اخبار داغ

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی:

35 واحد صنعتی راکد در خراسان‌جنوبی به چرخه تولید بازگشت/ جذب دو سرمایه گذار خارجی در استان

35 واحد صنعتی راکد در خراسان‌جنوبی به چرخه تولید بازگشت/ جذب دو سرمایه گذار خارجی در استان
عابدینی از جذب دو سرمایه گذار خارجی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: پروژه چدن کویر خاوران در خوسف با سرمایه گذار چینی و پارس بتن خوسف با سرمایه‌گذار افغانی دو پروژه‌ای است که برای آن سرمایه‌گذار خارجی جذب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محسن عابدینی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: صنایع کوچک از چهار جنبه کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت و اشتغال و در آمد بر اقتصاد موثر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: علی‌رغم تاثیرات شایانی که صنایع کوچک دارند اما ذاتا به دلیل ماهیتی که دارند با مشکلات خاصی نیز مواجه هستند که لازم است دولت برای رفع مشکلات صنایع کوچک و توسعه واحدهای تولیدی برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دهد.
,
 
,
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی بیان کرد: دریافت تسهیلات، دسترسی به اطلاعات، محدود بودن تجربه و توانمندی‌های صنایع کوچک، فراهم نبودن زمینه برای نیروی کار واحدها و ... مشکلاتی است که صنایع کوچک با آن روبه رو هستند و در این راستا برای رفع مشکلات برنامه‌های تدوین شده و در دستور کار است.
,
 
,
عابدینی به راه‌اندازی کلینیک کسب و کار در شهرک صنعتی بیرجند اشاره و عنوان کرد: حضور 6 مشاور برای ارائه مشاوره، آموزش به واحدهای کوچک و متوسط که در این زمینه 300 دوره برای 6700 نفر برگزار شده، برگزاری 13 دوره برای 450 نفر از شاغلین واحدهای صنعتی، برگزاری 42 تور صنعتی برای 900 نفر از کارشناسان استانی و فراهم شدن زمینه حضور 40 نفر در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله برنامه‌هایی بوده که توسط این کلینیک برگزار شده است.
,
 
,
صدور 24 ضمانت‌نامه با اعتبار 190 میلیارد ریال از ابتدای سال
, صدور 24 ضمانت‌نامه با اعتبار 190 میلیارد ریال از ابتدای سال, صدور 24 ضمانت‌نامه با اعتبار 190 میلیارد ریال از ابتدای سال,
 
,
وی با بیان این‌که در راستای حمایت از صنایع کوچک استان تسهیلات پرداخت شده، افزود: از ابتدای سال جاری 24 ضمانت‌نامه به مبلغ 190 میلیارد ریال برای واحدهای صنایع کوچک استان صادر شده است.
,
 
,
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در سال گذشته نیز 5 ضمانت‌نامه به مبلغ 47 میلیارد ریال صادر شده و بر این اساس خراسان جنوبی حائز بیشترین آمار صادره ضمانت‌نامه در کشور بوده است.
,
 
,
عابدینی به توسعه بازار در بحث خشکبار اشاره کرد و گفت: موضوع توسعه خشکبار استان با همکاری اتاق بازرگانی در دستور کار است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: موضوع بیمه صنایع کوچک نیز یکی از مهمترین دغدغه صاحبان صنایع است که در این جهت نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته و برای بیمه صنایع کوچک تفاهم نامه‌ای با بیمه ایران منعقد شده که بتوانیم با تخفیف صنایع کوچک را بیمه کنیم.
,
 
,
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی از برگزاری رویداد استارتاپ در سال 99 در زمینه محصولات راهبردی کشاورزی استان با همکاری دانشگاه صنعتی خبر داد و افزود: این رویداد قرار بود در اسفند 98 برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا لغو شد.
,
 
,
جذب دو سرمایه گذار خارجی در خراسان‌جنوبی/ پذیرش دو واحد صنعتی استان در فرابورس
, جذب دو سرمایه گذار خارجی در خراسان‌جنوبی/ پذیرش دو واحد صنعتی استان در فرابورس, جذب دو سرمایه گذار خارجی در خراسان‌جنوبی/ پذیرش دو واحد صنعتی استان در فرابورس,
 
,
عابدینی از جذب دو سرمایه گذار خارجی در استان خبر داد و گفت: پروژه چدن کویر خاوران در خوسف با سرمایه گذار چینی و پارس بتن خوسف با سرمایه‌گذار افغانی دو پروژه‌ای است که برای آن سرمایه‌گذار خارجی جذب شده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده فرصت پذیرش دو واحد صنعتی استان در فرابورس فراهم شده که این دو واحد صنعتی که در حوزه عایق رطوبتی و سنگهای تزئینی است در حال تکمیل مدارک برای استفاده از بازار سرمایه است.
,
 
,
بهره‌برداری از 345 واحد صنعتی در خراسان‌جنوبی/ بازگشت 35 واحد به چرخه تولید طی سه سال
, بهره‌برداری از 345 واحد صنعتی در خراسان‌جنوبی/ بازگشت 35 واحد به چرخه تولید طی سه سال, بهره‌برداری از 345 واحد صنعتی در خراسان‌جنوبی/ بازگشت 35 واحد به چرخه تولید طی سه سال,
 
,
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تا پایان سال گذشته 670 قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده که از این تعداد 345 واحد به بهره‌برداری رسیده است.
,
 
,
عابدینی گفت: 36 قرارداد جدید با سرمایه‌گذاری 650 میلیارد ریال با سرمایه‌گذاران جدید منعقد شده که این عدد نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.
,
 
,
وی اظهار کرد: از سال97 تا کنون 35 واحد راکد و غیر فعال استان مجدد راه‌اندازی شده و این 35 واحد زمینه اشتغال مجدد برای 400 نفر را فراهم کرده است.
,
 
,
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: تا پایان سال جاری در برنامه داریم 20 واحد غیر فعال را راه‌اندازی کنیم که تاکنون 5 واحد مجدد راه‌اندازی شده است.
,
 
,
عابدینی به مدل توسعه خوشه‌ای در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون 10 خوشه کسب و کار در استان شناسایی شده که در زمینه‌های زرشک و عناب، طیور، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، منسوجات دستی، فرش دستباف، دام سبک، کانی‌های غیر فلزی، گردشگری، محصولات بتنی و گچی و محصولات پلاستیکی است و بر حسب اولویت بندی که صورت گرفته در حال حاضر خوشه زرشک و عناب در حال پیگیری است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه