اخبار داغ

پس از 6 ماه؛

اولین نمازجمعه ملایر در سال ۹۹ فردا برگزار می شود

اولین نمازجمعه ملایر در سال ۹۹ فردا برگزار می شود
پس از نزدیک به 6 ماه تعطیلی نماز جمعه ملایر به دلیل شیوع بیماری کرونا فردا نخستین نماز جمعه ملایر در سال ۹۹ برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ از اوایل اسفند ماه و با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور یکی از تصمیمات اتخاذ شده در ستادملی مقابله با کرونا عدم برگزاری نمازهای جمعه و جماعت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آخرین نماز جمعه ملایر در ۲ اسفند ماه سال ۹۸ برگزار شد و حال پس از گذشت ۵ ماه و ۲۲ روز و تغییر وضعیت کرونا در شهرستان ملایر فردا ۲۴ مرداد ماه نخستین نماز جمعه ملایر برگزار می شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات، مسئول ستاد نماز جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری نماز جمعه در شهرستان تعطیل شده بود.

,

وی افزود: به مرور از ماه گذشته نماز جمعه در شهرهای استان برگزار می شد که با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ملایر نماز جمعه در این شهر برگزار نمی شد.

,

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر بیان کرد: با توجه به تغییر شرایط کرونا در ملایر از قرمز به نارنجی نماز جمعه این هفته در ملایر اقامه می شود.

,

حجت الاسلام بیات گفت: در سایر شهرهای شهرستان شامل سامن، ازندریان، جوکار و اسلامشهر آق گل نیز این هفته نماز جمعه برپا می شود.

,

وی با دعوت از مومنین ملایری برای حضور در نماز جمعه تصریح کرد: رعایت پروتکل های و توصیه های بهداشتی در برپایی نماز جمعه الزامی است.

,

به گزارش عصر همدان؛ بر اساس اعلام ستاد نماز جمعه استان توصیه می شود افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای مانند بیماران قلبی، تنفسی و … جهت حفظ سلامتی خود این هفته در نماز جمعه شرکت نکنند.

,

همچنین از از نمازگزاران درخواست شده است که همراه خود مهر و سجاده شخصی داشته باشند و از آوردن کودکان به محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

,

خودداری از بردن کفش ها به داخل محل برگزاری نماز جمعه، رعایت فاصله صفوف نمازگزاران، خطبه های کوتاه و لغو برنامه های حاشیه نماز جمعه از دیگر توصیه ای ستاد نماز جمعه استان در اقامه نماز جمعه است.

,

این ستاد از افراد درخواست کرده کسانی که دارای علائم سرماخوردگی هستند جهت حفظ سلامتی نمازگزاران از شرکت در نماز جمعه این هفته خودداری کنند.

,

همراه داشتن و استفاده از ماسک هنگام حضور در نماز جمعه نیز اجباری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه