در هر بخش را تدوین و به همه دستگاه ها اعلام کردیم و همچنین کارگروه شناسایی اماکن پر خطر در استان مکلف به شناسایی خطرات و نواقص و برنامه ریزی برای رفع آن شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص حادثه روز گذشته نشست گاز آمونیاک در مبارکه و انفجار در بیروت اظهار کرد: کارگروه شناسایی مکان های پر خطر در استان از سال ها قبل تشکیل شده است و امسال پس از حوادث کلینک درمانی تهران و انفجار بیروت برروی این مسئله بیشتر تأکید کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جایگاه های پمپ بنزین، صنایع بزرگ و صنایعی که در حوزه نفت و گاز فعال هستند را بر رعایت استاندارد های ایمنی تأکید کردیم و همچنین بررسی ویژه ای در این مباحث در حال انجام است.
,
 
,
وی افزود: یک کارگروهی برای شناسایی سازهای پر خطر هم در شهرداری ها ایجاد شده است؛ شهرداری ها و دهیاری ها موظف شدند که عوامل خطر را شناسایی و به مالکان اخطار و توصیه ها داده شود.
,
 
,
شیشه فروش با توضیح اینکه با توجه به حوادث اخیر، الزامات ایمنی در هر بخش را تدوین و به همه دستگاه ها اعلام کردیم، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار شد که تمام مراکز درمانی خود را کنترل و استانداردهای ایمنی را در آن پیاده سازی کند و همچنین بر کنترل و ایمنی سازی در بخش صنعت و معدن هم تأکید شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: این کارگروه در سطح شهرستان های استان اصفهان مکلف شدند که همه عناصر خطر و نواقص را بشناسند و برای رفع آن را برنامه ریزی کنند؛ اگر انبارهایی وجود دارد باید با استانداردهای ایمنی حریق انجام شود.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه با اتاق اصناف جلسه گرفتیم و قرار شد به همراه آتش نشانی صنوف پر خطر شناسایی شود و اخطارهای لازم داده شود، تصریح کرد: باید کپسول اطفای حریق در هر مغازه و صنفی پیش بینی شود و شرکت پخش فرآوردهای نفتی پالایشگاه هم در بحث حوزه های نفتی مسئولیت شناسایی و ایمن سازی را برعهده دارد.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: دو سال قبل دانشگاه بر روی یک طرح مطالعاتی به عنوان پتانسیل خطر پذیری شهرک های صنعتی انجام شده است و تمام واحدهای صنعتی شهرک های صنعتی استان اصفهان در این طرح پایش شده است و شرکت هایی پرخطر را شناسایی کردند و دارای فعالیت های مواد قابل اشتعال داشتند، تدبیر شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه