اخبار داغ

پس از رای گیری صبح امروز:

ماجرای رأی ناپلئونی رئیس شورای شهر یاسوج و خروج سه عضو شورا از جلسه انتخاب هیئت رئیسه

ماجرای رأی ناپلئونی رئیس شورای شهر یاسوج و خروج سه عضو شورا از جلسه انتخاب هیئت رئیسه
نشست انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر یاسوج برگزار شد که با خروج سه عضو شورای شهر قبل از برگزاری انتخابات همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس پیش از ظهر امروز انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج برگزار شد و ترکیب جدید آن مشخص شد اما به نظر می رسد این نشست نیز با حاشیه هایی همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هدایت اکبری، فرشید احمدی کیش و کیوان آشنا؛ سه عضو شورای شهر پیش از برگزاری انتخابات از جلسه خارج شدند.

,

هدایت اکبری در خصوص دلیل عدم حضور در جلسه انتخاب هیئت رئیسه بیان کرد: مسعود خوبانی به عنوان رئیس شورا صحبت های خود را انجام داد و ما هم فرم حضور و غیاب را امضا کردیم و با توجه به این که برای ما مهم نبود چه کسی رئیس باشد در جلسه حاضر نشدیم و این چهار نفر ( دهرابپور-اکبری تبار - خوبانی - نگین تاجی ) به خودشان رای دادند.

,

اکبری که به نمایندگی از گروه اقلیت شورا صحبت می کرد ادامه داد:  به دلیل این که هر کدام از چهار نفر اعضای اکثریت رئیس شوند هیچ همکاری با مجموعه شهرداری نداشته و کارشکنی انجام می دادند و کار مردم را انجام نمی دادند از جلسه خارج شدیم.

,

وی در پایان به دهرابپور و هیئت رئیسه شورای شهر بر توجه به منافع شهر و شهروندان تاکید کرد و گفت: امیدوارم هیئت رئیسه جدید منافع شهر و شهروندان را در نظر بگیرد از باندبازی پرهیز کنند و شهردار را همراهی کنند تا در سال پایانی خدمتی به شهروندان انجام دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه