اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب خراسان رضوی:

زیرساخت لازم برای صادرات فرآورده‌های نفتی فراهم شده است

زیرساخت لازم برای صادرات فرآورده‌های نفتی فراهم شده است
بلندی گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و اینکه منطقه نفتی تربت حیدریه در مجاورت با مرزهای شرقی کشور قرار گرفته، برای کمک به اقتصاد کشور زیرساخت‌های لازم برای صادرات فرآورده‌های نفتی مهیا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید جواد بلندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب خراسان رضوی، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: زیر ساخت لازم برای ذخیره سازی نفت یورو انجام شده و مخازن را تفکیک کردیم و این اقدامات با توان تخصصی پرسنل شرکت ملی نفت انجام شده و کمتر پیش آمده که کار به بیرون ارجاع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: همچنین در ادامه توانمند سازی و بروز رسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و با توجه به تحریم های ظالمانه و اینکه این منطقه در مجاورت با مرزهای شرقی کشور قرار گرفته، برای کمک به اقتصاد کشور زیر ساخت های لازم برای صادرات فرآورده های نفتی مهیا شده که با صلاحدید مراجع بالادستی هر زمان لازم باشد انجام خواهد شد.

,

بلندی بیان کرد: در حالی که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از ادارات و نهادها، میزان نیروها و یا زمان حضور خود را کاهش دادند اما فعالیت شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه بیشتر شده و تمام جایگاهها فعال و سوخت رسانی انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه خط 4 اینچ منطقه به 8 اینچ تبدیل شده، افزود: این بدان خاطر است که اگر احتمالا اتفاقی در حوزه پدافندی صورت بگیرد بتوانیم نیاز منطقه را برطرف کنیم.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه دلیل توقف برخی جایگاههای سی ان جی را استاندارد سازی لازم عنوان کرد و گفت: چنانچه در جایگاهی توقفی رخ می دهد به این دلیل است که مخازن باید به مرکز استان و یا خارج از استان برای استانداردسازی و تست های لازم منتقل شود.

,

وی با بیان اینکه 50 جایگاه سی ان جی این منطقه در سال 95 اکنون به 63 جایگاه ارتقا یافته، افزود: در میزان جایگاهها 26 درصد و در میزان مصرف 18 درصد رشد داشته ایم، ضمن آنکه موافقت های اولیه برای احداث 14 جایگاه در سطح جنوب خراسان رضوی انجام شده است.

,

بلندی به ایمنی مخازن ذخیره سازی فرآورده های نفتی در حوزه پدافند غیر عامل اشاره کرد و افزود: مخازن ذخیره سازی فرآورده های نفتی با دیواره های بتنی محصور شده و در صورتی که برای یکی از مخازن اتفاقی رخ دهد فرآورده های داخل مخزن در فاصله بین دیوار بتنی و مخزن قرار می گیرد و به بیرون نشت نمی کند، ضمن آنکه اطراف مخازن سیستم های آب پاش و خنک کننده بصورت آماده باش مستقر شده است.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب خراسان رضوی اظهار کرد: طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی بعنوان یکی از سیاست های دولت برای سوخت ارزان و پاک بصورت رایگان در کارگاههای مجاز آغاز شده و هنوز از این طرح استقبال چندانی نشده و این در حالی است که هزینه آن حدود 8 میلیون تومان برآورد شده  که دولت آن را تامین می کند.

,

بلندی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در این شهرستان خبر داد و گفت: در ادامه اجرای موفق توزیع الکترونیک نفت سفید در خرداد ماه امسال، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف عرضه این سوخت به نرخ مصوب و حمایت از مصرف کنندگان در منطقه تربت‌ حیدریه به مرحله اجرا درآمد.

,

وی افزود: تربت ‌حیدریه یکی‌ از ۱۰ منطقه منتخب کشور برای اجرای طرح نمونه توزیع الکترونیک گاز مایع بود که با فراهم شدن زیرساخت های لازم و تعاملی که با بانک تجارت صورت گرفت این طرح با موفقیت در این شهرستان اجرا شد.

,

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل‌آباد را زیر پوشش خود دارد.

,

منطقه تربت‌ حیدریه دارای 63 جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۲۰۰ فروشندگی تعاونی روستایی و همچنین ۳۲ جایگاه فعال عرضه"سی.ان.جی" است.

,

ناوگان حمل و نقل منطقه تربت‌ حیدریه هم دارای ۱۷۴ نفتکش شامل ۱۱۰ دستگاه تریلی و ۵۴ دستگاه خودرو ۱۰ چرخ و ۱۰ دستگاه خودرو ۶ چرخ است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه